Radilo se i dalje se radi..
Zagrizao sam preveliki zalogaj i dok se kolege voze, moja masina je rasklopljena u potpunosti.. umesto da se vozim ja sedim pored motora na koklici..naravoucenije: sredite masine na vreme tj. pred sezonuuu!
No..ovako je sve pocelo..
Resih da sredim far koji je skroz pozuteo, bilo je tu puno smirglanj, pa poliranja, pa smirglanja, pa poliranja..sve pokusavajuci da skinem taj zuti sloj i svaki put sve gori rezultati jer sam od silne zelje da dodjem do providnog belog sloja koristio pregrubu smirglu i..sve u svemu far je bio unisten!
onda resih da pokusam nesto..
napravio dve rupe na faru, uzeo dve svetiljke koje se ugradjuju u gipsane plafone(najvise zbog zgloba koji omogucava da stelujem farove..

Posle uzeo zensku carapu i malo fiberglasa i napravio nosace,

Pa ojacao iznutra vlaknima

Pa proba kako to odprilike izgleda..bice valjda nesto..ako ne, nov far kosta 1900din

spric kit, pa prajmer, pa bumper sprej, cisto da vidim sta se desava..


Planiram da jedno bude svetlo, drugo dugo svetlo i da napravim angel eys kao pozicije..videcemo..
vidim ja imam bumper spreja..reko: mogao bih malo crne plastike da osvezim..

pa malo cukicu ofarbao(prekrio onaj odvratan karbon i ofarbao pozutele kazaljke)

i tako resim da opet ofarbam motor..

Ihahaaaj sta je tu bilo smirglanjaa..da skinem staru farbu..pa prajmer za plastiku, pa body filer za vece rupe, a spric kit za male, pa smirglanje pa prskanje, pa opet smirglanje i tako do najboljih mogucih rezultata..

Ove tri plastike sam spoio u jednu fiberglasom jer su sve zabice bile polomljene i sve se to treslo i nerviralo me prilikom rada motora. Zapusio sam i one dve suvisne rupe koje su sluzile za kacenje kofera..
Cekajuci razne slojeve na plastikama da se osuse, za oko mi zapade motor, te resih da ga malo skinem sa rama kad sam vec tu, jer mi se cinilo da mi tocak malo vuce u stranu pa da zamenim selen blokove..

zamenio ih vec dobro poznatom metodom, cukanjem po metalnom prstenu za napolje, pa natezanjem nekim duzim srafom i nekim vecim maticama ili klucem od gedore za vracanje unutra..

Reko..aj da pogledam u kakvom je stanju svecica, pa da vidim ventile, pa glavu, pa klip, pa radilicu..i tako ga rasturim celog! Eh! kad sam vec tu, daj da narucim glavu sa ventilima za 80cc i promenim karike klipa i tako ja narucim paket od 9hiljada

Sve zamenim lepo, nabavim kilo kljuc od komsije Mirka i desi se peh..puce mi nosac klackalice na nepunih 1kg..sve ravnomerno unakrsno stezano..narucim novu, stigne i ona mi pukne,,ocigledno nesto ne radim kako valja

Na slici se vidi gde je najveci problem..sto se sile utezanja matice na vodjici ne prenose preko mesa na nosacu, vec preko dela koji je mnogo oslabljen rupom za bolcnu klackalice i cim pocnem da utezem glavu ovaj savijeniji deo se iskrivi i pocne da vuce vodjicu napolje i polomi nosac..prvu ne znam kako sam zeznuo, ali sa drugom sam bio jako pazljiv i pukla je odmah..


Demoralisan, batalim sredjivanje na neko vreme do danas gde sam narucio NAJNOVIJI nosac klackalice..
Zanima me vase misljenje..
Sto se radova tice?
Boje u u koju da farbam motor(ja se razmisljam izmedju bordo i crne)? da napomenem da ce felne biti bele..
I naravno ovih nosaca klackalica?
Napisah roman..