
odlikuje ga veoma precizna i kvalitetna izrada odlivka, prefarbana u crnu boju, glava sa adekvatnim squish-bandom O ring gumica isto kao i kod konkurentnog Malossi-ja.. klip je brendiran pollini, na njemu su dve karike debljine 1,2mm, i prozori kao i kod većine minarelli tipova, za primetiti je da su ovde dva,kao kod stage6 i top proizvođača, dok Malossi pakuje klipove sa jednim prozorom..








ovde je portmapa

dok na analizama vidimo kako cilindar rezultuje kada je klip na 0,25mm , 0,5mm , 0,8mm i 1mm od vrha cilindra u GMT




u glavi nema squish-a, pa ne bih da zaključujem koji je neophodan squish za ovaj tip cilindra, odnosno koji stepen kompresije će doneti... ukratko onoliko koliko se klip zaustavi na C parametru iz gornjih analiza, najverovatnije ćemo toliko i meriti sa tinol žicom kada je sklopljen jer nema ni zaptivača samo O ring gumice na glavi...
ovaj cilindar najbolje radi u spektru od 6500 - 7000 rpm-a i da tamo isporučuje oko 9,5KS teoretskih odnosno 7,6 KS kada umanjimo 25% gubitaka u celom sistemu mehaničkog prenosa... Uglovi izduva 165 i preliva 107 stepeni ga dovode baš u takav režim da će cilindar besprekorno raditi i na fabrikčkom nerezonantnom izduvu, kao i na nekom laganijem auspuhu tipa ZX, TT odnosno Trek, te da će sa pritiskom od 140 PSI lagano prelaziti i duže rute bez posebnog pregrevanja, i sa dobro setovanim serijskim karburatorima...