Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

  • This topic is locked This topic is locked
5065 replies to this topic

#3461 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 29 March 2015 - 00:26

View PostVlatX, on 28 March 2015 - 20:48, said:

Ko bi ti ga u Skopje odradi?

Jedan momak kaze da ima u Skopju za 45€, mislim da se zove Aleksandar? Poznajes li ga slucajno?


Gogy lijepo si ovo odradio, opipljiv je to posao. Sad kad si ga rastavio, lako ga mozes ugraditi u jos vece kuciste. Recimo napravis tps 24mm :D

#3462 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 March 2015 - 00:28

Da, to bi bilo lepo, al kako preseliti mehanizam poluge sa oprugom i kacenje sajle?

#3463 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 29 March 2015 - 00:33

Da znamo da se sigurno dosta dobije, naslo bi se rjesenje. Pitam se koliki je zapravo maksimum promjera tpsa na 70ccm, kada 50ccm ima 18mm.

Ako cemo uzeti u obzir da je 70ccm 40% vise od 50ccm, ispada da bi trebao tps od 25mm.

#3464 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 March 2015 - 00:45

Pa da, u teoriji, ali kako da ubrizgamo 40% vise goriva sa ovim diznama i mapama? Vec sad sam opasno blizu zalivanja svecice. Zato ozbiljno razmisljam o indirektnom ubrizgavanju u usis, onda mogu koliko god treba... i ne treba vise jbni air kompresor... i moze HPC radilica.
PS Ovi iz HGTa imaju veci TPS i to aluminijumski.

#3465 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 29 March 2015 - 00:52

Pitanje je koliko sada imas vise goriva u odnosu na zrak. Inace serijski auspuh od purejeta ima rupu na grani u koju se stavi egt sonda, pretpostavljam i prati se temp ispusnih plinova koja nam govori kakva je smjesa unutra.

Kako ti se pokazuju nosate rolice, jesi li ih probao u serijskom variomatu? Cujem da se na serijskim variomatima najvise osjeti poboljsanje u medjuubrzanju.

#3466 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 March 2015 - 00:55

View Postdajteh, on 29 March 2015 - 00:52, said:

Pitanje je koliko sada imas vise goriva u odnosu na zrak. Inace serijski auspuh od purejeta ima rupu na grani u koju se stavi egt sonda, pretpostavljam i prati se temp ispusnih plinova koja nam govori kakva je smjesa unutra.

Kako ti se pokazuju nosate rolice, jesi li ih probao u serijskom variomatu? Cujem da se na serijskim variomatima najvise osjeti poboljsanje u medjuubrzanju.
Meni u multivaru rade zadovoljavajuce, nisam stavljao u serijski jer bi bile preteske. Da imam 6gramske probao bi. Siguran sam da bi odlicno radile jer sam ih imao u Falconu u serijskom varijatoru i osetno bolji start sam dobio kao i malo vecu krajnju.

#3467 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 29 March 2015 - 01:14

A eto bas sam se raspitao kod par dugogodisnjih majstora i kazu mi kako su jako dobro prihvacene na maxi skuterima, skoro kao sa sportskim variomatom se ponasaju.

#3468 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 March 2015 - 01:25

Pa to ti upravo kazem, bolji efekat daju u serijskom varijatoru, al ni u multivaru nisu lose, rade posao. Eno ih jos uvek u masini, da ne valjaju letele bi u kantu, ja nemam s tim problem, sto mi radi posao zadrzavam, sto ne, leti van, kako god to nekom drugom radilo il ne radilo. Evo poslusao sam te u vezi malossi special remena, malo je labav ali radi posao, jos ako potraje, odlicno. Prenos ne diram do daljnjeg.

#3469 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 29 March 2015 - 10:59

dakle ipak je oštećen grafitni sloj na početku jednog potenciometra... popravljali smo ranije B olovkom, ali nije dugotrajno...

sve jedno ako možeš da preskočiš taj stadijum onda nema brige...

#3470 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 29 March 2015 - 11:31

Ima na ebay-u da se kupi grafit za popravku tih potenciometara al ako moze da se preskoci ta tacka moze i tako da radi..

#3471 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 March 2015 - 11:48

Sreca pa moze. Dobra stvar je to sto ECU uci pocetni i krajnji polozaj gasa-TP-a, to su dobro osmislili konstruktori. Mislio sam da ce prijaviti gresku kad vrednost otpora tj. napona koji daje TP nije u zadatoj vrednosti kao kad je TP ispravan, al eto, nije prijavio.

#3472 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 29 March 2015 - 11:56

Mozda ce te zanimati:
http://www.scooterno...ection-project/

Edited by dajteh, 29 March 2015 - 11:56.


#3473 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 March 2015 - 12:19

Nakon svakog skidanja creva sa air kompresora pojavljuje se poprilicna kolicina emulzije u crevu. To znaci da moram da se pozabavim zavrsetkom Water Trap-a tj. separatora vlage. Fale mi fitinzi i cep na gornjoj strani gde je bio regulator, koji je naravno izvadjen jer ne igra ulogu, samo smeta. Na aprilia forumu jos spominju da to crevo od air kompresora do kucista dizni treba da se termicki izoluje, ali to je problem samo u vremenskim uslovima kada je visok procenat vlage u vazduhu. Ako pronadjem odgovarajucu izolaciju stavicu i nju, nemoze da skodi.

#3474 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 29 March 2015 - 12:40

Sad kapiram... Sa ove seme se vidi da se gorivo ubrizgava tacno u trenutku kad klip zatvori izduv da gorivo ne moze da pobegne na njega, zato rezona ne igra prakticno nikakvu ulogu osim protocnijeg auspuha...

Vidi se kasnije da prebacuju brizgaljku za gorivo u prirubnicu da bi gorivo islo kao kod skutera sa karbom i taj visak koji pobegne auspuhom da ga rezona vraca u cilindar i tako pojacava snagu..

Goggyso jel planiras da se pozabavis prebacivanjem brizgaljke u prirubnicu, tako sam siguran da bi izvukao maksimalan potencijal iz rezone..

#3475 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 29 March 2015 - 12:53

Vidi, ja sam prosao cijelu zimu sa water trapom i evo sada sam probao kada je toplije vrijeme. Ono sto je sigurno, da se vise emulzije stvara kada je velika vlaga u zraku i ako se koristi full sintetika. Ja ga mozda nebi nikada ni stavio da nisam imao problem sa gasenjem svijecice zbog te vode i ulja koji su radili kratki spoj u odredjenim rezimima rada. Ovako sa njim mi je savrseno sve, u svakom slucaju ne moze biti losije.

Imao sam i na nrgu water trap, ali sam ga skinuo da vidim sta ce se desavati, i zanimalo me hoce li biti promjene u performansama. I za sada je dobro sve, ali u njemu je polusintetika.

Prodavala je Aprilia posebno izolirano crijevo, ali s tim se nisam bavio posto mi je water trap momentalno eliminirao probleme, i sistem zraka je stabilniji posto mu posuda povecava volumen.

#3476 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 29 March 2015 - 13:03

View Postdajteh, on 29 March 2015 - 00:33, said:

Da znamo da se sigurno dosta dobije, naslo bi se rjesenje. Pitam se koliki je zapravo maksimum promjera tpsa na 70ccm, kada 50ccm ima 18mm.

Ako cemo uzeti u obzir da je 70ccm 40% vise od 50ccm, ispada da bi trebao tps od 25mm.
Aj pretpostavimo da je u životu sve tako linearno, pa čak i u tuningu, al opet ne ispada tps od 25 mm pošto se radi o krugu te se gleda površina kroz koju zrak prolazi.
Trenutna površina serijskog tps-a je 81 pi, potrebna bi trebala po tom nekom izračunu biti oko 113 pi-ova, odakle dobivamo polumjer od cca 10,5, tj. promjer od 21 mm, što je blizu onih 20 mm što imamo i gogy i ja, tako da ne vidim potrebu za 25 mm tps-om jer je to u biti povećanje površine od gotovo 100 %.

#3477 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 March 2015 - 13:12

View Postbojan681, on 29 March 2015 - 12:40, said:

Sad kapiram... Sa ove seme se vidi da se gorivo ubrizgava tacno u trenutku kad klip zatvori izduv da gorivo ne moze da pobegne na njega, zato rezona ne igra prakticno nikakvu ulogu osim protocnijeg auspuha...

Vidi se kasnije da prebacuju brizgaljku za gorivo u prirubnicu da bi gorivo islo kao kod skutera sa karbom i taj visak koji pobegne auspuhom da ga rezona vraca u cilindar i tako pojacava snagu..

Goggyso jel planiras da se pozabavis prebacivanjem brizgaljke u prirubnicu, tako sam siguran da bi izvukao maksimalan potencijal iz rezone..
Da, slicno kao sto je Athena napravila, samo sto oni ubrizgavaju u bust kanal a ovde je to neizvodljivo, nema mesta da se ubaci dizna na cilindar u predelu bust kanala, steta, to bi bilo savrseno, jer tada benzin ne dolazi u dodir sa radilicom i lezajevima pa ne ispira ulje, kao sto ni kod PJeta to ne radi, vec su radilica i lezajevi bukvalno okupani uljem pa se tako mnogo bolje podmazuju. Ali nemam drugo resenje nego da napravim da ubrizgava u usis iznad lamelica ili direktno u blok na mestu gde sad stoji air kompresor. Bice opet dima iz auspuha, ali mnogo manje. Proucio sam tajming ubrizgavanja, ona prezentacija mi je pomogla da uocim tacan momenat ubrizgavanja, i na svu srecu poklapa se sa momentom kad su i lamelice otvorene, pa tako mogu ubrizgavati u usis sa postojecim ECU. Samo treba napraviti kuciste od komada aluminijuma izmedju piramide i prirubnice, pa se u to kuciste uvrce dizna. projekat je u toku, crta se kako bi to trebalo da izgleda. Sa takvim nacinom ubrizgavanja bi rezona dobila na znacaju, a opet sa druge strane, potrosnja bi ostala priblizno ista, sto i jeste cilj, maksimalne performanse uz minimalno mogucu potrosnju.

#3478 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 March 2015 - 13:15

View PostGrale, on 29 March 2015 - 13:03, said:

Aj pretpostavimo da je u životu sve tako linearno, pa čak i u tuningu, al opet ne ispada tps od 25 mm pošto se radi o krugu te se gleda površina kroz koju zrak prolazi.
Trenutna površina serijskog tps-a je 81 pi, potrebna bi trebala po tom nekom izračunu biti oko 113 pi-ova, odakle dobivamo polumjer od cca 10,5, tj. promjer od 21 mm, što je blizu onih 20 mm što imamo i gogy i ja, tako da ne vidim potrebu za 25 mm tps-om jer je to u biti povećanje površine od gotovo 100 %.
U pravu si, ono je bila odokativna procena, mada ako Mario vozi 32mm karb ako se dobro secam, tih 25 mozda i nebi bilo preterano. Sve zavisi i od karakteristika termogrupe, sport cilindar sigurno ne trazi toliku kolicinu, ali HE trazi.

#3479 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 March 2015 - 13:25

View Postdajteh, on 29 March 2015 - 12:53, said:

Vidi, ja sam prosao cijelu zimu sa water trapom i evo sada sam probao kada je toplije vrijeme. Ono sto je sigurno, da se vise emulzije stvara kada je velika vlaga u zraku i ako se koristi full sintetika. Ja ga mozda nebi nikada ni stavio da nisam imao problem sa gasenjem svijecice zbog te vode i ulja koji su radili kratki spoj u odredjenim rezimima rada. Ovako sa njim mi je savrseno sve, u svakom slucaju ne moze biti losije.

Imao sam i na nrgu water trap, ali sam ga skinuo da vidim sta ce se desavati, i zanimalo me hoce li biti promjene u performansama. I za sada je dobro sve, ali u njemu je polusintetika.

Prodavala je Aprilia posebno izolirano crijevo, ali s tim se nisam bavio posto mi je water trap momentalno eliminirao probleme, i sistem zraka je stabilniji posto mu posuda povecava volumen.
Da, 'cedilka" bi trebalo biti sastavni deo svakog Pjeta/Ditecha, za stabilniji rad.
Jesi primetio kroz koliku rupicu u kucistu air kompresora on gura vazduh ka crevu, pa tu nema vise od 1,5mm u precniku. neznam sta bi se dobilo da se ta rupa tj kanal razbusi, mozda bi air kompresor bio u stanju da napravi malo veci pritisak, ovo mu dodje kao regulator pritiska, slicno radi i sam regulator, regulise protok, pa tako i pritisak. Imam ovaj rezervni sto se bas i nije pokazao pa cu ga mozda rastaviti i probati razbusiti taj kanal, zivo me zanima. A i ako to ne bude valjalo, nema veze, samo kuciste je najmanje bitno, ostatak delova moze jos da posluzi za rezervu.

#3480 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 29 March 2015 - 13:26

Nemožeš ni uspoređivat karb i tps, a niti base i he.





14 user(s) are reading this topic

0 members, 14 guests, 0 anonymous users