Pa prema naslovu da se zakljuciti, od skoro sam dodao u vlasnistvo i pomenuti sqtr. Nije me osvojio na prvi pogled, sta vise, konstrukcija maxi skutera, mi nikako nije ulivala poverenje. Medjutim, posle nekih 100km osvojio je moje srce (a i casni produzetak ledja) jer je ubedljivo najudobniji sqtr sa 12" tockovima koje sam do sada vozio. Moze se meriti po udobnosti i sa Kymcom 16" rame uz rame. Letos sam radio generalnu (zamena lezajeva i klipa) i skoro je bio na podesavanju te sam proveo izvesno vreme testirajuci.
Sta reci, prvo izuzetno udoban, kako za sedenje tako i prostor za noge vozaca, moze komotno i neko visi od mene ( 184cm, 105 kg). Ono sto me je pored udobnosti osvojilo je i prtljazni prostor ispod sedista koji je vanserijske velicine i omogucava smestaj fulface kacige bez problema.
Sumnjiv u ciklistiku 12" brzo sam promenio misljenje (prednja guma Sava MC25, zadnja Conti twist), izuzetno je stabilan i balansiran. Kocnice, prednje disk sa kocionim crevom oklopljnim metalnom mrezicom, pozadi dobos, klasika. Svetla, na zalost sijalica balonka sa 2 vlakna, 25w,vrv ce se promeniti bar u neku halogenu, poradicemo bar na 35/35w. Instrument tabla skromna ali pregledna, korman visoko postavljen i ne zamara ruke, retrovizori pregledni i ne hvataju ramena vozaca. Sediste, vec pomenuto, tapacirano i udobno, prostrano za dvoje, ispod prtljazni prostor neverovatno prostoran, nema potrebe za dodatnim koferom.
Agregat, Peugeot SB2, vertikalan, kakav se srece u Vivi i SF2,proverenih i pouzdanih karakteristika. Karburator Gurtner 12, odmah je zamenjen sa Areche 17,5, kao uvertira za Tecnigas Trek chrome, koji se nadam da ce dobiti ove zime. Nesto drugo, osim chrome mislim da bi narusilo liniju i dizajn ove lutalice, kojem ime jasno odredjuje namenu, stvoren za skitnju. (Elyseo=Odisej).
Plastike, kvalitetne ABS, danak godina i prethodne voznje je ostavio trag, manje vise izgrebane od sitnih padova, ali ne i napukle sto opravdava renome. Ide zima, i obezbedjen je garazni i servisni prostor, znaci pada farbanje, na zalost u saobracajnoj je upisana boja tako da ce ostati silver.
Signalna grupa i zadnje svetlo pregledni i uocljivi.
Mane, pa nije bas lepo potezao sa serijskim gurtnerom, sa izmenom na 17,5 situacija se znatno popravila, ostaje kontrola smese. Za svaku intervenciju je potrebno skinuti bocne plastike, pa cak i za zamenu svecice, sto mi ide na zivce, ne daj boze nesto sto zahteva vise prostora, tu se moraju skidati i bocni oklopi sto ni malo nije jednostavno, pogotovo sto se proizvodjac potrudio i postavio torx srafove u 3 dimenzije.
Nije mi namera da pravim trkalicu od ove masine, mislim da je neki kit od 65-70cc u kombinaciji sa trekom i 17,5 karburatorom sasvim dovoljan za udobnu gradsku voznju i eventualna medjugradska krstarenja da se poseti dobra ekipa sa foruma.
Cena 2001 godiste, kupljen u Veranu i registrovan 2002, 800e
Karakteristike
Model Elyseo 2001
50 P
Cycle Parts
Chassis Tubular
Body ABS Plastic
Wheelbase (mm) 1350
Suspension Front Upside-down hydraulic fork
Suspension Rear Combined gas and hydraulic
Front Tyre Tubeless 120/70.12
Rear Tyre Tubeless 130/70.12
Front Brake Disc 190mm
Rear Brake Drum 110mm
Engine
Capacity 49.1cc
Engine Single Cylinder
2 Stroke
Bore & Stroke (mm) 40 x 39.1
Horse Power (Kw) 3.6
RPM 7000
Dimensions & Weight
Dry Weight 102kgs
Measurements (m) 19 x 0.71 x 1.29
Fuel Tank Capacity 8.5 litres
Oil Tank Capacity 1.4 litres
Max Permitted rider/passenger weight 168kgs
Equipment
Anti-theft system Ignition key operated steering lock & steel chassis ring
ADT Immobiliser System Standard
Anti theft Boa Lock Standard
Horn Electronic
Rear View Mirrors 2
Helmet Storage Large compartment under seat for helmet
Fuel Warning Indicator Gauge
Oil Warning Indicator Red Light
0
No replies to this topic
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users