aprilia SR50 Factory PureJet
goggyso
29 Mar 2015
Grale, on 29 March 2015 - 13:26, said:
Nemožeš ni uspoređivat karb i tps, a niti base i he.
Dajteh
29 Mar 2015
Ekipa vozi 70ccm na 26 ili 28mm, poveo sam se za tom praksom. Koliko sam uspio pohvatati u igri je i hpc radilica i jako visok pritisak preko pravog regulatora.
Znam da je za base grupu koja se ne vrti van prosjeka 19mm karb taman za max. performanse, dok je 21mm vec previse ako nemamo 11k i vise.
Znam da je za base grupu koja se ne vrti van prosjeka 19mm karb taman za max. performanse, dok je 21mm vec previse ako nemamo 11k i vise.
Boza
29 Mar 2015
bojan681, on 29 March 2015 - 12:40, said:
Sad kapiram... Sa ove seme se vidi da se gorivo ubrizgava tacno u trenutku kad klip zatvori izduv da gorivo ne moze da pobegne na njega, zato rezona ne igra prakticno nikakvu ulogu osim protocnijeg auspuha...
Vidi se kasnije da prebacuju brizgaljku za gorivo u prirubnicu da bi gorivo islo kao kod skutera sa karbom i taj visak koji pobegne auspuhom da ga rezona vraca u cilindar i tako pojacava snagu..
Goggyso jel planiras da se pozabavis prebacivanjem brizgaljke u prirubnicu, tako sam siguran da bi izvukao maksimalan potencijal iz rezone..
Vidi se kasnije da prebacuju brizgaljku za gorivo u prirubnicu da bi gorivo islo kao kod skutera sa karbom i taj visak koji pobegne auspuhom da ga rezona vraca u cilindar i tako pojacava snagu..
Goggyso jel planiras da se pozabavis prebacivanjem brizgaljke u prirubnicu, tako sam siguran da bi izvukao maksimalan potencijal iz rezone..
Ima ulogu jer radi potpritisak pri usisu, pa onda nadpritisak kad se zatvore prelivni kanali. Dobije se veci pritisak u cilindru, i trazi vise goriva.
Zato i ne moze linearno da se sprisa gorivo, mora da prati svojstva auspuha, a da bude savrseno.
goggyso
29 Mar 2015
dajteh, on 29 March 2015 - 14:11, said:
Ekipa vozi 70ccm na 26 ili 28mm, poveo sam se za tom praksom. Koliko sam uspio pohvatati u igri je i hpc radilica i jako visok pritisak preko pravog regulatora.
Znam da je za base grupu koja se ne vrti van prosjeka 19mm karb taman za max. performanse, dok je 21mm vec previse ako nemamo 11k i vise.
Znam da je za base grupu koja se ne vrti van prosjeka 19mm karb taman za max. performanse, dok je 21mm vec previse ako nemamo 11k i vise.
goggyso
30 Mar 2015
Danas sam opet malo provozao makinu, vetar prokleto ne odustaje, al ni ja, moram da vidim kako ide sa repariranim TPom, a pored toga uvrnuo sam novu svecicu Denso N24EXRB, istu onakvu kakvu sam vozio na serijskom cilindru i tad je radila sasvim zadovoljavajuce. Masina sad lepo radi na leru, ne troksa vise, lepo prima gas, ali sam primetio jednu novinu, iako startuje i povlaci odlicno, na nekom srednjem delu gasa nije vise onako spreman kao pre, ali je zato prgaviji na odvrtanje punog gasa, sto je verovatno posledica pomeranja radnog podrucja TP senzora, no meni to ne smeta, bar se mogu opusteno vozikati u gradskoj guzvi, ali zato kad zatreba, odlicno pocupa na punom gasu. Maksimalna postignuta brzina je opet morala sa zaleganjem, vetar ne da da se realno meri, no nema veze, bitno da je trocifreno, za 1kmh vise nego prosli put.

Jos nesto sam primetio. Posle dugog sprinta na punom gasu, pocelo je opet da se cuje ono cudno dargenjanje, kao sporedne detonacije, sto sam odmah povezao sa svecicom, to se nije culo sa Briskom, ali se culo dok sam vozio stock cilindar sa takvom svecicom i celo leto me to nerviralo, sad znam i zasto, ta Denso je ocigledno pretopla pa se pregreje posle duze voznje na punom gasu. Na moju zalost, morace napolje.
Potrosnju nisam precizno merio, ali se vidi na displeju, najvise polje tanka "svetli" samo dok je benzin do cepa tj dok mogu da prstom dohvatim gorivo, to je negde oko litre, mozda malo vise a presao sam vec skoro 50km. Rezervoar je 6,5L. Ako uzmem odnos performansi i potrosnje, ja sam prezadovoljan. Ovo što vidite prašnjavu tablu, nije zbog održavanja nego vetra koji kovitla prašinu i ostalo smeće, samo sam prešao rukavicom preko table da mogu da uslikam, glancanje će pasti detaljno kad posastavljam plastike.

Jos nesto sam primetio. Posle dugog sprinta na punom gasu, pocelo je opet da se cuje ono cudno dargenjanje, kao sporedne detonacije, sto sam odmah povezao sa svecicom, to se nije culo sa Briskom, ali se culo dok sam vozio stock cilindar sa takvom svecicom i celo leto me to nerviralo, sad znam i zasto, ta Denso je ocigledno pretopla pa se pregreje posle duze voznje na punom gasu. Na moju zalost, morace napolje.
Potrosnju nisam precizno merio, ali se vidi na displeju, najvise polje tanka "svetli" samo dok je benzin do cepa tj dok mogu da prstom dohvatim gorivo, to je negde oko litre, mozda malo vise a presao sam vec skoro 50km. Rezervoar je 6,5L. Ako uzmem odnos performansi i potrosnje, ja sam prezadovoljan. Ovo što vidite prašnjavu tablu, nije zbog održavanja nego vetra koji kovitla prašinu i ostalo smeće, samo sam prešao rukavicom preko table da mogu da uslikam, glancanje će pasti detaljno kad posastavljam plastike.
goggyso
30 Mar 2015
Eee, gremlini ipak nisu otišli, a taman sam se ponadao... sad su oskrnavili levi štap prednjih vila, curi crno ulje i sliva se ka disku i kočionim čeljustima. Bože, ima li te, ovakvi poslovi mi apsolutno nisu potrebni. Muka mi je čak i kad neko spomene prednje vile, to mi je ostalo kao trauma od NRG-a.
Grale
30 Mar 2015
A dobro, nije problem ih reparirati.
Samo pripremi dobar pneumatski pištolj za odšarafiti imbuse na dnu vilice.
Semerinzi su ti nekih 10 €, ima Athenino pakiranje, a ulje vidi ako ima negdje za kupiti u manjim pakiranjima, da ne uzimaš cijelu litru.
Samo pripremi dobar pneumatski pištolj za odšarafiti imbuse na dnu vilice.
Semerinzi su ti nekih 10 €, ima Athenino pakiranje, a ulje vidi ako ima negdje za kupiti u manjim pakiranjima, da ne uzimaš cijelu litru.
goggyso
30 Mar 2015
Kod nas Athena par semeringa 530rsd iliti 5e a ulje, videću šta imam na lageru kući. Jel se sipa u oba štapa il samo jedan kao kod NRG-a?
goggyso
30 Mar 2015
Pa kod NRGa Mc3 samo levi je amortizer, desni ima samo oprugu.. ili obrnuto, no nije ni bitno. Na vrhu štapa viri šipka sa navojem, na drugom nema ništa, ravno. Logično bi bilo da na SRki ide u oba, al žabari su to, ako su na Piadju smislili da treba samo u jedan, ko zna, možda i ovde, hehe.
Grale
30 Mar 2015
U oba se sipa, al u nrg ide mast.
Samo vidi koji ti je model vilica, nemoj napamet uzimat.
Samo vidi koji ti je model vilica, nemoj napamet uzimat.
Dajteh
30 Mar 2015
Oho, svako malo prebacujes stoju po satu, ja sam jucer prvi put naletio na opasnu nizbrdicu sa odblokiranim ecuom, pa reko da vidim gdje je apsolutni maksimum u praksi. Odvalio je kazaljku ko nikada, uf, sretan sam bio dokle to moze ici, dok je stari ecu blokirao krajnju.
Meni je ostao razljepljen gremlin na zadnjoj gumi, pocela sava mc38 da proklizuje u drugoj sezoni. Dok prednja Mc25 u drugoj sezoni i dalje ubija, dize na prednji runnera, takav grip sam imao samo sa mc29 sporty od njihovih guma.
I mislio sam da su propisane vilice na srki sa modelom 3 zavrsena prica. Prerano propisaju naspram paiolija.
Edited by dajteh, 30 March 2015 - 21:43.
Meni je ostao razljepljen gremlin na zadnjoj gumi, pocela sava mc38 da proklizuje u drugoj sezoni. Dok prednja Mc25 u drugoj sezoni i dalje ubija, dize na prednji runnera, takav grip sam imao samo sa mc29 sporty od njihovih guma.
I mislio sam da su propisane vilice na srki sa modelom 3 zavrsena prica. Prerano propisaju naspram paiolija.
Edited by dajteh, 30 March 2015 - 21:43.
goggyso
31 Mar 2015
Sinoć konačno završeni radovi oko mašine, ugrađen je i separator vlage. Nisam baš nešto bio u prilici da slikam detalje, slikao sam samo na kraju kako to stoji na mašini, kao i plastike koje su konačno došle na svoje mesto.





Promenio sam slike, prvo sam ih malo posvetlio tamo gde je trebalo da se bolje vidi, a i bolje je kad su veceg formata, sa Google +, da ne trosim memoriju foruma, to ostavljam za druge prilike.






Promenio sam slike, prvo sam ih malo posvetlio tamo gde je trebalo da se bolje vidi, a i bolje je kad su veceg formata, sa Google +, da ne trosim memoriju foruma, to ostavljam za druge prilike.
Mario
31 Mar 2015
koji je to haos kod tebe ispod sedišta, bog da te vidi....
lepo stoje novo pofarbane plastike.. i nadamo se finim performansama, ..
oćemo više raditi neki tuning ili samo popravljati sunce ti poljubim !!
lepo stoje novo pofarbane plastike.. i nadamo se finim performansama, ..
oćemo više raditi neki tuning ili samo popravljati sunce ti poljubim !!
goggyso
31 Mar 2015
Hehee, to su cari purejeta. Kad sagledam sta sve ima tu ispod da bi to radilo, sreca pa ne moram prikolicu da vucem za sobom.
Tuningovacemo uskoro, cek malo da se nadisem svezeg vazduha na 2 tocka. Zelja za voznjom je trenutno jaca, a i smorili su me ovi gremlini, cek da otputuju na neku drugu planetu.
Plastike grebena su lepo sele, mnogo bolje izgleda uzivo, slika nekako ne pokazuje metalik sa visokim glancom.
Tuningovacemo uskoro, cek malo da se nadisem svezeg vazduha na 2 tocka. Zelja za voznjom je trenutno jaca, a i smorili su me ovi gremlini, cek da otputuju na neku drugu planetu.
Plastike grebena su lepo sele, mnogo bolje izgleda uzivo, slika nekako ne pokazuje metalik sa visokim glancom.
Dajteh
31 Mar 2015
Plastike su extra sjele, odmah sam znao cim sam ih vidio
A separator kao da si uzeo od mene, i ja sam gore stavio male serafe. Sta kaze air kompresor na kazaljci?
Sad se pripremi za istresanje ulja iz posude, meni je vec omrzlo pa je danas bila skoro puna, ipak sam je ispraznio.
Sretno dalje

A separator kao da si uzeo od mene, i ja sam gore stavio male serafe. Sta kaze air kompresor na kazaljci?
Sad se pripremi za istresanje ulja iz posude, meni je vec omrzlo pa je danas bila skoro puna, ipak sam je ispraznio.
Sretno dalje

goggyso
31 Mar 2015
dajteh, on 31 March 2015 - 22:15, said:
Plastike su extra sjele, odmah sam znao cim sam ih vidio 
A separator kao da si uzeo od mene, i ja sam gore stavio male serafe. Sta kaze air kompresor na kazaljci?
Sad se pripremi za istresanje ulja iz posude, meni je vec omrzlo pa je danas bila skoro puna, ipak sam je ispraznio.
Sretno dalje

A separator kao da si uzeo od mene, i ja sam gore stavio male serafe. Sta kaze air kompresor na kazaljci?
Sad se pripremi za istresanje ulja iz posude, meni je vec omrzlo pa je danas bila skoro puna, ipak sam je ispraznio.
Sretno dalje

Dajteh
31 Mar 2015
Preslozio sam ja tako kako si rekao, ali malo mi je nepristupacno pa vrhovima prstiju moram pritisnuti crijevo, kada ima 5.5bar unutra jos je teze

goggyso
31 Mar 2015
Ja nisam stavio crevce na taj odusak pa mogu da pritisnem direktno ili klestima. Licno mi se ne svidja polozaj separatora, ali drukcije nije moglo a da ne narusava izgled skutera. Moglo je to negde na anderteil, laksi bi bio pristup, ali su onda i creva previse dugacka, sto utice na radni pritisak, pa sam ga zato tamo stavio gde se ne vidi i creva su maksimalno skracena. Masina se ponasa isto kao da nema separatora, a ipak je tu i radi posao.
Dajteh
31 Mar 2015
Usrat ce ti blok bez crijeva, i nosac masine, zato sam ja sproveo crijevo jer se na ulje zacas nahvata raznog djubra.
Edited by dajteh, 31 March 2015 - 23:36.
Edited by dajteh, 31 March 2015 - 23:36.