Jump to content


Sportska kvačila za skutere



56 replies to this topic

#21 Godzilla

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 93 posts
  • MestoGrocka
  • VozimPiaggio Free

Posted 18 April 2011 - 13:24

E sad je pitanje, da li se dobija nesto zamenom kvacila samo? Ako se menja kvacilo, da li se jos nesto mora menjati?

#22 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 18 April 2011 - 17:09

View PostGodzilla, on 18 April 2011 - 13:24, said:

E sad je pitanje, da li se dobija nesto zamenom kvacila samo? Ako se menja kvacilo, da li se jos nesto mora menjati?
Jok -nista ne dobijas...tek kad nabavis auspuh to ima smisla...pa i tad moze ser. da zavrsi poso....aj malo citaj...:) :)

http://svet-skutera....s-i-stelovanje/

#23 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 18 April 2011 - 17:23

ma ja na turpiji jos imam i serijsko kvacilo i zvono,pa mi nista ne fali,cupa asfalt iz starta...

#24 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 18 April 2011 - 17:29

View PostMilos96, on 18 April 2011 - 17:23, said:

ma ja na turpiji jos imam i serijsko kvacilo i zvono,pa mi nista ne fali,cupa asfalt iz starta...
A piaggio je to ...ko "Chuck" Norris :) neunistivo kvacilo...

#25 Milos'96

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,281 posts

Posted 18 April 2011 - 17:56

vala bas,ja volim sa turpijom malo i da se izivljavam,pa ga i potpisujem,na semaforu stalno turiram da uhvati i pustim gas,i sad kad sam skidao ono ko novo,ima mesa kolko oces...a pre mene radilo 10god...

I ja uopste ne vidim potrebu da ga menjam...on ovako cupa iz starta ko lud,nzm dal bi nesto na ovom setupu dobio sportskim kvacilom?

#26 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 18 April 2011 - 18:09

View PostMilos96, on 18 April 2011 - 17:56, said:

I ja uopste ne vidim potrebu da ga menjam...on ovako cupa iz starta ko lud,nzm dal bi nesto na ovom setupu dobio sportskim kvacilom?
El cupa?? Pa sta mislis da bi dobio ??? Sem malo praznijeg dzepa :joint: Nista ne diraj dok radi i ima mesa na njemu...

#27 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 05 May 2011 - 09:43

Evo, malo da dodam na temu kvacila...
Koliko sam ispocetka bio delimicno razocaran sa MOTOFORCE EVO kvacilom, sada posle nekoliko stotina KM poceo sam da se sve vise odusevljavam njime...to kvacilo definitivno MORA da se razradi, da legne,ispocetka je hvatalo jako malom povrsinom , razradu ubrzava doterivanje turpijom onih delova pakne koji prvi hvataju, tako se povecava povrsina zahvata na zvono...
Kako je sve bolje hvatalo i manje klizilo, popustao sam ga i start sam dobio po zelji- vrlo je mala razlika u obrtajima pri hvatanju i kad ga varijator prihvati- posle toga nema pada u obrtajima do maksimale...i vario radi posao odlicno...
Sto se tice serijskog kvacila, moj sinak ga prodao za 1200,00dinsa zvonom, to je ono kinesko , ja ga olaksao i ono je prilicno dobro radilo posao, tocak je bio na ivici proklizavanja sto je po meni idealno...decko ga je ustelovao sa mojim STAGE -6 oprugicama i kaze da ga juce squt umalo nije zbacio na startu kako se propeo na zadnji...to je dokaz da i skromnija kvacila mogu dati dobre rezulte ako su pravilno ustelovana...moje je misljenje da bi se relativno dobro vozio i sa tim kvacilom, al` ja sam hteo `standardno` ( po savetu sa foruma uzeo sam fi 107 , zajedno sa zvonom )to je sve kostalo nekoliko hiljada dinara, a utisak je da je dato dosta para za tek malo vise muzike- pa ko ne mora , kome i serijsko radi dobro, nek` se ne baca u trosak... http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1lol.gif

#28 zoksi

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 861 posts
  • MestoNis

Posted 05 May 2011 - 10:18

Radi to kinesko kvacilo i na jecem setapu odlicno,samo sto tada dolazi do brzeg trosenja pakni a i cela konstrukcija kvacila slabi pa kupovina drugog jaceg i boljeg kvacila mora - pre ili kasnije.

A sto se tice razrade,svako kvacilo mora da se razradi,neko manje a neko pak vise.Tom Motoforceu treba nekih 1000 km. da bi pocelo da hvata kao sto treba.

#29 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 05 May 2011 - 11:24

potrosni deo kvacila su jedino ferode na paknama, to moze uvek da se prelepi za male pare...zvono po potrebi moze da se poravna na strugu (kao dobos kocnica), skidajuci sto je manje moguce materijala...moze to da traje sve dosta dugo... http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1lol.gif

#30 zoksi

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 861 posts
  • MestoNis

Posted 05 May 2011 - 12:12

Zbog vecih obrtaja za koje ovo kvacilo nije predvidjeno,vremenom dolazi do deformacije onih tri valjaka na koje se kace pakne.
Tako da mora da se posle izvesnog vremena promeni celo kvacilo.

#31 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 05 May 2011 - 19:20

moze i serijsko da radi posao i te kako. Svi se zaletimo u poslu popunjavanja setinga racing komponentama i sa zamenom kvacila,mada po meni to nije pod obavezno u celoj prici. Secam se da sam izgubio onaj udarac na startu kad sam stavio Motoforce evo kvacilo,al sam dobio brze razvrtavanje na medjugasu jer je skoro duplo lakse! U svakom slucaju moze svako kvacilo dati dobre rezultate samo mu treba uci u fazon!
A sto se tice lepljenja pakni to mi je nekako nepouzdano mada mozda gresim...

#32 luka kš

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 9 posts
  • Mestokruševac
  • Vozimbaotian rebel 50cm3 4T

Posted 11 September 2011 - 00:13

‚fabricki je zalepleno i radi , a i dobos kocnice su es lepile efikasno i radile sto ne bi i kvacilo , bar je moje misljenje tako, dok zvono pravi problem

#33 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 12 September 2011 - 14:07

Stavljanjem produzenog prenosa, zbog vece krajnje i mogucnosti da se vozi u centru rezonance i na punog gasu i max brzini, dobio sam mnogo, ali sam izgubio start.. Jednostavno serijsko kvacili previse proklizava, ne moze da zalepi odjednom, nego se dugo muci dok pokrene motor.. Drugacije ne moze ako hocu da krenem blizu rezonance.. I dosao sam u situaciju da se ono mora zameniti, sa nekim markiranim, sa vecom povrsinom pakni i boljim materijlom..

E sad sam u nedoumici, koje da uzmem... Da moze da pokrene motor sa produzenim prenosom, a da nije preskupo...

Citao sam sad temu i vidim ovo motoforece evo ne moze sa produzenim prenosom... Zanima me kakvo je malossi fly i motoforce m-type??

Jel imao neko iskustva sa ovim kvacilima??? Ili da gledam neka druga.. Kakvo je ovo Naraku sport.. Variom sam zadovoljan, dal mogu i kvacilo dobro da naprave?? A nije ni skupo...

#34 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 12 September 2011 - 17:11

mf m-type sasvim OK, mozda i best buy ako se gleda odnos cena-performanse

#35 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 20 October 2011 - 21:11

View PostRade, on 03 August 2011 - 11:33, said:



Stanje Motoforce kvacila posle nekih 4000km ako se ne varam. Nije za verovati ali i dalje nije leglo, naleze samo pola pakni:
Posted Image

Inace mislim da bi ovo kvacilo skroz dobro obavljalo posao na nekom base setupu, samo da pakne imaju grip celom povrsinom.




samo da ne zaboravim da prokomentarišem... davno davno ustanovili pita i ja da ovo motoforce evo kvačilo ne radi posao kako valja, i da uvek , gotovo uvek klizi čak i na serijali a kamoli sa primarom... pojašnjena sprega u temi kvačila..

da gušt bude veći ne da mi đavo mira nakopao sam da se isto motoforce kvačilo prodaje i za 105 i za 107mm tipove zvona, dakle stari i novi tip minarelija... počeo sam malo i da razmišljem ako je već identično za puga, piaggio, hondu, kymco i minareli zašto ne bi bilo isto to kvačilo štancovano i za 105 i 107 aplikacije sa samo različitim oprugama spakovanim prema potrebi.. dakle 103,5 je širina pakni koja treba da se razleti do 107...

ne nije ništa menjano iste su i oprugice spakovane, i jasno je da su one pretvrde za 107mm aplikaciju, a sada je tek jasno da se pakne neće utrošiti već da one naležu pod pogrešnim uglom jer su u prečniku značajno manje... da sad imamo 105 zvono i evo kvačilo pa da posle 4000km uporedimo koji je grip pakni bio sve bi bilo jasnije..

na žalost priča koja je plasirana u trgovini ovog tipa kvačila da je to sasvim normalno samo treba da se malo utroši ne pije vodu, jer ni sami nismo svesni.. da li treba da vozimo 10000km da bi se pakne utrošile do mere da naležu celom svojom površinom i da više ne klize, ili moramo malo ručno pre montaže obraditi nalegne povšine prema radijusu naleganja koliko se one razleću da bi za 107mm tipove zvona grip bio potpun ?

Rade je samo slikovito dokazao našu tvrdnju...

#36 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 20 October 2011 - 21:24

evo da potvrdimo još jednom, neki dan sam rasklopio motoforce m-type kvačilo, koje se na žalost više ne prodaje, po izgledu suva kopija delte, uz malo nedostataka..

Posted Image

nama se inače veoma svidelo jer dosta dobro hvata, sa 3 kompleta oprugica koje daju i 3-4 zareza na utezima koji se mogu štelovati, spektar podešavanja se kreće od +/- 4000-8000 obrtaja u zavisnosti od prenosai motora..

jedno sam neki dan rasklapao posle pređenih cca 1500km, kako vidimo nije mnogo bilo potrebno da grip bude 90%

Posted Image

Posted Image

Posted Image



a interesantno je da primetimo da su u stvari kvačila projektovana za 107mm zvona , u prečniku 105,5mm a ne 103,5mm

Posted Image



i ovde je pobijena tvrdnja o motoforce brandu, dakle nema lošeg brenda koliko ima našeg neznanja i naše sklonosti da kupujemo što nam trgovci prodaju..

#37 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 21 October 2011 - 09:17

Znaci Motoforce Evo bi dobro radilo posao samo ako bi smo ga upakovali sa zvonom 105mm?
Steta sto se M-type vise ne proizvodi..

#38 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 22 October 2011 - 09:39

Ni kod mene MF- EVO ne hvata celom povrsinom cak ni posle 3000 KM, a ispocetka je hvatalo jedva jednom trecinom, pa sam ga turpijom doterivao...no, zasad zadovoljava na base kitu, a na kraju sam ostavio plave (mekse ) opruge u popustenom polozaju, cak i tu je kvacilo lepilo prilicno `racing`, na dosta visokim obrtajima blizu pocetka rezonance, a od pre nekog vremena sam start malo umeksao sa STAGE 6 narandzastim , pa je sad start oko 1500-2000 RPM pre potpunog prihvatanja varijatora...to ce i malo smanjiti potrosnju kroz gradske uslove saobracaja...to je i bila osnovna vodilja za zamenu oprugica...

#39 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 23 October 2011 - 22:17

View PostBoza, on 21 October 2011 - 09:17, said:

Znaci Motoforce Evo bi dobro radilo posao samo ako bi smo ga upakovali sa zvonom 105mm?
Steta sto se M-type vise ne proizvodi..


#40 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 23 October 2011 - 22:25

da tako izlazi ono je u prečniku za 1,5mm manje od 105 zvona, sve je logično pogledaj samo slike utroška pakni...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users