Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

5065 replies to this topic

#3281 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 11 March 2015 - 01:55

da ti je nov remen izbacilo bi ga van variomata :D

#3282 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 March 2015 - 02:10

Ovaj Pia remen nema sanse da izadje van, markerisao sam varijator i kad je bio relativno nov, isto je ovako malo markera ostalo na vrhu. A to da se popne remen kad se pusti gas se desava kad je renen negde od pola pa do 2/3 visine na varijatoru, proverio sam na mestu na nogarama.
Kako god, ovo je mnogo bolje nego sve do sad, a kako ce biti sa Malossi special-om, videcemo kad dodje i kad ga namontiram.

#3283 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 11 March 2015 - 02:21

Svaka cast za rezultat, ja sam vise misljenja da je onaj dupli torsion controler pravio problem..

#3284 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 11 March 2015 - 02:38

Gogy,nesto sam motao po glavi dok sam cackao po prenosu na Zaxx-om SR-u.Remen Athena 814 sa fabrickom oprugom nema rezultata i to se vidi na snimku kod njega u temi.Ista postavka sa malossi belom odmah bolji start i ubrzanje i to smo danas videli na snimku.Moj zakljucak je da 814 remen zbog svoje duzine trazi tvrdju oprugu i da moze jos bolje rezultate da postigne sa malossi ljubicastom.Ja igram na kartu starta i ubrzanja sa ljubicastom.Ostaje nepoznata samo da li masina u stock stanju ima snage da podigne sa njom remen na vrh variomata i otvori remenice do kraja.Bice test uglavnom jer sam nesto ubedjen da ce sa ljubicastom biti mnogo bolje

#3285 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 March 2015 - 02:41

View PostAcaPostar, on 11 March 2015 - 02:21, said:

Svaka cast za rezultat, ja sam vise misljenja da je onaj dupli torsion controler pravio problem..
Moguce, a mozda su i nosate nesto promenile, nisu za dzabe tako napravljene ako nema efekta, ubedjen sam da su bas one popravile start, sto je i bilo za ocekivati. Jedva cekam Malossi special remen. Ostaje jos dosta toga, sutra vracam Polini usis, pa opet proba uz eventualno dostelavanje pritiska, i na kraju vracam ZX-R-a pa opet stela... ima li kraja?
Bice cim prebacim stotku uz ovakav start, nista mi vise ne treba. Ej stotka sa 2,5L/100km, zar ne zvuci kao ostvarenje sna... a nisam daleko, stotka je vec bila na satu, samo sa losijim startom.

#3286 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 March 2015 - 02:46

View PostPlamenni, on 11 March 2015 - 02:38, said:

Gogy,nesto sam motao po glavi dok sam cackao po prenosu na Zaxx-om SR-u.Remen Athena 814 sa fabrickom oprugom nema rezultata i to se vidi na snimku kod njega u temi.Ista postavka sa malossi belom odmah bolji start i ubrzanje i to smo danas videli na snimku.Moj zakljucak je da 814 remen zbog svoje duzine trazi tvrdju oprugu i da moze jos bolje rezultate da postigne sa malossi ljubicastom.Ja igram na kartu starta i ubrzanja sa ljubicastom.Ostaje nepoznata samo da li masina u stock stanju ima snage da podigne sa njom remen na vrh variomata i otvori remenice do kraja.Bice test uglavnom jer sam nesto ubedjen da ce sa ljubicastom biti mnogo bolje
Bojim se da 50ccm nema dovoljno snage za to, jedva i ovaj poturpijani Malossi sport uspeva da ubode start i ubrzanje sa belom, ali Athena 814 remen kod mene definitivno ide na pijacu, zavrsio sam s njim, nema krajnje ni u najavi, a vrtim 10k. Prosto je predugacak, ali bi radio posao vama po BGu zbog strmih ulica, tu bi bio sampion, jer masina stvarno opasno cupa na startu i ubrzanju, pa kome je to bitnije od trkanja i max. brzine, Athena je dobar izbor.

#3287 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 11 March 2015 - 02:49

Salji ga meni bar meni ne fali snage:lol:
Imam i neko konjce viska da ti prebacim:D

#3288 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 March 2015 - 02:59

View PostPlamenni, on 11 March 2015 - 02:49, said:

Salji ga meni bar meni ne fali snage:lol:
Imam i neko konjce viska da ti prebacim:D
Poslacu ti ako hoces, meni vise nece trebati, a ti imas "viska obrtaja" pa ces nabrati i krajnju sa njim. Probaj tu Athenu sto si spominjao, pa ako ti pase, saljem.

#3289 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,757 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 March 2015 - 04:50

Cestitam na rezultatu! :)
Ako sam dobro skontao iz svih ovih postova, glavni uzrok lose izlaznosti na variomatu je bio remen?

#3290 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 11 March 2015 - 10:25

Lauda problem je bio u torsion controlleru od malossija koji je bio na krivom mjestu. Desava se i drago mi je sto sada prijenos ide kako treba. Naravno, tu su i razlike u remenju posto svaki remen daje malo vise-manje u odredjenim segmentima ubrzanja.

@Plamenni ocekujem izvjestaj sa malossi ljubicastom, trebao bi biti najlinearniji s njom sto se tice okretaja :)

#3291 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 11 March 2015 - 10:33

I ja sam stekao takav utisak.Uradicemo test uskoro

#3292 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 March 2015 - 10:59

View Postdajteh, on 11 March 2015 - 10:25, said:

Lauda problem je bio u torsion controlleru od malossija koji je bio na krivom mjestu. Desava se i drago mi je sto sada prijenos ide kako treba. Naravno, tu su i razlike u remenju posto svaki remen daje malo vise-manje u odredjenim segmentima ubrzanja.

@Plamenni ocekujem izvjestaj sa malossi ljubicastom, trebao bi biti najlinearniji s njom sto se tice okretaja :)
Malossi Torsion control nije bio na lošem mestu, bio je upravo tamo gde ga je fabrika preporučila, do kvačila. Sad je bez TC-a, tj samo sa Pia stock TC-om takodje do kvačila. Drugi razlog je generalno rastavljanje i čišćenje kompletnog sklopa kvačila i remenice, i nova grafitna mast u njoj, tako da sad klizi "ko podmazana". Treći razlog je Dr. Pulley rolnice 7,5gr koje su omogućile odličan start čak i sa Pia remenom, koji je em malo kraći em već potrošen.

#3293 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 March 2015 - 13:23

Nisam sinoć spomenuo, nešto novo sam primetio, sad dal je zbog "novog" regulatora ili negde malo pušta vazduh... U radu na leru, manometar pokazuje tačno 8 bara, čim dodam gas kazaljka skoči za debljinu, tu oko 8,3 bara, ponovnim puštanjem gasa na ler, kazaljka se opet spusti na 8 bara. To se ranije nije dogadjalo. S jedne strane gledano, možda mi je bog poslao pomoć, taman mi to i treba, malo niži pritisak na leru i viši pod gasom. Sve bi to bilo ok al znam da tako nesme biti, znači negde curka vazduh, jedva al curka, bojim se da ne procurka jače pa izgubim pritisak skroz, to znači tabananje. U suštini, regulator je onaj isti, isečeni, koji je bio sve vreme u mašini, našpanovan platnama, a sad je našpanovan šerafom za štelovanje, isti đavo samo komforniji. ne diram to za sada, pratiću na manometru situaciju, pa ako krene da pušta jače, sledi rasturanje.

#3294 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 11 March 2015 - 16:12

Sapunicu i spricaj :) Ili ugradi manometar na air kompresor.

Nadam se da te dobro pratim, ti nemas jos ugradjen separator?

#3295 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 March 2015 - 16:17

View Postdajteh, on 11 March 2015 - 16:12, said:

Sapunicu i spricaj :) Ili ugradi manometar na air kompresor.

Nadam se da te dobro pratim, ti nemas jos ugradjen separator?
Nisam ga još završio, trebam ga prepraviti i naći fitinge za creva, i napraviti nosač, onda ga montiram. Al prvo ću da zamenim Air kompresor, nadam se da je onaj rezervni bolji i da će dati više od 5 bara.

#3296 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 11 March 2015 - 16:31

Cudi me da nemas nikakvih problema, meni je emulzija radila kratki spoj na svijecici. Cim sam stavio separator trenutni preporod. Ima vode ko u prici na dnu posude separatora.
Vjerujem da ce na ljeto biti manje toga.

#3297 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 11 March 2015 - 16:58

i molim te zapreminu glave da premeriš...

#3298 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 11 March 2015 - 17:51

View PostMario, on 11 March 2015 - 16:58, said:

i molim te zapreminu glave da premeriš...
Hahahahaaaaa, znam da čekaš taj podatak. Skoro sam siguran da je 6,5 jer sam to već negde pročitao, i Cile kaže isto je negde iskopao, a i ima logike, jer je stock glava 6,0. Biće izmerena čim je skinem, kad budem menjao Air diznu. Trenutno se bavim testiranjima sa usisom, pritiskom, prenosom... to će sačekati toplije dane. I ja sam na iglama zbog air dizne, neznam zašto očekujem puno od nje, daj bože da ne bude uzaludan posao. Paralelno sa tim, polako razvijamo indirektno ubrizgavanje u usis sa jednom diznom, crtamo kućište usisa i način postavljanja dizne, struju.......... kao da sam u trkačkom timu, hehe

#3299 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 12 March 2015 - 11:19

Juče sam stigao samo zameniti piramidu usisa, sad je Polinijeva. S6 usisnu lulu nema teorije šerafima, moram u levu rupu ubaciti brezon pa onda maticom, desna nije problem, al to mi se sad nije radilo. Danas nadam se, menjam Air kompresor. Auspuh ostaje na kraju, hoću da vidim koje su razlike nakon zamene usisa i kompresora sa SC08, pa onda na kraju opet ZX-R. Uskoro stiže i Malossi special remen, šerafanju nema kraja. Nisam probao na putu, vreme je okišilo, a i vetar neki se razduvao.

#3300 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 14 March 2015 - 12:40

Stigao paket iz MB, Malossi special, famozni, i dve sijalice farova za SRku, H8 i H11 za kratko i dugo, stim da je H11 jaca, tj. 55W dok je standard H8 35W.

Posted ImagePosted Image

Kao sto se vidi na etiketi, remen je u domenziji 818x18,5x8mm, a u opisu na sajtu pise 820, no mozda i bolje, plasio sam se da bi 820 mogao biti predugacak kao Athena. Pitanje je koliko su mere tacne, al nekako vise verujem Malossiju, videcu kad ga namontiram.Posted Image
Posted Image
A evo i slijalica.
Posted ImagePosted ImagePosted Image

Detaljnijim pregledom dolazim do zakljucka da su fizicki gotovo identicne, osim srednjeg limenog pera, koji je na H11 malo siri, e sad, dali ce nesmetano uci u leziste na faru, il ce trebati malo turpije, videcemo.
Posted ImagePosted Image

Bila je ideja ubaciti xenon na kratko, ali sam odustao iz dva razloga. Prvi je taj sto na SRki kratko i dugo rade odvojeno, ili jedno ili drugo, pa pri prelasku na dugo, gasi se kratko, sto ima za uzrok "hladjenje" sijalice kratkog svetla, pa pri povratku sa dugog na kratko xenon ne sija punim sjajem, sto je veoma opasno na otvorenom putu pri vecim brzinama, jer treba sacekati da xenon prosija punim sjajem, a to je stotinak metara puta u coravom stanju, mora se priznati veoma opasno na 90+ kmh. S obzirom da i fabricki farovi SRke sa klasicnim halogenkama sijaju i osvetljavaju put odlicno, postaje besmisleno sebe dovoditi u opasnost zarad fensi xenona.
Drugi razlog je kineski balast ksenona koji nije dobro oklopljen pa isijava neke smetnje, a posto je SRka PJet puna elektronike, moglo bi se lako desiti da ista pobrljavi od tog "zracenja" i eto problema na putu. Znaci sto je sigurno, sigurno.





5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users