Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

5065 replies to this topic

#4041 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 21 July 2015 - 00:12

Odlicne si snimke uhvatio ;)

Ova zelena dizna sa snimke kao da mnogo naliva, ali pretpostavljam da imas postavku za 70ccm pa je zato tako. U 50ccm je mnogo tanji mlaz.



#4042 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 21 July 2015 - 00:36

View Postdajteh, on 21 July 2015 - 00:12, said:

Odlicne si snimke uhvatio ;)

Ova zelena dizna sa snimke kao da mnogo naliva, ali pretpostavljam da imas postavku za 70ccm pa je zato tako. U 50ccm je mnogo tanji mlaz.
Ma to je upravo standardna postavka, pritisak na 2,5 bara bez Malossi elektronike, to me je i začudilo da toliku količinu pljucka kao da će auto da pokrene a ne sport 70ku. Ova rezervna manje pljucka, vidno na oko, i sa njom sad malo lepše radi. Evo sad sklapam pa ću na asfalt, da vidim kako se ponaša bez Malossi el.

#4043 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 21 July 2015 - 01:21

Počeo sam da sklapam sve, ostaje za probu ZXR, pa ako bude problema, vraćam dobri stari SC08. Za sad je klot stock, čak je i TPS ostao 18mm, pa posle probe ide 20ka. Definitivno, moj zaključak je da je benzinska dizna glavni uzrok problema, očigledno je propišala više nego je to fabrički podešeno, ako uzmem u obzir da je pretrčala 23000km, možda je i za očekivati, pošto je dve sezone bila pod torturom povišenog pritiska i produženog tajminga (duži impulsi okidanja), verovarno se smorila mehanički, a možda i natrošila, kao što se zna i dizna u karbu razlokati posle duge upotrebe. Lepo bi bilo kad bi našao jednu malo korišćenu, ali teško je, kad su polovne u pitanju, po oglasima uvaljuju svašta, pa i neispravne, kao što je ova moja plava AIR dizna, bačene pare.

Bilo kako bilo, PureJet sa svežim sistemom je odlična stvar, sve dok ne počne da se troše vitalni delovi, dizne, air kompresor i AC pumpa, tada nastaju ozbiljni problemi.

#4044 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 21 July 2015 - 10:01

Ako dizna vise naliva onda je to razlog zasto ti srka radi bez povisenog pritiska i elektronike

#4045 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 21 July 2015 - 12:07

View Postdajteh, on 21 July 2015 - 10:01, said:

Ako dizna vise naliva onda je to razlog zasto ti srka radi bez povisenog pritiska i elektronike
Jbg treću nemam, šta je tu je.

#4046 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 22 July 2015 - 01:21

Neverovatno je to kako se može izgubiti volja kad ništa ne ide od ruke. SRka stoji napola sastavljena, predosećam da to ovako neće raditi kao pre, pa mi se ni ne sklapa, gledam je ko krava mrtvo tele jer se bojim sopstvene reakcije, a može svašta destruktivno da se desi. Ipak, ujutro za ladovine moram je sastaviti, pa kako ide da ide, uskoro će kraj godišnjeg pa mi treba prevozno sredstvo do posla, samo da ne stane negde, radiće električni alat za sečenje.
Već sam počeo kapitulirati, merkam dell-a 19, bolje da troši al da ide, dok negde ne iskopam ispravne dizne i AC pumpu za prihvatljive pare, onda vraćam PJ. Teško se odreći odličnih performansi uz smešnu potrošnju, karb će svakako biti privremeno rešenje, no o tom potom, možda i bude dobro radila sa ovom rezervnom benzinskom diznom.

Kako je proklet ovaj tuning, kad se jednom oseti sila i stotka, sve ispod je neprihvatljivo i razočaravajuće.

#4047 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 July 2015 - 08:36

Otkako je zagrijalo vani, tebi je riknuo PJ, meni je riknuo takodje, i nrg isto kojem vec 6x nosim reparirati pumpu u garantnom roku. Kod mene su samo pumpe. Ja mislim da treba pricekati jesen :)

Edited by dajteh, 22 July 2015 - 08:37.


#4048 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 22 July 2015 - 09:02

Ma bez karba nista hehehe :P

#4049 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 22 July 2015 - 10:03

slabi su to onda reparatori haha

kaj nije bilo price da tek po vrucini pj ide kako valja?
zato ditech bata graleta ide sve bolje,pumpu smo mu slozili prije cca 4 godine,a injektori,kompresor i sve ostalo radi vec 11 godina i preko 30000 km

Edited by steeef, 22 July 2015 - 10:06.


#4050 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 July 2015 - 10:34

Evo reci gdje se jos moze odraditi pumpa, uz neku garanciju naravno i ja cu je donesti. Jer ovaj mi je uzeo 200kn fino jos prije nekih mjesec, dva kad mi se nije dalo srediti svoje bekapove i ja mu nosim vec 6x necu odustati sve dok ne prodje garancija, a samo zato sto mi je prvo reko 100kn i kad sam dosao eeee ovo ti je bilo 200kn, uz objasnjenje da je namotao 2 kruga zice na rotor, to nek prica babi svojoj,a pumpa trajala 2 zavoja i 1 dodavanje gasa, a sa 6 pokusaja popravki i zamjena, nisam napravio 100km. 7 pokusaj je bio jucer kada je pred njim crkla.

Sebi za runnera sto sam osposbio uredno radi, ali tko moze sa sigurnoscu reci da nova sutra nece samo stati. Dok sa karbom imam 99% sigurnost za sutra.

#4051 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 22 July 2015 - 10:47

S karbom je najsigurnija vožnja. Danas naliješ goriva i potrošiš sve, sljedećih tjedan dana se sigurno ne voziš jer nemaš za ulit goriva u njega :D

#4052 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 22 July 2015 - 11:00

neznam ko to u zg radi..
more crknut i nova,pogotovo ako se prije montaze ne opere rezervar,zamjeni filter goriva pa si povuce talog..samo kaj za tu novu dobijes opet novu.
na motoricu odlaze kolektori po kojima voze cetkice pa malo radi malo ne dok ih ne pojede do kraja,namotaji da odu nisam nikad videl.

#4053 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 July 2015 - 11:16

Pa evo ja sam uzeo novu jesenas iz ducana, jos sam uzeo oem filter, crijeva i rezervar sanirao, sve radilo bez greske 10tkm i samo odjednom utihnula. U filteru nema nicega jos iako sam planirao neku zamjenu za kraj sezone. Neda mi se otvarati je posto skuter vozi sa drugom.
Na karbu imas desetine zvukova upozorenja, ovdje sa 100% ispravnog padas na nulu, kako i nebi kad je najgora moguca kombinacija rizika smjestena u malenom kucistu u kojem su mehanicki i elektronski elementi kroz koje mora teci ultra cist benzin da ne zacepi sistem prepun ventila.

Ajmo realno, koliko puta mozete tolerirati da vas skuter ostavi na cesti u kratkom periodu? Naravno, tolerancija je obrnuto proporcionalna udaljenosti.
a) nijednom
b ) jednom
c) dvaput
d) tri puta uz obavezno samozapaljenje

Meni je dovoljno 2x i gotovo, jer ne mogu predvidjeti sta ce biti i kad ce biti.

Btw jel znate mozda koliki pritisak druka pumpa od master masina ona potopna u rezervaru? Vjerujem da je manji zbog indirektnog ubrizgavanja.

Edited by dajteh, 22 July 2015 - 11:19.


#4054 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 22 July 2015 - 11:20

daj kupite gogy-ju jednu novu iz dućana, da reši problem jednom sa tim gremlinima....

#4055 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 22 July 2015 - 11:54

na 250 je 2.5 bara pritisak pumpe..
nova ima garanciju godinu dana,pa reklamiraj ak je u tom roku riknula.
nova pumpa danas kod nas kosta 1800 kn

#4056 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 22 July 2015 - 11:56

Heh, ja moram da priznam da me nijednom nije ostavila na putu, ali zato radi kad i kako hoće. Jedno vreme je radila savršeno, dok je bila stock nikakvih problema. Onda je krenuo tuning, podizanje pritiska, opet je radila, čak sam bio prezadovoljan da sa Malossi sportom naguram stotku a troši ko upaljač. I došao je i taj trenutak da PJ kaže "dosta si me mučio" ne mogu više, ali to je samo zato što je prešla 23000km, te komponente nisu proračunate za iživljavanje, a i natrošile su se od kilometara. AC pumpa nije skroz stala, radi ona, ali je onemoćala, nema šanse da napravi više od 8,5 bara, a treba 10, i nakon gašenja pada pritisak na 3 bara.

Drugo, benzinska dizna pljucka više nego što treba, deluje na onim snimcima kao da je sve ok, ali đavola, naliva benzina gore nego karb bez dizne, i tu nastaju problemi, naravno da PJ to ne toleriše, mora biti u mikron tačno goriva ubrizgano da bi radio kako treba, a ja imam moju razvaljenu benzinsku koja sipa ko da joj je arap gazda, džaba smanjujem pritisak, čak sam spustio i ispod 7 bara ukupno, i dalje dimi ko golf dvojka, sivo-crni dim, a svi dobro znamo da PJ ne dimi ni usred zime.
Generalno, problem je u preskupim delovima, evo čovek mi se javio na oglas, u vezi benz. dizne, kaže samo je probana, nije do nje, kupljena nova 17000din a daće je za 60e... da, a ja se kopčam na leđima, garancija do kapije, kupiš, vidiš da ne valja i plačeš za 60e. U tome leži sav problem, novi delovi su kao od dijamanata, polovni češće neispravni nego ispravni, mačka u džaku. Da mogu na licu mesta da ugradim, pa ako radi platim, al ovo preko oglasa je čista lutrija.

#4057 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 22 July 2015 - 12:23

AC pumpa je priča za sebe, kupio sam rezervnu, za koju mi je prodavac preko oglasa tvrdio da je skinuta sa skutera koji je radio, ja je nakačim na mašinu, izluftiram, dam kontakt i gledam u manometar, motorić radi, čuje se lepo i ravnomerno, al pritiska ni mrvu, NULA. Dođe mi da mu je nabijem tamo gde sunce nikad ne sija, zovem ga, reklamiram, al on se pravi blesav, kao, nisam ja nešto dobro sastavio, kao da tu treba neka nauka, spojiti dva creva i šteker. Opet bačene pare. E to me nervira, nije PureJet kriv, kriva je država u kojoj se ne može kupiti nov deo po nekoj pristupačnoj ceni, uz neku garanciju da će trajati....

#4058 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 22 July 2015 - 12:26

nemoj se cuditi imas masu pumpi rade na skuteru skines i stavis na drugi ne rade

#4059 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 22 July 2015 - 12:45

View Postdajteh, on 22 July 2015 - 12:26, said:

nemoj se cuditi imas masu pumpi rade na skuteru skines i stavis na drugi ne rade
Iz kog razloga? Šta joj se to desilo u međuvremenu?

#4060 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 22 July 2015 - 13:57

Pa ako radi motoric a ne nabija pritisak verovatno je nepovratni ventil blokirao.. Jesi probao da sipas mesavinu u pumpu i ostavis tako par dana da vidis oce proraditi, ta guma vrv zna da se stvrdne od stajanja..





49 user(s) are reading this topic

0 members, 49 guests, 0 anonymous users


  • Google