

#21
Posted 18 April 2011 - 13:24
#22
Posted 18 April 2011 - 17:09
Godzilla, on 18 April 2011 - 13:24, said:


http://svet-skutera....s-i-stelovanje/
#23
Posted 18 April 2011 - 17:23
#25
Posted 18 April 2011 - 17:56
I ja uopste ne vidim potrebu da ga menjam...on ovako cupa iz starta ko lud,nzm dal bi nesto na ovom setupu dobio sportskim kvacilom?
#26
Posted 18 April 2011 - 18:09
Milos96, on 18 April 2011 - 17:56, said:

#27
Posted 05 May 2011 - 09:43
Koliko sam ispocetka bio delimicno razocaran sa MOTOFORCE EVO kvacilom, sada posle nekoliko stotina KM poceo sam da se sve vise odusevljavam njime...to kvacilo definitivno MORA da se razradi, da legne,ispocetka je hvatalo jako malom povrsinom , razradu ubrzava doterivanje turpijom onih delova pakne koji prvi hvataju, tako se povecava povrsina zahvata na zvono...
Kako je sve bolje hvatalo i manje klizilo, popustao sam ga i start sam dobio po zelji- vrlo je mala razlika u obrtajima pri hvatanju i kad ga varijator prihvati- posle toga nema pada u obrtajima do maksimale...i vario radi posao odlicno...
Sto se tice serijskog kvacila, moj sinak ga prodao za 1200,00dinsa zvonom, to je ono kinesko , ja ga olaksao i ono je prilicno dobro radilo posao, tocak je bio na ivici proklizavanja sto je po meni idealno...decko ga je ustelovao sa mojim STAGE -6 oprugicama i kaze da ga juce squt umalo nije zbacio na startu kako se propeo na zadnji...to je dokaz da i skromnija kvacila mogu dati dobre rezulte ako su pravilno ustelovana...moje je misljenje da bi se relativno dobro vozio i sa tim kvacilom, al` ja sam hteo `standardno` ( po savetu sa foruma uzeo sam fi 107 , zajedno sa zvonom )to je sve kostalo nekoliko hiljada dinara, a utisak je da je dato dosta para za tek malo vise muzike- pa ko ne mora , kome i serijsko radi dobro, nek` se ne baca u trosak... http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/1lol.gif
#28
Posted 05 May 2011 - 10:18
A sto se tice razrade,svako kvacilo mora da se razradi,neko manje a neko pak vise.Tom Motoforceu treba nekih 1000 km. da bi pocelo da hvata kao sto treba.
#29
Posted 05 May 2011 - 11:24
#30
Posted 05 May 2011 - 12:12
Tako da mora da se posle izvesnog vremena promeni celo kvacilo.
#31
Posted 05 May 2011 - 19:20
A sto se tice lepljenja pakni to mi je nekako nepouzdano mada mozda gresim...
#32
Posted 11 September 2011 - 00:13
#33
Posted 12 September 2011 - 14:07
E sad sam u nedoumici, koje da uzmem... Da moze da pokrene motor sa produzenim prenosom, a da nije preskupo...
Citao sam sad temu i vidim ovo motoforece evo ne moze sa produzenim prenosom... Zanima me kakvo je malossi fly i motoforce m-type??
Jel imao neko iskustva sa ovim kvacilima??? Ili da gledam neka druga.. Kakvo je ovo Naraku sport.. Variom sam zadovoljan, dal mogu i kvacilo dobro da naprave?? A nije ni skupo...
#34
Posted 12 September 2011 - 17:11
#35
Posted 20 October 2011 - 21:11
Rade, on 03 August 2011 - 11:33, said:
Stanje Motoforce kvacila posle nekih 4000km ako se ne varam. Nije za verovati ali i dalje nije leglo, naleze samo pola pakni:

Inace mislim da bi ovo kvacilo skroz dobro obavljalo posao na nekom base setupu, samo da pakne imaju grip celom povrsinom.
samo da ne zaboravim da prokomentarišem... davno davno ustanovili pita i ja da ovo motoforce evo kvačilo ne radi posao kako valja, i da uvek , gotovo uvek klizi čak i na serijali a kamoli sa primarom... pojašnjena sprega u temi kvačila..
da gušt bude veći ne da mi đavo mira nakopao sam da se isto motoforce kvačilo prodaje i za 105 i za 107mm tipove zvona, dakle stari i novi tip minarelija... počeo sam malo i da razmišljem ako je već identično za puga, piaggio, hondu, kymco i minareli zašto ne bi bilo isto to kvačilo štancovano i za 105 i 107 aplikacije sa samo različitim oprugama spakovanim prema potrebi.. dakle 103,5 je širina pakni koja treba da se razleti do 107...
ne nije ništa menjano iste su i oprugice spakovane, i jasno je da su one pretvrde za 107mm aplikaciju, a sada je tek jasno da se pakne neće utrošiti već da one naležu pod pogrešnim uglom jer su u prečniku značajno manje... da sad imamo 105 zvono i evo kvačilo pa da posle 4000km uporedimo koji je grip pakni bio sve bi bilo jasnije..
na žalost priča koja je plasirana u trgovini ovog tipa kvačila da je to sasvim normalno samo treba da se malo utroši ne pije vodu, jer ni sami nismo svesni.. da li treba da vozimo 10000km da bi se pakne utrošile do mere da naležu celom svojom površinom i da više ne klize, ili moramo malo ručno pre montaže obraditi nalegne povšine prema radijusu naleganja koliko se one razleću da bi za 107mm tipove zvona grip bio potpun ?
Rade je samo slikovito dokazao našu tvrdnju...
#36
Posted 20 October 2011 - 21:24

nama se inače veoma svidelo jer dosta dobro hvata, sa 3 kompleta oprugica koje daju i 3-4 zareza na utezima koji se mogu štelovati, spektar podešavanja se kreće od +/- 4000-8000 obrtaja u zavisnosti od prenosai motora..
jedno sam neki dan rasklapao posle pređenih cca 1500km, kako vidimo nije mnogo bilo potrebno da grip bude 90%



a interesantno je da primetimo da su u stvari kvačila projektovana za 107mm zvona , u prečniku 105,5mm a ne 103,5mm

i ovde je pobijena tvrdnja o motoforce brandu, dakle nema lošeg brenda koliko ima našeg neznanja i naše sklonosti da kupujemo što nam trgovci prodaju..
#37
Posted 21 October 2011 - 09:17
Steta sto se M-type vise ne proizvodi..
#38
Posted 22 October 2011 - 09:39
#40
Posted 23 October 2011 - 22:25
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users