←  Projekti 2T injection 50-70cc

svet-skutera

»

aprilia SR50 Factory PureJet

Locked

bojan681's Photo bojan681 20 Mar 2016

Imas da porucis diht masu iz Cubija u NS, mislim da je oko 800din i dosta je malo pakovanje u odnosu na ostale ali meni traje evo vec par sklapanja blokova..

Ja bi stavio diht mase sve jedno cak i ako sve savrseno naleze i ne pusta, cisto da budes siguran, a sledeci put ako budes cackao nesto oko kucista mozes i baciti gumicu pa stavis odma novu i ponovis postupak diht masom..
Quote

Dajteh's Photo Dajteh 20 Mar 2016

Cekaj pusta ona moja gumica??? Pa kako to ne mogu da vjerujem, jer testirao sam prvu na 10 bara konstantnog pritiska i savrseno suva je bila. A i naisprobavao sam ih se dok majstor nije pogodio mjeru. Odlivak nije savrsen, i meni je bilo cudno, ali je prosao na testu.
Onda sam jedan novi set poslao steefu i tebi. I kasnije sam ugradio jednu na ditecha radi poso bez greske.

E bas sam razocaran, eto nadomak si rjesenja problema i sad treba lupati glavu gdje sta i kako.


Znas sta me cudi, da ti cure tolike gumice, malo mi ih je mnogo, ali sto je tu je.

Da li si nauljio gumice sa 2T uljem prilikom montaze?



Pokusaj ovu malo kuvati u toplijoj vodi, da se prokusa malo rasiriti, i onda je stisni i probaj.



Ajde daj joj jos jednu sansu, ako to ne bude naci cu ti ja u steku original dobru, jbg bolje i vise ne mogu kad tvoji gremlini cekaju prije postanskog sanducica da batale sta treba da stigne :D ili da ti preporucim za kompletan novi set koji pokriva apsolutno sve za 25€..
Quote

goggyso's Photo goggyso 20 Mar 2016

Ja neznam zašto sam qrate sreće, verujem da tebi ne curi, al eto probao sam je na dve dizne u dva kućišta i potpuno identično, ne curi to sad nešto puno ali se pojavljuje benzin čim pritisak dođe do oko 7 bara, na 3 bara nije curilo. Nemam logično objašnjenje, i stara gumica mi deluje na oko sasvim ok, nije oštećena ni ispucala, a lije kao da je nema, vidi se na snimku. Pregledao sam oba kućišta i nisam primetio bilo kakvu pukotinu na dosedu gde gumica naleže. Jbmliga nisam pametan, i meni nije jasno.
Quote

Dajteh's Photo Dajteh 20 Mar 2016

Jasno je da gumice ne drze, pogotovo ona sto naliva na snimku, njoj nema spasa, iako treba probati kuvati, to sam nedavno testirao na 80bara za druge stvari :D

Ali opet kako da i ova pusta nikako ne mogu da se pomirim, zato sto sam jos onako odmjeravao koja mi se cini kao najbolja, najsavrsenija, nju sam ti birao posto je visi pritisak u pitanju, i to me jos vise muci. Iako razlika nema, vise subjektivno.

Ali obavezno je moras podmazati! Jel dizna sjeda bas do kraja u kuciste, onako iz prve bez jacih natezanja?


Ako imas volje pogledaj one linkove sto sam kacio sa O ring ponudom, mislim da je bilo od boscha bas ta na vrhu dizne.


Sa diht masom nisam probavao, riskantno mi je da se nebi otkinuo komadic slucajno, pa eto zacepljene dizne, opipljivo mi je za ovaj posao.
Quote

goggyso's Photo goggyso 20 Mar 2016

Namazao sam obe malo pre ugradnje, gornju veću obavezno jer drukčije neće da uđe u kućište ni silom, sve lepo leglo, zategnuto ali džaba. Sinoć sam razmišljao kako da to testiram a da nije na motoru, muka je sa benzinom, onaj povratni vod me opasno nervira, svaki put ga moram zaštopavati patent klještima inače se istuširam benzinom. Juče sam bar litru prosuo po sebi i mašini dok sam prebacivao sa kućišta na kućište.
Rešio sam da napravim fitinge sa crevom pa da testiram pomoću kompresora koji inače nabija 8 bara u rezervar, zablindiram regulator pritiska i povratni vod, pa kao test bloka motora, pustim 8 bara u kućište sa diznom i pratim dali pada pritisak, a mogu sipati i malo vode oko izlaza dizne pa bi se u slučaju curenja pojavili mehurići. Mislim da je to elegantniji način nego na mašini sa AC pumpom i benzinom.
Quote

steeef's Photo steeef 20 Mar 2016

stos je kod tog zelenog injektora kaj nije pedvidjen za vadjenje iz kucista,novi kad se kupuje dolazi u kucistu,zato ni nema kupit orginal gumica..ona se unutra stisne i ostane takva,pa sljedeci put kad se stavlja vise ne drzi kak treba,pogotovo pod pritiskom..
kad se vraca oce se i ostetit pa opet ne drzi..
Quote

Razredni's Photo Razredni 20 Mar 2016

Jel ti odgovara nesto odavde, da podelimo troskove?

http://www.motobikes..._MS1112089.aspx
Quote

goggyso's Photo goggyso 20 Mar 2016

View PostAcaPostar, on 20 March 2016 - 12:07, said:

Jel ti odgovara nesto odavde, da podelimo troskove?

http://www.motobikes..._MS1112089.aspx
Na žalost Aco ne, već sam to kupio ali nijedna ne paše na Benz. diznu.
Quote

Dajteh's Photo Dajteh 20 Mar 2016

Aca na zalost nista iz tog seta, iako mo no sada nije jasno cemu ove aluminijske sajbe u setu? Valjda za senzor temperature.
Quote

goggyso's Photo goggyso 20 Mar 2016

View Poststeeef, on 20 March 2016 - 12:00, said:

stos je kod tog zelenog injektora kaj nije pedvidjen za vadjenje iz kucista,novi kad se kupuje dolazi u kucistu,zato ni nema kupit orginal gumica..ona se unutra stisne i ostane takva,pa sljedeci put kad se stavlja vise ne drzi kak treba,pogotovo pod pritiskom..
kad se vraca oce se i ostetit pa opet ne drzi..
Lepo su to zamislili, menjati komplet diznu i kućište zbog jedne male jbne gumice. A i cena je kao da je za Rols Roys. Nema veze, mi smo snalažljivi balkanci, nešto ću već smisliti, ima da dihtuje i još da pita jel treba bolje.. :)
Quote

steeef's Photo steeef 20 Mar 2016

ne,oni su dobro zamislili to,samo kaj mi balkanci rasturamo to bez potrebe..
nikad nisu propišale gumice ako nije vađen injektor,a i nema potrebe za vađenjem..
radil sam i ditecha iz 2002g koi ima an sebi skoro 40 000kn,a teran je kud god se stiglo,nema jedne čitave plastike na sebi,raspadaju se putem ali ni injektori ni pumpa nisu mjenjani..niti su propišale gumice.
Quote

goggyso's Photo goggyso 20 Mar 2016

Eto meni je originalna propišala, kako, neznam. Zato sam kupio drugo komplet kućište sa diznom, polovno, gde se vidi da nikad nije vađena dizna, nema tragova šrafcigera ni po dizni ni po kućištu. Ovo što sad ima na slici sam ja napravio. Kako god, dve dizne i dva kućišta pišaju, treće nemam. Zakrpiću ja to ovako ili onako, drugog izlaza nemam. Ne pada mi na pamet da bacam silne pare na jbnu diznu u kućištu, pre ću okačiti karburator.
Quote

Dajteh's Photo Dajteh 21 Mar 2016

Izbunario sam ti jednu original koristenu koja mi djeluje najdeblja, nije propustala na 10 bara.
Quote

goggyso's Photo goggyso 21 Mar 2016

Hvala dajteh, al sačekaćemo jer u petak u Mabel stiže poručena roba, između ostalog i neka količina raznih Oringova, pa ako nađem odgovarajuću, rešen problem, ima da kupim sve od te dimenzije, nek stoji kad je već muka da se nabavi.
Quote

goggyso's Photo goggyso 22 Mar 2016

Uhvatio sam na snimku momenat ubrizgavanja, vidi se da je istovremeno otvoren usis, tj lamele, što znači da postoji velika šansa da se prepravi na indirektno ubrizgavanje u usisnu prirubnicu posle TPa.

Attached File  2016-03-22 00.36.29.jpg (1.78MB)
downloads: 21

Sad treba pribaviti neku single point benzinsku diznu na 12v 1,5Ohm pa je ugraditi u onu S6 metalnu prirubnicu koja mi stoji, pritisak je dovoljan oko 2,5 bara mada se uvek može podešavati + - i konačno air kompresor bi dobio otkaz kao tehnološki višak. E u toj varijanti već može da upadne HPC radilica i neki ozbiljniji midrace kit, naravno, i dalje je ograničenje magnet, ne postoji inner rotor za PJ. Još jedna bitna stavka, rezona u toj varijanti već dobija na značaju.
Quote

bojan681's Photo bojan681 22 Mar 2016

Ili nabavis neku vecu diznu ili ubacis tvoje 2 kom pa ces moci da radis na nizem pritisku. S6 kuciste nosi kod strugara da ti na glodalici ili cnc masini napravi mesto za diznu i picii.

Onda ce moci i obicna glava da ide koja koristi normalnu svecicu.
Quote

goggyso's Photo goggyso 22 Mar 2016

Da, u tom slucaju ide obicna karb glava. Ali prvo da sacekam Mabel i Pazzini motors, javice za originalne gumice.
Quote

Dajteh's Photo Dajteh 22 Mar 2016

Goggy imam pitanje, da li si vidio kakav prikljucak za ispust separatora, a da nije onaj metalni na koji se nabije malo crijevo?

Hocu sloziti rucni ventil za ispust, znaci pritisak iz cjedikjke bi bio prisutan u crijevu od dna cjediljke do ventila
Quote

goggyso's Photo goggyso 22 Mar 2016

View Postdajteh, on 22 March 2016 - 13:36, said:

Goggy imam pitanje, da li si vidio kakav prikljucak za ispust separatora, a da nije onaj metalni na koji se nabije malo crijevo?

Hocu sloziti rucni ventil za ispust, znaci pritisak iz cjedikjke bi bio prisutan u crijevu od dna cjediljke do ventila

Da ti budem iskren, i ja sam o tome razmišljao, nepristupačan mi je lončić i ventil pa mi je padalo na pamet da prepravim na neki elektroventil na dugme gde mogu u toku vožnje da istresem "slince" iz lončeta, pa dok se u trku mašina još vrti brzo bi opet nagurala pritisak. Jedino što mi je izgledalo kao moguće rešenje je da postojeći ventil zaglavim u otvorenom stanju pa da sa njega sprovedem crevo do elektro ventila. Ali pošto sam još uvek u problemu sa ubrizgavanjem, taj projekat je ostao u zapećku do daljnjeg.
Quote

Dajteh's Photo Dajteh 22 Mar 2016

Ja sam nasao od Festa rjesenje, medjutim prikljucak se nabija u crijevo, pa moram stavljati selnu. A najvise bi volio da je kao u festo brze spojnice prikljucak, samo ustekam i gotovi
Quote
Locked