Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

5065 replies to this topic

#3381 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 22 March 2015 - 15:25

Juce sam napravio test voznju, a i da malo razmrdam Malossi special remen. Vetar kao i obicno, bas ne misli da se smiri, pa jos vitla u krug da vise neznam iz kog pravca duva. Stojeci u mestu i ne deluje jak, ali pri brzini od 80kmh hoce da svuce kacigu sa glave, a onda i mene iz sedla. Ipak sam uhvatio jednu deonicu gde nije bio tako uporan, ali sam ipak morao da zabodem njusku u tablu, i mic po mic, na malo manje od 10k rpm ubodem rezultat.

Posted Image

Bez obzira na cifru, nisam zadovoljan, mora tako bez presavijanja. Jeste da sa obicnom zimskom jaknom vise licim na padobran nego na vozaca, al opet, da masina ima jos malo vise snage, svarila bi i taj otpor vazduha. Sacekacu neko lepse vreme, bez ove zimske debele jaknetine, pa cu onda znati realno stanje.
PS Da podsetim, Sombor se inace drukcije zove Ravangrad, znaci ko tepsija, nema tu uzbrdica i nizbrdica, bar ne na oko primetnih, tako da ovo nije postignuto sjurivanjem nizbrdo. Somborci ce znati, put prema Nenadicu-Gakovu, malo saobracaja i ravan ko strela, nema raskrsnica, pa sam se opustio i samo gas. Video nisam mogao snimiti, ko bi ovo radio jednom rukom na volanu, ravno samoubistvu.

#3382 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 22 March 2015 - 16:16

Ahh, konacno, pa nek je i uz zaleganje, ali he za respekt! Mnogo znaci kais! Ajd samo daj info sta je sad u prenosu i koje su rolne, lakse mi je ovako da pratim temu, da ne vrtim strane u nazad..

Jos nesto, zapravo 2 stvari:
Svi mi znamo koliko je 100kmh al zapravo postajemo svesni tek kad sami stelujemo i jurimo tu magicnu cifru, mora mozak i dzep bas da se napregnu..
2 stvar, ovih dana imamo na forumu jos 2-3 obaranja 100tke u razlicitim kategorijama skutera.. kada se uporede ti midrace setupi koji se vrte i trose, sa ovim ubrizgavanjem, ovo je zaista fenomenalno!

#3383 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 22 March 2015 - 16:38

Treba proveriti koliko je to po gps-u, kod mene je 102 po satu ravno 100 po gps-u.

Inace veliku ulogu igra otpor vazduha, eno ja juce uhvatio 97 max brzinu, otisao kuci i skinuo retrovizor i u narednom pokusaju izvukao 100,3 na istoj deonici..

#3384 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 22 March 2015 - 17:37

Pa ufatio je bio gogy već prije 100-tku po satu, njemu ne laže puno, sigurno je to 95, možda nešto i više.

#3385 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 March 2015 - 18:12

Ubo si pravi remen nema sta :)

#3386 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 22 March 2015 - 20:25

Laze konstantno +4 na svim brzinama, al ja sam sretan kad vidim na satu trocifreni broj, sad, dal je to 96 realnih ili 100 na satu nije neka razlika. Letos sam nabro 103 u majici i trenerci, sad sam bio ko eskim, sto itekako pruza otpor.

Aco, setap je sledeci:
Malossi multivar sa nosatim Dr. Pulley rolnicama 7,5gr
Malossi bela centralna opruga sa jednim, fabrickim slajderom opruge do kvacila
Stage6 sport kvacilo sa belim oprugicama, start na 5k
Malossi special remen 818x18,5x8mm
Produzeni prenos (reduktor) +18% Top Performance
Stock zadnja remenica 134
Malossi sport kit sa blago poturpijanim izduvom
auspuh SC08
Radni pritisak 3 bara + 5,5 bara air kompresor
TP body (kuciste leptira gasa) razbusen na fi 20mm
Standard PJ airbox bez lulice sa Malossi Red Sponge filterom.
Brisk Premium Svecica AOR12LGS (cetvorokraka racing)

Remen je ganc nov, cekam da se namesti pa cemo videti sta zna. Trenutno klopara poprilicno.
Ostaje jos proba sa Leo ZX-R-om, ipak daje malo vise snage na visim obrtajima, a posto sad nosate rolnice i Malossi duzi remen pruzaju dobar start, verujem da ce Leo konacno naci svoje mesto u setapu.

#3387 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 March 2015 - 20:39

Sad kad si dosao do nekog vrhunca, da bi isao jos brze morati ces dizati snagu, i to eksponencijalno :)

#3388 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 22 March 2015 - 20:50

View Postdajteh, on 22 March 2015 - 20:39, said:

Sad kad si dosao do nekog vrhunca, da bi isao jos brze morati ces dizati snagu, i to eksponencijalno :)
Mislis da je to tako lako, oznojao sam se posteno i za ovo. PJet nije masina za tek tako tuning, ima tu da se mozga, isprobava, steluje... zivce na lastiku i pare u novcanik.
Kineski kit se polako sprema za turpiju na maksimalno moguce do max 12K rpm mada bi 11 bilo savrseno, al tu ce opet biti problem koji auspuh ce raditi na PJ na tim obrtajima a da ne troksa na niskim. Nauka u 3 pm..

Ali kad pogledam da sam jos uvek ispod 3L/100km potrosnje sa ovim performansama, zar to nije fantasticno? Koliko god me zna iznervirati ovaj PJet dok se nadmudrujem s njim, toliko me obraduje kad vidim da nisam potrosio ni pola rezervoara na 100km predjenih. Mogu ladno da se zaputim u Novi Sad i nazad (oko 100km u jednom pravcu) a da ne stajem nigde na pumpu, jer je tank 6,5L.

#3389 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 22 March 2015 - 21:13

rolice ovise i o getribama,straznjem kotacu itd..
npr vespa et2 ima kratki blok i 10 cola kotac pa su rolice 7.5 gr..
dok sportcity one,novi typhoon i sl. imaju 6.4..
liberty 2t ima isto 6.4..

#3390 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 March 2015 - 21:17

View Postgoggyso, on 22 March 2015 - 20:50, said:

Kineski kit se polako sprema za turpiju na maksimalno moguce do max 12K rpm mada bi 11 bilo savrseno, al tu ce opet biti problem koji auspuh ce raditi na PJ na tim obrtajima a da ne troksa na niskim. Nauka u 3 pm..

E tu nas fali, tesko je kada nas nema puno. Preporucio sam jednom momku iz Mk da dodje na forum, vozi ditecha fino ga je poslozio :)

Steeef, ja imam Apriliu Sportcity One, u orginalu su rolice 7.5gr, stavljao sam 6.4 i samo se dere, a nikud ne ide i to bez blokada sa diznom 60. Kad ima onaj sugavi ravni auspuh, ne znam jel postoji gori. Kad sam stavio sc08 ajme majko sta je ovo, drugi motoric.

Edited by dajteh, 22 March 2015 - 21:19.


#3391 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 22 March 2015 - 21:29

View Postdajteh, on 22 March 2015 - 21:17, said:


E tu nas fali, tesko je kada nas nema puno. Preporucio sam jednom momku iz Mk da dodje na forum, vozi ditecha fino ga je poslozio :)

Steeef, ja imam Apriliu Sportcity One, u orginalu su rolice 7.5gr, stavljao sam 6.4 i samo se dere, a nikud ne ide i to bez blokada sa diznom 60. Kad ima onaj sugavi ravni auspuh, ne znam jel postoji gori. Kad sam stavio sc08 ajme majko sta je ovo, drugi motoric.
Au brate mili, jel mogu da dodjem kod tebe da radim za dzabe, samo da mi das vode i da malo provozam sve te tvoje motorice :)
Pa daj otvaraj teme za te silne motore, ti bas imas egzotike..

#3392 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 March 2015 - 21:42

Aca, kako ono kazu, nije zivot jedna zena, za skutere vrijedi obrnuto, vjeruj mi :D Nemam vremena otvarati teme, a tesko mi je slikati radove, da imam jednog jedinog slikao bi svaki okretaj svakog serafa, kako kad ili imam rukavice masne, ili ruke nisu ciste, a ovi danasnji mobiteli nisu za radnje. :)

#3393 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 22 March 2015 - 23:42

Izvadjena je i svecica radi provere, malo je tamnija al nista strasno, u granicama optimalnog.

Posted ImagePosted Image

#3394 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 23 March 2015 - 00:26

Jesi je cistio ili je takva izvadjena? Suha ko barut :)

#3395 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 23 March 2015 - 00:52

Takva je svaka svaki put, mislim na suvocu. Pa nece valjda na PJetu biti masna, nema tu ulja kao kod karba, to je jasno. A uljna podesena na jace. Pre neki dan kad sam menjao air kompresor, zavirio sam u kuciste radilice baterijskom lampom, i naravno radilica masna prilicno, kako i treba. Ulje 2T se kod PJ uglavnom duze zadrzava i u vecoj kolicini u kucistu radilice i donjem delu cilindra, samo nesto malo proleti sa prelivenim vazduhom u kompresioni prostor i to sagori. Auspuh je na kraju samo malo garav ali nikad masan, klasika kod PJeta. Boja svecice je precizno receno svetlo braon, nije ni crna ni siva.

#3396 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 23 March 2015 - 10:52

Jutros skupim hrabrosti da idem na posao SRkom, vidim 4 stepena na prognozi na mobilnom, ajd nema veze, preživeću, opet se obučem ko eskim, sa rukavicama, kresnem makinu, pustim da malo radi u garaži, otvorim kapiju i kao da mi se učinilo da SRka diže obrtaje. Nemguće, ko bi sad sleteo u garažu ko burek s Marsa pa turira, vratim se u garažu, naravno nigde žive duše, a SRka turira sama do 4k rpm. Gledam i ne verujem, ovo prvi put vidim, pokušavam u glavi da stvorim film šta se dešava ali ne uspevam, sajla gasa stoji zategnuta ko praćka na TPu, na leru logično, ništa se ne pomera a ona turira i dalje, čak se i točak zavrteo, znači blizu 5k. Dohvatim se gasa, sad ja turiram, radi, odaziva se na ručicu, pustim na ler, par sekundi radi mirno na 2k pa opet krene da turira. E ovo sad već radja problem, kakvi su se gremlini sad zavukli u mašinu? I dalje ne mogu da dokučim u mozgu ovaj scenario, šta se tu dešava, onda mi sine senzor TP-a, od njega zavisi kako će se ponašati ECU, možda ko potenciometar na trandži "šušti i krči" tj loš spoj grafitne površine i klizača, pa od vibracija dolazi do promene vrednosti TPa a ECU to shvata kao pomeranje gasa...? Samo to mi je palo na pamet, nemam predstavu šta drugo. Konačno, ugasim je, izguram na ulicu, par puta odvrnem i vratim gas, ponovni start i radi mirno, ne turira više. Hm, čudne se stvari počinju dešavati al ajd, bar sad imam još jedan element rada PJta u "arhivi". Na putu do posla nikakvih problema, ide mala sasvim korektno, na semaforu mirna ko bubica. Sreća pa ima self control dijagnostiku, nisam imao vremena da pogledam jer sam žurio na posao, ali ću svakako popodne prelistati spisak grešaka, pa ako ima TP prijavljen onda je sve jasno. Ajmo gremlini RAAZLAAAAAZ!!

#3397 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 23 March 2015 - 14:26

ovo je neka najezda gremlina u zadnje vrijeme, kod mene im je tako liejpo da ne zele van :D

#3398 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 23 March 2015 - 14:43

A proljece je, sve izlazi napolje, tako i gremlini :D

Ja sam jednom naspanao sajlu gasa do maksimuma, tako da nema nimalo praznog hoda. I poceo mi je sam dizati okretaje kad bi pustio gas, nekad da nekad ne. Onda sam ipak malo popustio nek ima milimetar lufta i nije se nikad vise ponovilo.

#3399 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 23 March 2015 - 16:06

Svašta se dešava, al ja ništa od toga nisam pipnuo, jedini radovi su bili na prenosu. Ovo je bio neki elektro bag, nešto je podilkanilo na momenat. Videću dali će se ponoviti.

#3400 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 23 March 2015 - 17:25

Zove me drugar Cile, moj verni saradnik u tuningu PJeta, zaražen šerafanjem i istraživanjima novih tehnologija motora i kaže sledeće: Nešto sam sinoć razmišljao, aj da stavimo karburator al da ne skidamo air kompresor i dizne sa glave, tj bitna je samo air dizna, pa kad mašina usisa u blok smesu iz karba, jedan deo će usisati i air kompresor, pa će tu smesu pod pritiskom 5 bara dopremiti do air dizne, pa onda pored prelivene smese još i air dizna ubrizga gotovu smesu kad klip zatvori sve kanale. To mu dodje ko overbust, dodatno punjenje, pa možda tako isčupamo još snage....... a ja :blink:, rebus, sve je to ok u teoriji, ali šta ako air kompresor nabije dovoljno pritiska da izazove samopaljenje te smese pre nego što se ubrizga u cilindar? Ima da bude "cigani lete u nebo", hehe Eto, još jedna ideja za razmatranje.





12 user(s) are reading this topic

0 members, 12 guests, 0 anonymous users