Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

5065 replies to this topic

#3241 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 March 2015 - 21:27

Neznam dali cu se krstiti pre ili posle probe.
Ono sto nisam spomenuo je da se Athena remen toliko trese gore-dole, da je to strasno, kao da je :sexe19jx1: siroce. To je znak da nije dovoljno zategnut pa se bojim da ova postavka nece ostati, trebace tvrdja centralna a onda i teze rolnice, onda ce se razj... start, pa... uf ima li kraja. Neznam, mozda se i smiri posle nekih kilometara, ali cisto sumnjam. Sreca pa ne cese o blok, bar ja nisam primetio, videcu nakon probe na putu.

#3242 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 07 March 2015 - 21:54

Too gogy sad ces obarati nove rekorde, znaci ipak je smetao malossi TC?

I kazes da remen skace ko lud? Vidis sad si me bacio u razmisljanje, da li ce skakati manje sa tvrdjim centralnim?


#3243 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 March 2015 - 22:34

Original Pia 811 je miran ko bubica sa belom centralnom, ovaj skace nenormalno, i gornja i donja strana. Ajd vidi jel skace malossi special, ovo mi se ni malo ne svidja.
Djavo mi nije dao mira, morao sam da osedlam dorata, pa makar se smrzo... sto i jesam.
Sta reci, start je odlican, iako krece sa 5k, ubrzanje do 70 je momentalno, al onda tu pocne da se oteze, pa vec nekako sporije dize brzinu. Ubrzanje je sad na 9k ali brzo dogura 9,5k i tu stoji, sve do 88kmh koliko sam izgurao duz ulice. Necu jos nista da konstatujem dok sutra ne poteram na otvorenom putu, ali ubrzanje je drasticno bolje nego letos. Ima jos nesto, kao sto se vidi gore na nekim slikama, blok iza auspuha je prilicno masan, I ne samo to, cujem sad u voznji, a i na leru, da pusta spoj auspuha i cilindra, sto nikako ne odgovara masini, to sam vec iskusio. Probacu sutra da dotegnem. Sad bi trebalo probati i sa LeoVincem, posto vise nema potrebe da cupa iz podruma, taj deo SC bukvalno prevrti, ali posle ne prelazi 9,5k, mozda ce Leo izvuci jos malo snage na visim obrtajima, treba da izgura 10k bez pardona. U svakom slucaju, nosate rolnice rade posao.

#3244 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 07 March 2015 - 22:44

Ja jos nisam napravio da mogu gledati otvoreno deklo, odraditi cu i to svakako. Samo cu ti reci da special ima drasticno manje vibracija od serijskog, puno je mirnija masina kada se on stavi. Sta se desava ispod dekla, ne znam jos.

#3245 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 07 March 2015 - 23:17

sad te bune rolice,posto je sad opruga mekanija nego sa tc..
a athena remen ti vise vibrira zbog dimenzija drugacijih od serijskog..
probaj zxr al si daj truda oko prijenosa sa njim kolko si dal i oko ovih stvari za pritisak itd..
normalno da bude jaci na visim okretajima od sc..
malo truda oko stelanja prenosa i bude radil zxr za sve pare..

#3246 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 07 March 2015 - 23:42

Nekako sticem utisak da masina jos ne dise punim plucima, bice jos igranke sa stelom pritiska, ovo je sad odokativno namesteno na 2,7 bara a i trebam obavezno vratiti polinijevu piramidu na usis, sad je stock Pia, koja je manjeg preseka, fali tu vazduha na punom gasu, to se oseti, jer porastom obrtaja gubi dah. Ono letos sto sam dosegao stotku je bilo upravo sa Polinijevom piramidom i 3,2 bara. Nosate rolnice rade upravo kako sam i ocekivao, daju silovit start i ubrzanje, ali dzaba kad na kraju fali jos snage. Sledi Leo i usis, i po potrebi dodati jos malo pritiska, do 3 bara okruglo, ne vise. Nesto razmisljam da uzmem Malossi special, nervira me ova Athena.

#3247 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 March 2015 - 23:55

Goggy, nemoj vise stvari menjati od jednom, i ja sam se pogubio a pratim svaki potez u temi. Vrati pritisak, usis, airbox sve kako je bilo, promenio si svecicu i koncentrisemo se na prenos. Ima sad tu dovoljno kombinacija oko 2varia, rolnica i 2remena. Inace taj malosi specijal mi se opasno svidja!

#3248 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 08 March 2015 - 00:12

View PostAcaPostar, on 07 March 2015 - 23:55, said:

Goggy, nemoj vise stvari menjati od jednom, i ja sam se pogubio a pratim svaki potez u temi. Vrati pritisak, usis, airbox sve kako je bilo, promenio si svecicu i koncentrisemo se na prenos. Ima sad tu dovoljno kombinacija oko 2varia, rolnica i 2remena. Inace taj malosi specijal mi se opasno svidja!
Ma mogu to da radim jer sam vec iskusio i znam sta ce se dobiti, to je provereno. Opet kazem, izvadio sam bezveze tu Polini piramidu jer sam znao da jedna lamelica ne dihtuje savrseno, moja pocetnicka greska, nisam obratio paznju na secenje, jer je komad Polinijevog karbona blago povijen, pa je jedna isecena tako da dobro prianja na piramidu a druga pod 90 stepeni pa je dobila stomak na sredini u spicu piramide umesto da tu stoji ravno. Bezveze sad objasnjavam, neznam kako slikovitije da objasnim, ali sam shvatio da nije svejedno u kom pravcu se sece lamelica. To sam sad ispravio, zakrpio povrsinu naleganja na blok i sad je spremna za ugradnju. Dalje, sad imam jos i S6 usis veceg precnika, taman da se venca sa Polinijevom piramidom i eto kvalitetnog usisa. Dzaba mi sad razbusen TP na 20mm kad je usis ustrojen. A i Leo bolje radi sa vecim usisom, zato cu menjati oboje. Konacno, hocu da konacno zavrsim sa auspuhom, SC mora u penziju, mada mi ga zao, prirastao mi je za srce, sto zbog sile na nizim obrtajima, sto zbog zvuka, a i svidja mi se kako cuci na SRki. Da se samo 1000 rpm vise vrti, pozlatio bi ga.

#3249 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 08 March 2015 - 19:31

Upravo sam se vratio sa voznje na otvorenom putu, jeste da vetar zeza krizu, duva s boka, no to nije opravdanje... rezultat NEZADOVOLJAVAJUCI!!!! jedva sam izgurao 92kmh pri 10k rpm. Start je i dalje odlican kao i ubrzanje do nekih 70kmh, na 9k, onda, kao da je prenos isterao do kraja, a nije, pocinju da rastu obrtaji, na 9,5k je na 82-85, i onda digne na 10k al svega 92kmh i ni mikron vise. Sad sam vec siguran da ovaj Athena remen definitivno ne odgovara, mozda je remen na vrh multivara ali nije na dnu zadnje remenice, tako da nema vise ni prenosa ni obrtaja. Mozda bi bio jos koji obrtaj vise sa Leom, al samo mozda. Interesantno je da ovaj blentavi el. manometar prelazi 8 bara, sto mi nikako nije jasno, nemogu da mu verujem, morace mehanicki da odradi tacno merenje.
E sad, dali kupiti nimalo jeftin Malossi special remen ili se vratiti na standardni Pia 811, nisam pametan. U svakom slucaju, nisam zadovoljan trenutnim stanjem, al idem dalje, ne predajem se dok ne vidim stotku a da ne izgubim start.

#3250 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 08 March 2015 - 19:37

uzmi remen serijskih dimenzija,nebudeš sigurno izgubil start a na krajnjoj bude sigurno bolji..
pitanje je još kolko je ta bijela centralna izgurala km do sad,možda je omekšala i ona pa ne kotrira kak bi trebala..

edit,kaj se tiče rezone,ona eserka pj ko tvoja,kaj sam imal na servisu,radila je nabolje sa zxom na 9500 rpm kroz ubrzanje,kasnije je na krajnjoj u prevertavanju bila oko 10k rpm i to sa serijskim variomatom i serijskim centralnim..po celeru je pokazalo 95kmh..(ganjali se bata grale i ja od sela do sela,haha)

Edited by steeef, 08 March 2015 - 19:40.


#3251 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 08 March 2015 - 19:54

Sa standard Pia remenom je losiji start, ali krajnja jeste veca, neda mi se gubiti sad ovako silovit start, trebao bi mi neki remen izmedju serijskog i te Athene, ali nemam predstavu koji. Bela Malossi centralna je trcala samo proslu sezonu, nije to vise od 2k km, nebi smela da je okilavila, Neznam dali ce se ista popraviti ako jos budem vozio tu Athenu, mozda se namesti, ko zna.

#3252 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 08 March 2015 - 19:54

View Postgoggyso, on 08 March 2015 - 19:31, said:

na 9,5k je na 82-85, i onda digne na 10k al svega 92kmh i ni mijron vise.

U mene na mc3 sa novim serijskim remenom i multivarom na 9.5k ima 90kmh po gpsu. Remen do vrha. Danas opet potvrdio kada sam se sjurio niz povoljan vjetar.
10k mi je nemoguca misija sada, a imao sam 10k do nedavno sa specialom 18mm, i sa 1gr laksim rolicama nego sto treba biti, ali je krajnja bila skoro 87 po gpsu.

#3253 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 08 March 2015 - 20:02

onda probaj sa malossi special beltom...

View Postdajteh, on 08 March 2015 - 19:54, said:

U mene na mc3 sa novim serijskim remenom i multivarom na 9.5k ima 90kmh po gpsu. Remen do vrha. Danas opet potvrdio kada sam se sjurio niz povoljan vjetar.
10k mi je nemoguca misija sada, a imao sam 10k do nedavno sa specialom 18mm, i sa 1gr laksim rolicama nego sto treba biti, ali je krajnja bila skoro 87 po gpsu.

kolko teške su ti rolice sad sa serijskim remenom s koima si lovil 9500rpm?

#3254 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 08 March 2015 - 20:07

View Postdajteh, on 08 March 2015 - 19:54, said:

U mene na mc3 sa novim serijskim remenom i multivarom na 9.5k ima 90kmh po gpsu. Remen do vrha. Danas opet potvrdio kada sam se sjurio niz povoljan vjetar.
10k mi je nemoguca misija sada, a imao sam 10k do nedavno sa specialom 18mm, i sa 1gr laksim rolicama nego sto treba biti, ali je krajnja bila skoro 87 po gpsu.
Ajd tvoj utisak, koja je razlika izmedju Pia 811 i tog Malossi special? start, krajnja... Uzeo bi taj Malossi kad bi znao da daje i start i krajnju,

#3255 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 08 March 2015 - 20:46

Sad su 7.2gr malossi i mogu malo lakse, po mojoj procjeni 6.8gr, planiram vratiti 6.4gr da vidim situaciju, a 10k sam imao sa 6.4gr i malo potrosenim special remenom. Ali nema on snage na 10k bas se osjeti da mu je to previse.


Evo narucio sam novi special belt za runnera pa cu lijepo sve ponovno iznesti, ovaj puta sam poturpijao blok da ga ne unisti kao prvog koji je jos prilicno nov po starosti, ali je izbrusen jbg.


Ajmo sad ovako sluzeci se logikom i razmisljanjem. Kupio si apriliu iz ducana, u prijenosu si dobio piaggio remen 811x18.5mm, serijski variomat je 99mm (zaboravio sam podatak, cini mi se da je tako). I to je u redu, tvornica je tako izbacila i postujem to, tu nebi puno filozofirao.

Odlucis se za kupnju multivara 2000 koji je malo veci, odnosno ima 99.5mm i stavis mu serijski remen 811x18.5. Ali cekaj, zasto je onda malossi izbacio 2 remena koji su duzi od orginalnog piaggio? Da li je to zbog logicnog razloga sto je variomat veci, pa bi trebao biti i duzi remen?
Ja mislim da jest, i zato je izbacen malossi special 820x18.5mm, i malossi kevlar 816x18.5mm. I na taj nacin dobivamo uparen remen i variomat koji su pravljeni jedno za drugo. Valjda bi tako trebalo biti.

Eto to je moje razmisljanje.


Nemam krojacki metar pa sam probao sa obicnim limenim metrom, razlika je oko 1cm u korist speciala, znaci duzi je sto se vidi i na slici kada sam ih poravnao.


Sada necu reci nista posto vozim serijski remen na nrgu, a kada dobijem speciala onda cu dati maksimum da runnera zakljucim sa specialom, a nrga sa serijskim remenom. E da, i nrg sa ttom ubija runnera koji ima sc08.

Edited by dajteh, 08 March 2015 - 20:49.


#3256 Josip

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • MestoSeget Donji
  • Vozimnrg extreme

Posted 08 March 2015 - 20:54

special je 820mm, taj kevlar koji je 816mm je za pug, dok za pia ima baš 820mm

ja sam kao alternativu za special uzeo stage6 bando 820mm i bio ok, nije se puno trošio
ne znam da li to ima veze pošto je na carb verziji

#3257 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 08 March 2015 - 20:58

Eto sutra uzimam metar od papira pa cu izmjeriti sljedece remene koje imam: serijski piaggio, malossi special, malossi kevlar, dayco od rmsa.

#3258 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 09 March 2015 - 14:30

treba imat u obziru da za pia masine ima i drugacijih dimenzija polutki,isto tak i malossi polutka ima za kupit,pa je stvar drugacija kad je kompletan malossi prijenos..

kak mislis rms dayco?
dayco je brend za sebe,ima program od kamiona,auta,pa do lokomotive haha..
mozda ga je rms upakiral u svoje..
na prve runnere tam 97. i 98. i 99. dayco je radil remenje za piaggio koi su dolazili ko orginalna ugradnja (sa piggio oznakama i dayco potpisom).

#3259 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 09 March 2015 - 14:48

Jest Dayco remen, samo je pakiranje od rmsa bilo.

Za malossi polutke je napravljen overrange remen?

#3260 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 09 March 2015 - 14:57

mislim da je taj 820 za overrange..
frend ima multivar i pomicnu polutku malossi sa serijskim remenom,dize ga do kraja bez problema,a start je jeben s obzirom da ima i dulju getribu..
al je gore polini corsa,samo kaj ju gusi zx..

Edited by steeef, 09 March 2015 - 15:00.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users