1
10 replies to this topic
#1
Posted 05 August 2013 - 14:49
Na red je došao Gus, opet iz italije, jedan od najmirnijih tzv base cilindara, Pollini Sport 70cc. Ovo je Minarelli AC tip a predpostavljam da se posebno ne razlikuje za ostale tipove bloka..
odlikuje ga veoma precizna i kvalitetna izrada odlivka, prefarbana u crnu boju, glava sa adekvatnim squish-bandom O ring gumica isto kao i kod konkurentnog Malossi-ja.. klip je brendiran pollini, na njemu su dve karike debljine 1,2mm, i prozori kao i kod većine minarelli tipova, za primetiti je da su ovde dva,kao kod stage6 i top proizvođača, dok Malossi pakuje klipove sa jednim prozorom..
ovde je portmapa
dok na analizama vidimo kako cilindar rezultuje kada je klip na 0,25mm , 0,5mm , 0,8mm i 1mm od vrha cilindra u GMT
u glavi nema squish-a, pa ne bih da zaključujem koji je neophodan squish za ovaj tip cilindra, odnosno koji stepen kompresije će doneti... ukratko onoliko koliko se klip zaustavi na C parametru iz gornjih analiza, najverovatnije ćemo toliko i meriti sa tinol žicom kada je sklopljen jer nema ni zaptivača samo O ring gumice na glavi...
ovaj cilindar najbolje radi u spektru od 6500 - 7000 rpm-a i da tamo isporučuje oko 9,5KS teoretskih odnosno 7,6 KS kada umanjimo 25% gubitaka u celom sistemu mehaničkog prenosa... Uglovi izduva 165 i preliva 107 stepeni ga dovode baš u takav režim da će cilindar besprekorno raditi i na fabrikčkom nerezonantnom izduvu, kao i na nekom laganijem auspuhu tipa ZX, TT odnosno Trek, te da će sa pritiskom od 140 PSI lagano prelaziti i duže rute bez posebnog pregrevanja, i sa dobro setovanim serijskim karburatorima...
odlikuje ga veoma precizna i kvalitetna izrada odlivka, prefarbana u crnu boju, glava sa adekvatnim squish-bandom O ring gumica isto kao i kod konkurentnog Malossi-ja.. klip je brendiran pollini, na njemu su dve karike debljine 1,2mm, i prozori kao i kod većine minarelli tipova, za primetiti je da su ovde dva,kao kod stage6 i top proizvođača, dok Malossi pakuje klipove sa jednim prozorom..
ovde je portmapa
dok na analizama vidimo kako cilindar rezultuje kada je klip na 0,25mm , 0,5mm , 0,8mm i 1mm od vrha cilindra u GMT
u glavi nema squish-a, pa ne bih da zaključujem koji je neophodan squish za ovaj tip cilindra, odnosno koji stepen kompresije će doneti... ukratko onoliko koliko se klip zaustavi na C parametru iz gornjih analiza, najverovatnije ćemo toliko i meriti sa tinol žicom kada je sklopljen jer nema ni zaptivača samo O ring gumice na glavi...
ovaj cilindar najbolje radi u spektru od 6500 - 7000 rpm-a i da tamo isporučuje oko 9,5KS teoretskih odnosno 7,6 KS kada umanjimo 25% gubitaka u celom sistemu mehaničkog prenosa... Uglovi izduva 165 i preliva 107 stepeni ga dovode baš u takav režim da će cilindar besprekorno raditi i na fabrikčkom nerezonantnom izduvu, kao i na nekom laganijem auspuhu tipa ZX, TT odnosno Trek, te da će sa pritiskom od 140 PSI lagano prelaziti i duže rute bez posebnog pregrevanja, i sa dobro setovanim serijskim karburatorima...
#2
Posted 07 August 2013 - 10:25
Prilicno `miran` cilindar , podesen za svakodnevnu gradsku upotrebu, radjen u dobrom kvalitetu i predvidjen da traje i da se previse ne dira , ali i ne ocekuje previse od njega ...To govori i gornja ivica izduvnog kanala koja je dosta nisko postavljena, nece tu biti neke posebne ostrine, a i spektar obrtaja u kome ce najbolje raditi sve govori ...
A, za Maria veliki + za ovakve analize cilindara kojima obogacujemo forum znanjem ...to nema svako...i samo doprinosi kvalitetu...vremenom ce se tu nakupiti lepa kolekcija analiziranih cilindara na kojoj ce nam pozavideti mnogi ...jos jednom bravo Mario ( i ostali ) ...za ovo ...sto bi rek`o Cvele
A, za Maria veliki + za ovakve analize cilindara kojima obogacujemo forum znanjem ...to nema svako...i samo doprinosi kvalitetu...vremenom ce se tu nakupiti lepa kolekcija analiziranih cilindara na kojoj ce nam pozavideti mnogi ...jos jednom bravo Mario ( i ostali ) ...za ovo ...sto bi rek`o Cvele
#3
Posted 07 August 2013 - 22:23
#4
Posted 29 October 2013 - 14:34
Parametri za Minarelli AC tip:
Pollini Sport = 5,5 ccm
Zapremina glave = 5.5cm^3
Zakrivljenje čela klipa = 2mm
Promer klipa = 47mm
Zaptivač ispod cilindra = 0,7mm
Zaptivač ispod glave = 0 mm (O ring silikonska gumica)
C parametar = 1.1 mm
Mereni Squish = 1.1mm
Kalkulativni kompresioni odnos 13:1
Pollini Sport = 5,5 ccm
Zapremina glave = 5.5cm^3
Zakrivljenje čela klipa = 2mm
Promer klipa = 47mm
Zaptivač ispod cilindra = 0,7mm
Zaptivač ispod glave = 0 mm (O ring silikonska gumica)
C parametar = 1.1 mm
Mereni Squish = 1.1mm
Kalkulativni kompresioni odnos 13:1
#5
Posted 29 October 2013 - 21:24
Bravo Mario ! Polini SPORT 70 ccm je sazvakan skroz!
#6
Posted 14 November 2013 - 03:37
Zar je moguce da je slabiji od Piadjovog LC 50ccm? kako je to moguce? Gde je nestala snaga od onih 20ccm razlike?
Edited by goggyso, 14 November 2013 - 03:38.
#7
Posted 14 November 2013 - 12:35
Piaggiov LC je urađen fabrički u maksimalu,
Polini-jev sport je umiren na minimalu,
u svakom slučaju ovih 9,8KS-a je upotrebivo u više situacija, nego onih 11KS-a na 50ccm-a, jer uglavnom majstori slabo umeju da isteraju tu snagu iz portova koje je fabrika usmerila na 10700 obrtaja, jasno je da taj cilindar na 8000 ne isporučuje tu snagu, kao i da kada bi je isporučivao na 11000 možda klip sa dve karike u gusanom cilindru ne bi bio zadovoljavajući...
Polini-jev sport je umiren na minimalu,
u svakom slučaju ovih 9,8KS-a je upotrebivo u više situacija, nego onih 11KS-a na 50ccm-a, jer uglavnom majstori slabo umeju da isteraju tu snagu iz portova koje je fabrika usmerila na 10700 obrtaja, jasno je da taj cilindar na 8000 ne isporučuje tu snagu, kao i da kada bi je isporučivao na 11000 možda klip sa dve karike u gusanom cilindru ne bi bio zadovoljavajući...
#8
Posted 22 November 2013 - 13:47
Ok, logično, samo mi je zvučalo čudno zbog kubikaže. Nego da pitam, ima li negde neko portmapu malossi sport 70 gusani, onaj što ja nameravam uzeti? Ništa neznam o njemu, a baš me svrbi. Treba se upoznati s njim pre nego što se nabavi, da se sve pripremi pre montaže.
#9
Posted 22 November 2013 - 14:03
goggyso, on 22 November 2013 - 13:47, said:
Ok, logično, samo mi je zvučalo čudno zbog kubikaže. Nego da pitam, ima li negde neko portmapu malossi sport 70 gusani, onaj što ja nameravam uzeti? Ništa neznam o njemu, a baš me svrbi. Treba se upoznati s njim pre nego što se nabavi, da se sve pripremi pre montaže.
#10
Posted 23 November 2013 - 05:47
Isti su cilndri.
A malossi sport ko i svaki drugi base gus, kao što i cvele kaže.
A malossi sport ko i svaki drugi base gus, kao što i cvele kaže.
#11
Posted 26 November 2019 - 10:43
naknadno analiza za C=1,3mm
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users