Jump to content


Testovi auspuha - grafikoni



30 replies to this topic

#21 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 10 October 2013 - 19:56

View PostNipeNRG, on 10 October 2013 - 13:54, said:

Odlicna tema, testirali ste sve zive auspuhe sem mog ;) Jel ima neko grafikon, ili neki detalj za Leo Vince RS? :)
Ima jedan matori grafikon radjen po grafovima sa SA [ mina blok,DR70 .. ] ...tvoj RS je,nazalost, najgori...
Posted Image

#22 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 01 June 2015 - 11:41

Technigas Trek MK1 vs MK2 optička analiza

Posted Image

#23 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 01 June 2015 - 13:06

Da. YasuniR vs Tg QTRE. MK2 je komercijala.
Ja bi bih ipak ovaj skroz desno :)

#24 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,750 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 01 June 2015 - 15:02

A koja je sad razlika u snazi izmedju MK1 i MK2 serije...?

#25 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 01 June 2015 - 15:26

Ja koliko znam pricu, davnih dana je yasuni vrbovao glavnog inzenjera iz tecnigasa.. Tata treka je napravio R, a kasnije je tecnigas izbacio mk2 koji, po izgedu, ne moze da pridje R-u ili MK1. Nisam imao oba da uporedim, ali mk2 jedva da je nesto jaci od obicnog lonca (sc08), probano na serijali 50 sa dell 17,5, airsalu sport 70 alu sa dell 17,5, i naturpijanom kineskom 70cc gusu sa phbg 21.
Mrvicu vise izvrti u sva tri slucaja, 200-300 obrtaja. Odokativno ne mogu da kazem da je jaci, isti je osecaj, samo sto sc8 krene 500 obrtaja ranije da vuce.

Sto se tice mk1, po izgledu konusa se vidi da je ozbiljniji auspuh, morao bi da bude malo jaci i definitivno ima siri powerband. Kada se zagledas, pljunuti yasR.

#26 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 01 June 2015 - 15:54

Ja nemogu da procenim razliku između Treka 1 i 2 po pitanju performansi, ali Trek Mk II mi izgleda sasvim ozbiljno, dok jedinica izgleda klasično. Ali znam kako je Ciletov Kymco S9 i airsalom AC išao sa Trekom, čupao je respektabilno sa Mikunijem 20mm.

#27 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,750 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 01 June 2015 - 19:37

Sa desne strane je mk1, sa lijeve mk2 na slici?

@AcaPostar
Ne bih rekao da je Trek slab ili da je u rangu SC08, jer Trek je po meni vise projektovan za 70cc. Ja sam postavio prosle godine test Tecnigas kolekcije auspuha i tu je koristen Mk2 model. Steta sto samo niko nema Triops na forumu...

Posted Image

Posted Image
Svakako je jasno da je Yasuni R jaci od Treka Mk2, cak je bio jaci i od Mk1 modela.

Ako pogledamo stare testove (link: http://forum.pyrothe...indpost__p__147) vidimo da je Yasuni R imao 10.3HP @ 8842 rpm, a Tecnigas Trek Mk1 10.0HP @ 8443 rpm.

Posted Image

Posted Image

Tako da ako grubo uporedimo analize od prosle godine i ove stare vidimo da i MK2 tip nije toliko slabiji od MK1 modela i prije bih rekao da su priblizno isti po snazi. To je barem moj zakljucak.

@Mario
Da li na MK1 modelu imaju 3 brezona na topu ili 2?

#28 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,725 posts

Posted 01 June 2015 - 20:58

2 brezona to je isto jos od rs2 modela jedino je stari next-r imao 3

#29 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 01 June 2015 - 21:00

To je samo pretpostavka da nam je fabrika nacrtala grafik na kome je mk2. To nigde ne pise.

Vidi se po ovim starim fotkama slicnosti koje sam naveo izmedju yasunija i tecnigasa a na fotografiji koju je Mario postavio jasno se vidi novi dizajn tecnogasa (mk2 i na primer qtre).

Sam dizjn qtre i mk2 nam govore da to nisu spuhovi velike snage, vec komercijalizovani za siru upotrebu.

Ja sam prokomentarisao ono sto sam probao. Nije sc08 toliko jak, koliko je mk2 slab ;)

Uskoro radimo ozbiljan test vise razlicitih auspuha na piaggio agregatu!

#30 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,750 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 01 June 2015 - 21:26

View PostAcaPostar, on 01 June 2015 - 21:00, said:

Uskoro radimo ozbiljan test vise razlicitih auspuha na piaggio agregatu!
Svaka cast ako planiras to uraditi :0takoje:
Trebace finog vremena da se to odradi ako se bude pravilno setovao karburator i prenos

Edit: Jedna stvar me kopka samo - zasto bi Tecnigas firma mijenjala koncept Trek-a na losije performanse ako su vec imali odlicne sa MK1 verzijom? Kakve bi mogli imati ustede u proizvodnji?

Edited by Lauda, 01 June 2015 - 21:28.


#31 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 01 June 2015 - 21:50

Ne znam, verovatno proboj triopsa, koji opet izgleda kao R ali malo veci precnik konusa i ravnog dela kao kod c16.. i onaj cuveni race spuh "tg none" ima normalnu koncepciju konusa.
Sta su hteli sa ovim krivim konusima i tankim srednjim delom, stvarno mi nije jasno..





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users