Jump to content


Pollini Sport 70 Minareli AC

minarelli AC

10 replies to this topic

#1 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,723 posts

Posted 05 August 2013 - 14:49

Na red je došao Gus, opet iz italije, jedan od najmirnijih tzv base cilindara, Pollini Sport 70cc. Ovo je Minarelli AC tip a predpostavljam da se posebno ne razlikuje za ostale tipove bloka..

Posted Image

odlikuje ga veoma precizna i kvalitetna izrada odlivka, prefarbana u crnu boju, glava sa adekvatnim squish-bandom O ring gumica isto kao i kod konkurentnog Malossi-ja.. klip je brendiran pollini, na njemu su dve karike debljine 1,2mm, i prozori kao i kod većine minarelli tipova, za primetiti je da su ovde dva,kao kod stage6 i top proizvođača, dok Malossi pakuje klipove sa jednim prozorom..


Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image


ovde je portmapa

Posted Image


dok na analizama vidimo kako cilindar rezultuje kada je klip na 0,25mm , 0,5mm , 0,8mm i 1mm od vrha cilindra u GMT

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image


u glavi nema squish-a, pa ne bih da zaključujem koji je neophodan squish za ovaj tip cilindra, odnosno koji stepen kompresije će doneti... ukratko onoliko koliko se klip zaustavi na C parametru iz gornjih analiza, najverovatnije ćemo toliko i meriti sa tinol žicom kada je sklopljen jer nema ni zaptivača samo O ring gumice na glavi...

ovaj cilindar najbolje radi u spektru od 6500 - 7000 rpm-a i da tamo isporučuje oko 9,5KS teoretskih odnosno 7,6 KS kada umanjimo 25% gubitaka u celom sistemu mehaničkog prenosa... Uglovi izduva 165 i preliva 107 stepeni ga dovode baš u takav režim da će cilindar besprekorno raditi i na fabrikčkom nerezonantnom izduvu, kao i na nekom laganijem auspuhu tipa ZX, TT odnosno Trek, te da će sa pritiskom od 140 PSI lagano prelaziti i duže rute bez posebnog pregrevanja, i sa dobro setovanim serijskim karburatorima...

#2 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 07 August 2013 - 10:25

Prilicno `miran` cilindar , podesen za svakodnevnu gradsku upotrebu, radjen u dobrom kvalitetu i predvidjen da traje i da se previse ne dira , ali i ne ocekuje previse od njega ...To govori i gornja ivica izduvnog kanala koja je dosta nisko postavljena, nece tu biti neke posebne ostrine, a i spektar obrtaja u kome ce najbolje raditi sve govori ...

A, za Maria veliki + za ovakve analize cilindara kojima obogacujemo forum znanjem ...to nema svako...i samo doprinosi kvalitetu...vremenom ce se tu nakupiti lepa kolekcija analiziranih cilindara na kojoj ce nam pozavideti mnogi ...jos jednom bravo Mario ( i ostali ) ...za ovo ...sto bi rek`o Cvele :)

#3 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,723 posts

Posted 07 August 2013 - 22:23

:D

#4 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,723 posts

Posted 29 October 2013 - 14:34

Parametri za Minarelli AC tip:

Pollini Sport = 5,5 ccm

Posted Image

Zapremina glave = 5.5cm^3
Zakrivljenje čela klipa = 2mm
Promer klipa = 47mm
Zaptivač ispod cilindra = 0,7mm
Zaptivač ispod glave = 0 mm (O ring silikonska gumica)
C parametar = 1.1 mm
Mereni Squish = 1.1mm

Kalkulativni kompresioni odnos 13:1

Posted Image

#5 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 29 October 2013 - 21:24

Bravo Mario ! Polini SPORT 70 ccm je sazvakan skroz! :)

#6 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 14 November 2013 - 03:37

Zar je moguce da je slabiji od Piadjovog LC 50ccm? kako je to moguce? Gde je nestala snaga od onih 20ccm razlike?

Edited by goggyso, 14 November 2013 - 03:38.


#7 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,723 posts

Posted 14 November 2013 - 12:35

Piaggiov LC je urađen fabrički u maksimalu,
Polini-jev sport je umiren na minimalu,

u svakom slučaju ovih 9,8KS-a je upotrebivo u više situacija, nego onih 11KS-a na 50ccm-a, jer uglavnom majstori slabo umeju da isteraju tu snagu iz portova koje je fabrika usmerila na 10700 obrtaja, jasno je da taj cilindar na 8000 ne isporučuje tu snagu, kao i da kada bi je isporučivao na 11000 možda klip sa dve karike u gusanom cilindru ne bi bio zadovoljavajući...

#8 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 22 November 2013 - 13:47

Ok, logično, samo mi je zvučalo čudno zbog kubikaže. Nego da pitam, ima li negde neko portmapu malossi sport 70 gusani, onaj što ja nameravam uzeti? Ništa neznam o njemu, a baš me svrbi. Treba se upoznati s njim pre nego što se nabavi, da se sve pripremi pre montaže.

#9 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 22 November 2013 - 14:03

View Postgoggyso, on 22 November 2013 - 13:47, said:

Ok, logično, samo mi je zvučalo čudno zbog kubikaže. Nego da pitam, ima li negde neko portmapu malossi sport 70 gusani, onaj što ja nameravam uzeti? Ništa neznam o njemu, a baš me svrbi. Treba se upoznati s njim pre nego što se nabavi, da se sve pripremi pre montaže.
Ne ocekuj nesto mnogo razlicite uglove u odnosu na "obicnu" piaggio verziju..mozda je cak i isto...znaci gus ko gus,jak iz nizih obttaja,ne vrti se preterano i odlican za gradsku voznju...

#10 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 23 November 2013 - 05:47

Isti su cilndri.
A malossi sport ko i svaki drugi base gus, kao što i cvele kaže.

#11 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,723 posts

Posted 26 November 2019 - 10:43

naknadno analiza za C=1,3mm


Posted Image





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users