←  Projekti 2T injection 50-70cc

svet-skutera

»

aprilia SR50 Factory PureJet

Locked

Dajteh's Photo Dajteh 24 May 2015

Ne mogu nista iskopati, a na internetu guraju samo ZXRa.

Ovo je najbolje sto sam nasao, tu se vidi razlika u duzini grane, i kazem duzi je za purejeta.
Posted Image
Quote

goggyso's Photo goggyso 24 May 2015

Ja nisam našao ZXa za PJet, gde god sam gledao, pominje se samo ZXR.
Quote

Dajteh's Photo Dajteh 24 May 2015

Nema ga vise, prestao se proizvoditi odavno. Sad je samo ZXR za sve. Bacam se u potragu za ZXRom dok imam jos 50ccm.
Edited by dajteh, 24 May 2015 - 03:02.
Quote

goggyso's Photo goggyso 24 May 2015

Kako god, sad je tu ZXR. Videćeš kad okačiš Polinija da će ti SC raditi najbolje sve do 10k mada sumnjam da će Polini sport u stock stanju ikad dostići 10k. Tek kad se poturpija.
Quote

bojan681's Photo bojan681 24 May 2015

Moze se utisati auspuh pogotovo leo vince koji imaju po mom misljenju losije odradjen top. Uzmes vece burgijice i te rupice u topu prosiris.

Ja verujem da bi na indirektnom ubrizgavanju dobio od bar 30% bolje performanse ako ne i vise u odnosu na ove sada..

Ocekujemo veliko povecanje performansi do sledeceg drag-a. :)
Edited by bojan681, 24 May 2015 - 10:44.
Quote

steeef's Photo steeef 24 May 2015

postoji zx za pj,imaju ga dva moja frenda na runnerima ali sa karbom..posto im je trgovac rekel da je to sve isto a tog za pj je imal u ducanu :)
kupljeni su prije nekih 6 godina,na kutiji pise pure jet..
Quote

goggyso's Photo goggyso 24 May 2015

View Postbojan681, on 24 May 2015 - 10:43, said:

Moze se utisati auspuh pogotovo leo vince koji imaju po mom misljenju losije odradjen top. Uzmes vece burgijice i te rupice u topu prosiris.

Ja verujem da bi na indirektnom ubrizgavanju dobio od bar 30% bolje performanse ako ne i vise u odnosu na ove sada..

Ocekujemo veliko povecanje performansi do sledeceg drag-a. :)
Hehee, Bojane, očekivanja su velika, ali za rezultat se treba ozbiljno pomučiti. Mislim da je ovo stanje Malossi sporta maximum, sad se okrećemo novom izazovu, drugim portmapama drugih cilindara. Moraju se istražiti krajnje granice direktnog ubrizgavanja pre avanture sa indirektnim.
Quote

goggyso's Photo goggyso 24 May 2015

View Poststeeef, on 24 May 2015 - 11:35, said:

postoji zx za pj,imaju ga dva moja frenda na runnerima ali sa karbom..posto im je trgovac rekel da je to sve isto a tog za pj je imal u ducanu :)
kupljeni su prije nekih 6 godina,na kutiji pise pure jet..
Ne kažem da nekad nije postojao, ali od kad sam ga ja počeo tražiti, mogao se naći samo pod oznakom ZX-R.
Quote

Dajteh's Photo Dajteh 24 May 2015

Znaci ides na turpijanje dokle ide? Steta sto nemam srece da ubodem neki jaci cilindar, recimo polini corsa koji je slabiji midrace to bi stavio na purejeta zivo me zanima.
Quote

bojan681's Photo bojan681 24 May 2015

Mislim da nije bitan cilindar sve dok je direktno ubrizgavanje i mali tps. Sa jacim cilindrom bi se dobilo ako bi se stavio veci tps ili kad bi se prebacilo ubrizgavanje na indirektno da se iskoristi pun potencijal rezonantnog auspuha.
Quote

goggyso's Photo goggyso 24 May 2015

View Postbojan681, on 24 May 2015 - 15:59, said:

Mislim da nije bitan cilindar sve dok je direktno ubrizgavanje i mali tps. Sa jacim cilindrom bi se dobilo ako bi se stavio veci tps ili kad bi se prebacilo ubrizgavanje na indirektno da se iskoristi pun potencijal rezonantnog auspuha.
TPS je razbušen na 20mm, možda bi mogao na 21 al rizično, tanak zid bi ostao. Pa to mu dodje kao karb 20, a pritisak i TC elektronika kao veća dizna. Ne idem u HE, samo da dobacim bar do MidRace, prosečnog.
Bitan je cilindar itekako. U stock stanju Malossi sport je jedva dobacivao 9k a sad sa malo proširenja izduva bez problema izgura i 10k i to sa SC08. Prelivni nisu taknuti.
Čulo se i videlo na drag-u.
Quote

Dajteh's Photo Dajteh 25 May 2015

Ide midrace sa 19frg odlicno, sa 21 jos bolje.
Izgleda da bi ti dobro dosla HPC radilica, ali boli glava kakva je to investicija, dobrih 370€urica sa lezajima.
Quote

goggyso's Photo goggyso 25 May 2015

Da, skupa do ludila, ostaje fabrička dok god je u top stanju, nekako više verujem njoj nego ovim aftermarket. Da nije šteta rasturiti blok i tako baciti originalne ležajeve, odradio bih lakše poliranje kućišta radilice i prilagođavanje kanala bloka i cilindra, jer kod PJeta samo vazduh struji kroz isti, a glancanjem bi se olakšao protok vazduha, što bi donelo bar mali boljitak u performansama.
Quote

goggyso's Photo goggyso 25 May 2015

Njuškajući po netu, oglasima, naletim slučajno na jedan polovni Malossi sport za Pia, identičan kao moj, prodavac kaže da je na meri 47 ali navozan, i verovatno natrošen. Prodaje se go bez klipa i glave, što mi apsolutno odgovara... "za šerpu ribe" što bi se reklo u našem žargonu, tj "celih" 2000d + poštarina. Sutra stiže pa ću videti u kom je stanju, pa odabrati odgovarajući klip, naravno kvalitet, Malossi ili Prox, tj šta već nađem u većoj meri, pa kod Špankusa na honovanje i visoki glanc, onda može turpija, pa ako bude radio kako se bude očekivalo od njega, bar će vredeti, i vozati, a PRC na policu, il pod vrata od radionice :D Moj trenutni skupi Malossi će ostati u ovom stanju sa klipom, za zlatnu rezervu.
Quote

Dajteh's Photo Dajteh 25 May 2015

Pa to je skoro pa dzaba, bitno da nije pukao negdje. Opasno se ti pripremas za drag :)

Quote

goggyso's Photo goggyso 26 May 2015

Koliko vidim na slikama deluje sasvim ok. Malossi je to, nebi trebalo da mu se desi tako nešto, nije to kinez odlio. Evo forki sa oglasa, a kad stigne slikaću ga iz više uglova.
Posted Image

Malo je zarđao, verovatno je stajao negde u vlažnom, al nema veze, srediću ja njega da bude ko nov.

Posted Image
Quote

Pita's Photo Pita 26 May 2015

pa dobro sad Goggy, nadam se da je sportska cnea jer će ti trebati novaca da ga doteraš do voznog stanja...bušenje, pa novi klip pa novi dihtunzi...
Quote

goggyso's Photo goggyso 26 May 2015

View PostPita, on 26 May 2015 - 22:51, said:

pa dobro sad Goggy, nadam se da je sportska cnea jer će ti trebati novaca da ga doteraš do voznog stanja...bušenje, pa novi klip pa novi dihtunzi...
Naravno sportska, 2000rsd, bušenje kod Špankusa je oko 500din a klip, on je najskuplji u ovoj kombinaciji, dali Malossi ili Prox, videću još. Ovaj cilindar, ako sve bude ok, ići će kod Maria na ozbiljnu turpiju, sa nadom da će se lepo slagati sa ubrizgavanjem i ZX-R-om, ciljam do 11k rpm, preko toga nema smisla. Tako ću konačno saznati šta može PJ sa ozbiljnijom portmapom cilindra. A ukoliko ne bude sarađivao sa PJetom, uvek može sa karbom.
Quote

steeef's Photo steeef 26 May 2015

mozda je klip od dr.Eva nest jeftini neg malossi spe ijala..njega imas od 48 mm..a radi ih asso werke tak da je kvaliteta neupitna
Quote

Pita's Photo Pita 26 May 2015

ajde, ajde...imah i ja Sporta na Pežou još onomad, pa ga je Mario liznuo na 189 ugao izduva, i prelivne u lepezu 128 i 131...fino je radio i pevao na 10.500rpm....naravno nije to bio maximum, a tada se još nismo ni bavili pritiscima da vidimo gde smo bili sa om postavkom...

za 2000din ga vredi uzeti, pod uslovom da nema neku skrivenu manu!!!
Quote
Locked