Zadnjih dan- dva buka i rondanje se toliko pojacalo da je vec bilo zabrinjavajuce , a popraviti se nece samo , postaje progresivno sve gore i gore...treba videti sta je ...na ovu paklenu vrucinu nema se gde raditi , niti sta traziti napolju, razredio sam malo posao i odlucim se da radim u servisu ...kod mene radi klima i pingvini bi morali nositi dugacke gace i vunene carape , ja ne zalim struju - 22-23 stepena...
Stvorio uslove za rad , skoro doktorski , sve je na dohvat ruke , skinuo dekl prenosa , kad sam uhvatio za kvacilo drma se nenormalno sve sa zadnjom remenicomi odatle je buka - nesto nije u redu u reduktoru...e, sad jbem li konstruktora ovog naseg , da bi rastavio reduktor , moras skinuti tocak, a da bi skinuo tocak , moras i auspuh itd...
Usput da vidim kako stoji kais onaj 808/16.8 u Morini remenici...

sad je u njoj vec oko 2000 km, bas lepo stoji...

Visoko u povecanoj remenici , skoro idealno...
skinuo remenicu i kad sam uhvatio za osovinu primara- nenormalno se drma- nesto nije u redu, dakle otvaranje reduktora ...

ispust ulja ...

potom su popusteni svi sarafi reduktora

otvoren je reduktor...

sa unutrasnje strane reduktora ,osovina primara sa prvim zupcanikom i iza nje lezaj...

Tu je kvar, nenormalno se drma , daj Boze da je samo lezaj, da se nije zajela osovina ,,,ne znam dok ne izbijem...lako se izbije sa odgovarajucim alatom - cevkom po meri lezaja , sa zadnje strane unutar reduktora ima osiguranje da lezaj ne bi upao unutar reduktora , to mu ogranicava aksijalno kretanje, odvrnu se ta dva sarafa i izvadi se cela osovina primara sa lezajem

potom seger klestima se skine osigurac i skine se stari lezaj ...na svu srecu osovina je odlicna , samo lezaj je stradao , klizne staze su se pohabale , kad se zavrti pravi groznu buku, a tek kad se zavrti u reduktoru...


sve je selo od prve, samo treba paziti i stalno proveravati jel` sve uredu i ni slucajno nesto ne zaboraviti, npr neku platnu i slicno , nijedna nije tu bez razloga, vec sa nekom svrhom ...montaza ide obrnutim redom ...za ovaj posao mi je trebalo oko dva sata , s tim da me je jbeni auspuh namucio samo on dobrih pola sata , nesto nije hteo da sedne na svoje mesto, ni da uhvate sarafi na cilindru...usput sam napravio brlju, prosuo sam kutiju u koju sam ispustio ono malo ulja iz reduktora , al` tako to ide , sipao sam novo , jbg...prebrisao alat, sve rasklonio i probna voznja...
Probna voznja je pokazala da je sve u redu, buke vise nema , krivac je bio propali lezaj , proslo je najbolje i najjeftinije moguce , eto oko dva sata posla , sve sa zajebancijama u vidu prosipanja ulja i onoga sa auspuhom...ponovo smo k`o novi...