rešio sam da to sve rakslopim i izmenjam što mogu odnosno poručim delove koji su mi potrebni da bi vožnja bila udobnija i bezbednija...

poskidao sam prednji blatobran, km sat sajlu, puž, disk obloge i prednji točak.. nadalje jednostavnim odvrtanjem steznih šrafova u T račvi vile još ne kreću napolje..


neophodno je odvtnuri i gornji šraf koji inače i priteže glavnu oprugu.. ovde je moguće i dolivati ulje...

koje u mom slučaju već odavno nedostaje

i usledio je košmar... kako viljušku rastaviti... imbus šraf sa donje strane sam pokušao i vazdušnim pištoljem i rukom i na moju nesreću okreće se ceo umetak sa prizvukom još jedne opruge unutar svega


tri puta sam brisao i svetlio sa lampama, ne bi li bolje uvideo koji ključ ulazi u osovinu amortizera... dakle imbus 8 proklizi a imbus 10 je nemoguće ubaciti jer je prevelik... a pošto nemam imbus 9, a nisam siguran da li uopšte postoji... isprobao sam nekoliko ovih torx nastavaka i za divno čudo ovaj 55 sa ukupno 6 krakova je ušao taman tesno, u šestokraki imbus otvor... poslužio sam se dugim produžetkom male gedore i 10 nastavkom


i sa druge strane kontrirao sa imbusom 6... to je ustvari dno prednje viljuške


jednu sam uspeo rukom da popustim, za drugu sam morao da zatražim pomoć osovine točka kao prihvat, i stege na radnom stolu kao i vazdušnog pištolja,... pritegao kinez, nema zaje***je..





ispod štitnika prašine nalazi se semering, koji iznad sebe ima čeličnu kao krivu žicu, oprugu - osigurač..




semering mi ne deluje trošno.. možda je nešto malo krući ali to mi je teško da procenim... ulje je deluje prljavo, nikakvo... sve sam isprao i očistio ... mere semeringa su 31 unutrašnja 43 spoljašnja... 8,5 debljina.. dok je ova kapa čistač prašine istih dimentija sa 12,5 debljinom ..
dajem im još jednu šansu... litijumska mast će da popunjava kanale za prvo sklapanje i za bezbrižniji rad u prvim opterećenjima... nadam se da neće popustiti...

sklopio i montirao bez šrafova gore... sledi punjenje uljem


napunio sam svaki štap sa 0,7 dl sintetičkog Fork ulja 15W viskoznosti... nisam siguran koliko ide kod kineza pa sam usvojio meru za Apriliju SR



prednjica je gotova, malo sam još doterao prednje pločice, iz kojih očekujem maksimum naleganja i kočenja... sve sam dobro isprao i pobrisao sa razređivačem jer se uvek potkrade negde tog ulja...
