Jump to content


Keeway Matrix 100 2T



412 replies to this topic

#241 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 03 January 2014 - 23:10

View PostStefan p, on 03 January 2014 - 22:56, said:

Super SInisa,to i mene ceka :) znaci osjeti se na ubrzanju...Jesil stavljao vecu diznu ? obicno kad se pomjeri paljenje ide za par brojeva veca....
Ne mora uvek veca dizna...u slucaju da je u karbu par brojeva "jaca" dizna -posle prerade dobijes smesu taman kakvu trebas...al provera -obavezno... :)

#242 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 03 January 2014 - 23:29

Upravo to sam htio reci... Unutra je vec dizna 98... I po boji svjecice, nebi blio lose da je malo manja... Tako da mislim da bi sa pomjerenim paljenjem sve doslo na svoje... Ali naravno, bice provjere jos :)

#243 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 04 January 2014 - 05:53

Opet ti je bolje da provjeris naravno..mada nije sad vrijeme za stelovanje...


Nokia 3310

#244 Johny

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 473 posts
  • MestoSarajevo
  • VozimHurricane

Posted 04 January 2014 - 17:51

znaci ima osjetne razlike ? onda dodajem na listu poslova (ako nadjem mjesta :rolleyes:)


Sent from my iStone using Tapatalk

#245 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 04 January 2014 - 20:36

Pa kako sam primijetio da ima... Vozio sam ga na jako kratkoj relaciji, mozda 150 m od kuce, nekih 2-3 puta... Bice sve jasnije kad uzemem GPS, pa ga testiram negdje na ravnom terenu, i uporedim sa prethodnim rezultatima :rolleyes:

#246 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 04 January 2014 - 22:14

Gledam karburatore po oglasima... Dvoumim se izmedju 2...
Jedan je Dellorto 20.5 sa Runnera 180, a drugi je Keihin PE24.. Uz ovaj drugi dobijem set dizni od 98 do 120, a uz Dellorto samo jednu diznu... Pa me zanima da li bi ovaj Keihin bio preveliki za turpijan cilindar, jer mi je on pogodniji za stelovanje? Cijena za oba je ista..

#247 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 04 January 2014 - 22:25

Ja sam pre za dell 20.5...keihin je isto sto i pwk-odlican karb ali ne znam koliko ce ti biti potreban tako veliki karb ....nije sve u diznama,treba proveriti dostupnost za nabavku i ostalih "sitnica" ler dizne, po koja igla ,cok...

#248 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 04 January 2014 - 22:27

A sto se tice postavljanja? Ide li Dellorto na serijsku prirubnicu, i stane li na serijski airbox ili su potrebne prepravke?

#249 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 04 January 2014 - 23:09

View Postsinisa93, on 04 January 2014 - 22:27, said:

A sto se tice postavljanja? Ide li Dellorto na serijsku prirubnicu, i stane li na serijski airbox ili su potrebne prepravke?
Trebalo bi da ide jer u ser. prirubnicu staje svaki dell od 12-21mm...uostalom lik moze da premeri precnik i da ti javi...kod airboxa mozda moraju prerade jer mislim da nije isti precnik prihvata na mikuniju i dellu...al je to mali problem a resava se uz malo improvizacija...vidi kod mene... :D

#250 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 15 January 2014 - 19:05

Stigle komponente za homemade CDI: :)

Posted Image

Sledeci vikend bi trebao krenuti sa izradom....

Nego uz ovo turpijanje koje ce da padne, gledam da nadjem i produzenje prenosa... Pa sam u jednoj temi nasao da mi primar odgovara od kratkog minarelia (Yamaha Neo's) a sekundar od Aeroxa... Pa sad da li ce biti previse da uzmem primar od neosa 13/42 sto bi bilo 19% i od aeroxa sekundar 14/44 sto bi bilo jos oko 6% i imao bi 25% produzen prenos, racunajuci sa onim kalkulatorom? Ili da ipak uzmem samo primar i ostanem na produzenju od 19% :D

#251 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 15 January 2014 - 19:19

Nije neka velka razlika 6%,s obzirom da ti je cilindar 100cm+ide na turpijanje moce izvuc tih 25%...ja stavljam na svoj od 25%...

#252 Johny

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 473 posts
  • MestoSarajevo
  • VozimHurricane

Posted 15 January 2014 - 19:48

Cekaj ba :D.... Imam ja kratki blok od hurricanea .. Isti kao i nesov ( i broj zubaca.. Moram to sutra provjeriti :D


Sent from my iPhone using Tapatalk

#253 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 15 January 2014 - 20:36

Ne pase sa Neosa [ to je mina dugi blok] a ni sa hurikanca [ to je mina kratki blok] -odgovara primar samo za kineze onaj malossijev sto Stefan oce da stavlja...sekundari isto -samo spec. radjeni za PRC blok...bilo je prica da sek. moze sa mina dugog bloka al se nesto ne secam da je neko montirao...

#254 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 15 January 2014 - 21:00

Quote

Kod bloka[12coli tocak] vec ide prenos kao kod AC MINARELLIJA ali je primar zadrzan sa kratkog[lezaj u deklu]..

Quote

13/44[12cola tocak-dugi blok] moguca zamena sa mina masina dugi blok

To nadjoh tamo bas u tvojoj temi za kineski minareli blok, pa sam sad malo zbunjen :D

#255 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 15 January 2014 - 21:46

View Postsinisa93, on 15 January 2014 - 21:00, said:

To nadjoh tamo bas u tvojoj temi za kineski minareli blok, pa sam sad malo zbunjen :D
Bas zbog tog lezaja u deklu primar sa orginalnog minarellija ne odgovara-ni kratkog ni dugog...a i sam spoljasnji izgled je drugaciji...malo googlanja i sve ko na dlanu...
Sekundar je kao mogo da se uglavi-to sam procitao na par 4uma,cak mi je momak sa MS-a to i potvrdio ali slike i samo upresavanje zupcanika nisam vido pa zato i stoji "moguca zamena"...
Jbg taj topic je radjen poodavno kad se o tom PRC bloku svasta lupetalo a jedine informacije su stizale od Poljaka,Ceha... i zato je zreo za korekciju,ispravke i pojasnjenja...
Znaci -citiracu samoga sebe... :D

View Postcvele, on 15 January 2014 - 20:36, said:

Ne pase sa Neosa [ to je mina dugi blok] a ni sa hurikanca [ to je mina kratki blok] -odgovara primar samo za kineze onaj malossijev sto Stefan oce da stavlja...sekundari isto -samo spec. radjeni za PRC blok...bilo je prica da sek. moze sa mina dugog bloka al se nesto ne secam da je neko montirao...


#256 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 15 January 2014 - 21:56

Isplati li se bar pokusati sekundar od minareli-a, 14/44? Sa njim bi produzenje bilo 7,14%, da li bi se osjetilo, ili bi bilo bezvezno bacanje para?

Sent from my Xperia Mini using Tapatalk

#257 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 15 January 2014 - 21:59

View Postsinisa93, on 15 January 2014 - 21:56, said:

Isplati li se bar pokusati sekundar od minareli-a, 14/44? Sa njim bi produzenje bilo 7,14%, da li bi se osjetilo, ili bi bilo bezvezno bacanje para?

Sent from my Xperia Mini using Tapatalk
A jbg svako produzenje kod kineza je pozeljno pa i 7%...ako mozes taj komplet da nabavis i isprobas dal odgovaraju-sto da ne ...al prvo proba pa onda pare :D
Mada ak je sve kod tebe isto ko na klasicnom PRC bloku-onda ni 25% posle stavljanja jaceg cilindra nije mnogo...

#258 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 16 January 2014 - 10:13

ne može sa minarelija sekundar cheese je probao, samo jedan zupčanik je uspeo da stavi, a za drugi nije bilo fizički mesta, trebalo je nešto brusiti na bloku...

primar ne paše sa mina blokova,

tako da ako misliš produžiti najjeftinije ćeš proći ako ne filozofiraš , nego samo kupiš malossi 25% primar za prc i završiš razgovor za 50-ak eura

volim ove madness teme, autor je bio foto raspoložen....

http://forum.pyrothe...p__860#entry860

#259 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 18 January 2014 - 02:09

Znaci nista od jeftinog produzenja prenosa :D Ipak ce produzenje malo da saceka...

Danas na hemiji u laboratoriji izvagao rolnice... Sve zajedno su 35. 8356 gr. Sto znaci da je jedna 5. 9726 gr. Vjerovatno su bile 6 gr. pa su malo potrosene ili to kinezi neprecizno prave, al nebitno...
Posted Image

E sad kako ce se cilindar krajem februara slati na turpijanje kod Cveleta, radjena je neka probna portmapa na papiru i unesena u program, pa to izgleda ovako:
Posted Image

Citiracu Cveleta:
"mada je ovo fiktivna i ne bas tacna analiza, uglovi uprskavanja smese su sa drugog cilindra. Dok mi cilindar ne bude u rukama u kompletu sa klipom i ne uradim novu portmapu, ova postojeca analiza je samo smernica sta moze da se dobije"

Pa sad nebi bilo lose da cujem par komentara, koliko je ovo izvodivo, da li je previse, ili se mozda moze jos izvuci...


Sent from my Xperia Mini using Tapatalk

#260 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 18 January 2014 - 02:39

Ti johny saljete kod Cveleta?Moram vidit sa Cveletom dal bi moj obradio..Sad posto sam presao samo 5000km dal da secakam jos malo nzm....





8 user(s) are reading this topic

0 members, 8 guests, 0 anonymous users