Evo još jednog gusanog cilindra iz italijanske kuhunje, Stage6 brendiranog. Mnogima poznat kao cilindar iz lepljive družine, jer se 90% korisnika žali da se u periodu razrade klip zalepi za cilindar.
Dosta smo se bavili analizama i proučavanjem, konkretno imali ga na maloj mašini za honovanje itd... Moji utisci su da je GUS od koga je izrađen od veoma tvrdog materijala, i da je odlivak kvalitetan.. Klip sa kojim je spakovan je tajkođe Stage6 bredniran i možemo samo zaključiti da je identičan takav i u Vertex prodajnom programu sa karikama debljine 1,2mm, međutim to nigde nije utisnuto, stoga naša zapažanja ostaju na stage6 brendu. Njegova mera u fabričkoj postavci je 47mm odnosno tačno za 6/100 manje od cilindra, što iziskuje pažljivu razradu.
Međutim portmap analizom ubrzo shvatamo da ima veoma agresivno izvedene zavisnosti kanala i da će biti jak na isporuci snage a samim tim i veliki potrošač goriva...
evo portmape, mi smo radili analize sa Minarelli AC tipom
Ako uzmemo da nam je cilindar u C=0mm dakle da ivica klipa dolazi do ivice cilindra u GMT onda je on , raspoloživ i skladan na: 8100 rpm, pri 189 PSI, i isporučuje okruglo 16 KS-a
pogledajte i ostale analize kada je C parametar 0,3mm - 0,5mm - 0,8mm kao i 1mm
zaključićemo da nije ni malo naivan, i da moramo obratiti pažnju na stepen kompresije kao i na temperaturu koju ovi pritisci i ova snaga isporuke proizvode... ukoliko nismo spremni da ga kvalitetno napajamo sa gorivom, misli se na pilot diznu iglu i glavnu, onda je bolje ni ne paliti ga jer će vrv da zalepi. Najjednostavnije je krenuti sa nekim karburatorom 19mm promera iz agresivnije serije..
Preostaje da ljudi koji ga imaju i voze saberu svoje utiske.. Mnogi pričaju da klip nije temperaturno pogođen sa cilindrom i da se prekomerno širi, što je vrlo moguće ako uzmemo u obzir u kojoj se eksploataciji on koristi. U svakom slučaju cilindar je centriran na višljim obrtajima i uprkos prodavcima koji ga klasifikuju kao sport, možemo slobodno zalkjučiti da cilindar koji na 10k obrtaja isporučuje 13KS na točku može biti pre mid race...
1
2 replies to this topic
#1
Posted 26 July 2013 - 13:54
#2
Posted 26 July 2013 - 16:39
Mislim da je ovaj cilindar pogrešno klasifikovan..Svi ga svrstavaju u grupu sa Base gusanim cilindrima, što on i jeste, ali je po snazi nešto jači u odnosu na konkurente gusanih base cilindara kao što su Malossi Sport, Polini Sport, Top Dr 70 itd...
I ova analiza pokazuje da je cilindar projektovan za malo više obrtaje i da daje solidnih 12-13 konja na točku!!!
svaka čast na analizi..
I ova analiza pokazuje da je cilindar projektovan za malo više obrtaje i da daje solidnih 12-13 konja na točku!!!
svaka čast na analizi..
#3
Posted 27 July 2013 - 12:43
Da dodam i ja moje kratko iskustvo sa istim cilindrom ali u LC verziji...Zoksi ga je imao na kinezu i kod prve probe me odusevio jer je imao [ ovo je subjektivni osecaj ] bar 20-30% vise snage od Hebo MR u AC verziji koji je vozen pre njega...steta sto nije dugo trajao jer je ubrzo zalepio ...U svakom slucaju izuzetno jak gus ali uz par mana gore navedenih...bas zbog njih mnogi ce biti dosta "srecniji" ako dodaju jos 20-30eura i odluce se za s6 sport jer ima dosta prednosti u odnosu na ovaj cilindar a i manje je osetljiv na
pocetnicke greske u stelu karba...a tu svaka kosta bar 50eura...
pocetnicke greske u stelu karba...a tu svaka kosta bar 50eura...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users