


#3281
Posted 11 March 2015 - 01:55

#3282
Posted 11 March 2015 - 02:10
Kako god, ovo je mnogo bolje nego sve do sad, a kako ce biti sa Malossi special-om, videcemo kad dodje i kad ga namontiram.
#3283
Posted 11 March 2015 - 02:21
#3284
Posted 11 March 2015 - 02:38
#3285
Posted 11 March 2015 - 02:41
AcaPostar, on 11 March 2015 - 02:21, said:
Bice cim prebacim stotku uz ovakav start, nista mi vise ne treba. Ej stotka sa 2,5L/100km, zar ne zvuci kao ostvarenje sna... a nisam daleko, stotka je vec bila na satu, samo sa losijim startom.
#3286
Posted 11 March 2015 - 02:46
Plamenni, on 11 March 2015 - 02:38, said:
#3287
Posted 11 March 2015 - 02:49
Imam i neko konjce viska da ti prebacim:D
#3288
Posted 11 March 2015 - 02:59
Plamenni, on 11 March 2015 - 02:49, said:
Imam i neko konjce viska da ti prebacim:D
#3289
Posted 11 March 2015 - 04:50

Ako sam dobro skontao iz svih ovih postova, glavni uzrok lose izlaznosti na variomatu je bio remen?
#3290
Posted 11 March 2015 - 10:25
@Plamenni ocekujem izvjestaj sa malossi ljubicastom, trebao bi biti najlinearniji s njom sto se tice okretaja

#3291
Posted 11 March 2015 - 10:33
#3292
Posted 11 March 2015 - 10:59
dajteh, on 11 March 2015 - 10:25, said:
@Plamenni ocekujem izvjestaj sa malossi ljubicastom, trebao bi biti najlinearniji s njom sto se tice okretaja

#3293
Posted 11 March 2015 - 13:23
#3294
Posted 11 March 2015 - 16:12

Nadam se da te dobro pratim, ti nemas jos ugradjen separator?
#3295
Posted 11 March 2015 - 16:17
dajteh, on 11 March 2015 - 16:12, said:

Nadam se da te dobro pratim, ti nemas jos ugradjen separator?
#3296
Posted 11 March 2015 - 16:31
Vjerujem da ce na ljeto biti manje toga.
#3297
Posted 11 March 2015 - 16:58
#3298
Posted 11 March 2015 - 17:51
Mario, on 11 March 2015 - 16:58, said:
#3299
Posted 12 March 2015 - 11:19
#3300
Posted 14 March 2015 - 12:40


Kao sto se vidi na etiketi, remen je u domenziji 818x18,5x8mm, a u opisu na sajtu pise 820, no mozda i bolje, plasio sam se da bi 820 mogao biti predugacak kao Athena. Pitanje je koliko su mere tacne, al nekako vise verujem Malossiju, videcu kad ga namontiram.


A evo i slijalica.



Detaljnijim pregledom dolazim do zakljucka da su fizicki gotovo identicne, osim srednjeg limenog pera, koji je na H11 malo siri, e sad, dali ce nesmetano uci u leziste na faru, il ce trebati malo turpije, videcemo.


Bila je ideja ubaciti xenon na kratko, ali sam odustao iz dva razloga. Prvi je taj sto na SRki kratko i dugo rade odvojeno, ili jedno ili drugo, pa pri prelasku na dugo, gasi se kratko, sto ima za uzrok "hladjenje" sijalice kratkog svetla, pa pri povratku sa dugog na kratko xenon ne sija punim sjajem, sto je veoma opasno na otvorenom putu pri vecim brzinama, jer treba sacekati da xenon prosija punim sjajem, a to je stotinak metara puta u coravom stanju, mora se priznati veoma opasno na 90+ kmh. S obzirom da i fabricki farovi SRke sa klasicnim halogenkama sijaju i osvetljavaju put odlicno, postaje besmisleno sebe dovoditi u opasnost zarad fensi xenona.
Drugi razlog je kineski balast ksenona koji nije dobro oklopljen pa isijava neke smetnje, a posto je SRka PJet puna elektronike, moglo bi se lako desiti da ista pobrljavi od tog "zracenja" i eto problema na putu. Znaci sto je sigurno, sigurno.
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users