Dosta smo se bavili analizama i proučavanjem, konkretno imali ga na maloj mašini za honovanje itd... Moji utisci su da je GUS od koga je izrađen od veoma tvrdog materijala, i da je odlivak kvalitetan.. Klip sa kojim je spakovan je tajkođe Stage6 bredniran i možemo samo zaključiti da je identičan takav i u Vertex prodajnom programu sa karikama debljine 1,2mm, međutim to nigde nije utisnuto, stoga naša zapažanja ostaju na stage6 brendu. Njegova mera u fabričkoj postavci je 47mm odnosno tačno za 6/100 manje od cilindra, što iziskuje pažljivu razradu.
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/street_race/stock_slika.jpg)
Međutim portmap analizom ubrzo shvatamo da ima veoma agresivno izvedene zavisnosti kanala i da će biti jak na isporuci snage a samim tim i veliki potrošač goriva...
evo portmape, mi smo radili analize sa Minarelli AC tipom
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/street_race/stock.jpg)
Ako uzmemo da nam je cilindar u C=0mm dakle da ivica klipa dolazi do ivice cilindra u GMT onda je on , raspoloživ i skladan na: 8100 rpm, pri 189 PSI, i isporučuje okruglo 16 KS-a
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/street_race/stock_00mm.jpg)
pogledajte i ostale analize kada je C parametar 0,3mm - 0,5mm - 0,8mm kao i 1mm
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/street_race/stock_03mm.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/street_race/stock_05mm.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/street_race/stock_08mm.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/street_race/stock_1mm.jpg)
zaključićemo da nije ni malo naivan, i da moramo obratiti pažnju na stepen kompresije kao i na temperaturu koju ovi pritisci i ova snaga isporuke proizvode... ukoliko nismo spremni da ga kvalitetno napajamo sa gorivom, misli se na pilot diznu iglu i glavnu, onda je bolje ni ne paliti ga jer će vrv da zalepi. Najjednostavnije je krenuti sa nekim karburatorom 19mm promera iz agresivnije serije..
Preostaje da ljudi koji ga imaju i voze saberu svoje utiske.. Mnogi pričaju da klip nije temperaturno pogođen sa cilindrom i da se prekomerno širi, što je vrlo moguće ako uzmemo u obzir u kojoj se eksploataciji on koristi. U svakom slučaju cilindar je centriran na višljim obrtajima i uprkos prodavcima koji ga klasifikuju kao sport, možemo slobodno zalkjučiti da cilindar koji na 10k obrtaja isporučuje 13KS na točku može biti pre mid race...