Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

5065 replies to this topic

#3221 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 March 2015 - 15:16

View PostGrale, on 06 March 2015 - 15:02, said:

Pa šta ima veze šta se ugrađuje u ferarije :)
Kolko sam ja čito, u ferari ili neki drugi trkači se ugrađuje baš ona ZMR platinumka.
Al nemožeš uopće uspoređivat pj i ferari...
Nisam upoređivao, samo sam napomenuo u smislu da je verovatno kvalitetna čim se ugrađuje u Ferari. A što se tiče one ZMR, kod mene je završila karijeru.

#3222 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 March 2015 - 01:52

Ajmo dalje, nastavak radova. Zadnja remenica. Kompletno rasturanje, detaljno ciscenje, provera elemenata, merenje i uporedjivanje sa onom drugom, i dodjem do zakljucka da je ova rezervna u boljem stanju, pa sam upravo nju rasturio i generalno sredio. Da ne piskaram previse, slike sve govore, samo da napomenem bitan podatak: remenica u krajnjem, otvorenom polozaju ne dotice S6 kvacilo, tacnije odokativno ima lufta bar 5mm, tako da tu mogucnost iskljucujem. Dakle slike....

Ovde se vidi kako je novo kvacilo drzalo za staro zvono, nije lose, racunam 3/4 povrsine lamela hvata, bolje nego u prethodnoj kontroli, pa je fazon blagog smirglanja povrsina kojie su nalegale dao rezultat pa sam ponovio.
Posted Image

..i posle smirglanja izgleda ovako..Posted Image

A ovako izgleda zvono, unutrasnja povrsina na koju grize kvacilo, vidi se da ga je S6 ispolirao do stanja ogledala.
Posted Image

Sledi remenica, tj remenice, levo je ova koja je trcala a desno rezervna. Leva je nekako rasklimana, a kako i nebi posle 23.000km predjenih. Rezervna deluje mnogo svezije.

Posted Image

Fiksni deo remenice nakon ciscenja.
Posted Image

Posted Image

i unutrasnja, pokretna... sa stiftovima, deluju mi ok.
Posted ImagePosted ImagePosted Image

Razmisljao sam dali da ostavim Malossijev slajder, pa kad sam s njim sklapao tj. montirao kvacilo, delovalo mi je kao previse napeta opruga u odnosu na stanje bez nje, pa sam se odlucio da je izbacim i probam po Pia stock nacinu, samo Piadjov slajder postavljen do kvacila, i vratio sam Malossi belu centralnu oprugu, s njom sam se vozio celu sezonu i bio relativno zadovoljan, konacno, u toj postavci sam dotakao magicnu stotku, ali je tada bio i Malossi slajder, sad cu videti kako ce se pokazati bez njega.

Posted Image

Kupljena nova piksla grafitne masti pa je sve lepo nanovo namazano i sklopljeno. Nisam slikao taj momenat jer su mi ruke bile propisno umazane pa se nisam hteo hvatati mobilnog, steta da ga us.rem, nema ni 2 meseca, nije to zasluzio.

#3223 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 March 2015 - 02:18

Poslusao sam dajteh-a i primenio njegov sistem podmazivanja lezaja u dekli.

Posted Image

Dalje, usput kad se vec radi ispod dekle, izvadim bendix i primetim da cese o kuciste do anlasera. Dali tu treba da stoji neka tanka platnica ili ne, pojma nemam, ne secam se da je bila.

Posted Image

a posto nemam tako tanku zilet platnicu odgovarajucih dimenzija, dosao sam na ideju da je napravim al od ostecene i neupotrebljive S6 lamelice usisa.
Posted Image
Valda ce posluziti.
Sledece sto mi je zapalo za oko je blizina Multivara i uljne pumpe. Kad bolje razmislim, mozda je i bolje da ne teram mak na konac, tj remen do maksimuma, jer ako se popne na sam vrh Multivara, bojim se da bi mogao potkaciti uljnu pumpu, cak i crevo koje vodi ulje od pumpe u blok.

Posted Image

Sledi sklapanje, malo sam prebrisao blok, proverio osovinu primara i ugradio Multivar sa "nosatim" rolnicama 7,5gr.

Posted Image

.... dosta za danas, sutra je novi dan. Kad sklopim sledi probna voznja, ako vreme dozvoli.

#3224 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 March 2015 - 02:22

View Postgoggyso, on 07 March 2015 - 02:18, said:

Poslusao sam dajtech-a i primenio njegov sistem podmazivanja lezaja u dekli.

Posted Image
Eee to sam i ja primenio na freekanu, samo sam zaboravio da slikam i spomenem.. bice to odlicno ;)

#3225 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 07 March 2015 - 02:24

moguće je da ovaj gornji psten što ulazi u oprugu udari u taj malossi TC, kod sklapanja remenica

#3226 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 March 2015 - 02:47

View PostMario, on 07 March 2015 - 02:24, said:

moguće je da ovaj gornji psten što ulazi u oprugu udari u taj malossi TC, kod sklapanja remenica
Ko ga zna, nisam uspeo da sabijem rukom skroz oprugu da bi to video, neizvodljivo je, a Cile nije bio prisutan pa su mi falile dve ruke. Bitno je da remenica ne dotice kvacilo, toga sam se najvise bojao.

#3227 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 07 March 2015 - 03:25

pa premeri širinu tog metaln og prstena i rupu na TC-u.... to garant ne ulazi jedno u drugo

#3228 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 07 March 2015 - 04:02

Malossijev TC se montira do kvacila, ovo sto si bio radio nije predvidjeno da bude tako. Sada ces imati osjetan pad okretaja, posto si promjenio tvrdocu centralne opruge, koja je manje sabijena jer si je onako podlozio za dobrih 5mm.
Bendix me cudi, ne bi smio to raditi, a mast si bas fino protjerao i odgodio zamjenu lezaja.
Za izlaznost remena nemas brige, ja sam temeljito pregledavao i uljna pumpa niti bendix ne dodiruju remen kada je izlaznost do vrha, jer je remen u tim tockama toliko napet da ne vibrira niti poskakuje kao sto se to desava na relaciji izmedju variomata i remenica u slobodnom prostoru, e tu sam vec imao problema jer je tandrkao po onim pojacanjima u bloku i trosio se.
Primjecujem na slikama gdje je cist blok, da imas samo 3 dodirne tocke remena po pojacanjima (dole desno) jedva malo vidljivo. U mene je bilo cijelom duzinom dole i gore.

Edited by dajteh, 07 March 2015 - 04:04.


#3229 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 March 2015 - 04:29

View PostMario, on 07 March 2015 - 03:25, said:

pa premeri širinu tog metaln og prstena i rupu na TC-u.... to garant ne ulazi jedno u drugo
Ne da ulazi, nego je cucnuo ko guza na nosu, izgleda da je do sada bilo pogresno postavljen gore do kvacila, a napravljen je knap za dole do remenice. Evo i slike pa se uverite.Posted ImagePosted ImagePosted Image

Ovo je direktan dokaz da moze i ovako, i ja sam bio ubedjen da ide do kvacila, sad vidim da je u mikron precizno seo u poklopac torka-lezista opruge bez trunke sile, samo sklizne i lagano se okrece skoro bez trenja.

Posted ImagePosted Image

#3230 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 07 March 2015 - 04:34

Evo uputstvo za Malossi TC
http://storage.malos...gio/7312827.pdf

#3231 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 March 2015 - 04:42

View Postdajteh, on 07 March 2015 - 04:34, said:

Evo uputstvo za Malossi TC
http://storage.malos...gio/7312827.pdf
Jbmliga, mozda su osmislili da moze na obe strane, neznam, al tako lepo precizno legne u metalni tork da nema sumnje da je i za to predvidjen. Nema mikron lufta, prosto se sjedini kao na slici.

#3232 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 07 March 2015 - 04:49

Isto tako precizno sjeda u kvacilo.


Osmisljen je zato sto se feder torziono uvija po kvacilu i tu se vise stvaraju vibracije, i puno vise riba po kvacilu nego u tom dosjedu na remenici, jer kvacilo miruje, a polutke se zakrecu zajedno sa federom na toj strani, Tako da je potrebniji na strani kvacila.

I na kraju, ne treba ti to kada je sasvim dovoljan ovaj crni.

#3233 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 March 2015 - 05:00

View Postdajteh, on 07 March 2015 - 04:49, said:

Isto tako precizno sjeda u kvacilo.


Osmisljen je zato sto se feder torziono uvija po kvacilu i tu se vise stvaraju vibracije, i puno vise riba po kvacilu nego u tom dosjedu na remenici, jer kvacilo miruje, a polutke se zakrecu zajedno sa federom na toj strani, Tako da je potrebniji na strani kvacila.

I na kraju, ne treba ti to kada je sasvim dovoljan ovaj crni.
Do sad je bio do kvacila, sasvim slucajno sam probao dali pase do remenice i iznenadio se. Sad je trenutno samo piadjov originalni crni stavljen do kvacila, dole do remenice nista, direkt opruga na leziste.

#3234 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 07 March 2015 - 10:38

istu funkciju obavlja i ova metalna čaura, klizu po telu kvačila i ne dozvoljava torziju opruge...

#3235 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 07 March 2015 - 11:56

Eto ga, pozorno slusam utiske koji slijede :)

#3236 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 March 2015 - 13:12

View PostMario, on 07 March 2015 - 10:38, said:

istu funkciju obavlja i ova metalna čaura, klizu po telu kvačila i ne dozvoljava torziju opruge...
Da, samo sto ta metalna caura, kad se nabije preko onih crvenih gumica ne mrda vise, pa opruga moze samo u njoj da se okrece. Probao sam obe remenice i sve opruge sto imam, samo originalna Pia opruga malo klizi u toj cauri, sve ostale jedva udju i jako tesko mogu da se okrecu. Zato sam ja stavljao sa obe strane opruge po slajder.

#3237 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 March 2015 - 20:44

Sastavljen prenos u sledecoj konfiguraciji:
Malossi multivar sa nosatim rolnicama 7,5gr, bela malossi centralna opruga sa pia slajderom do kvacila, bele oprugice na S6 kvacilu, remen Athena 814x18,5. Proba je bez dekle u mestu na nogarama, kvacilo hvata na 5k i remen stoji nazad na vrhu, ne propada, na gasu oko 9k je vec isterao remen na vrh varijatora, fali mozda 2-3mm. Ako se uzme u obzir da pre ovoga nije isterivao remen do kraja cak ni na 10k na nogarama, ovo sad obecava.
S obzirom na obaveze danas samo toliko, proba na putu sutra pre podne.

#3238 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 07 March 2015 - 20:57

sutra pre crkve molim te da overiš ulicu...

#3239 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 March 2015 - 21:03

Heh, jel bas pre crkve? Bolje posle, da me bog pogleda.

#3240 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 07 March 2015 - 21:10

kako tebi više odgovara... prekrstiš se i gas..





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users