http://49ccscoot.com/calculators.html
Ima ih podosta a za max. brzinu koristiti jedan za obim guma i drugi za preracun max. brzine..[ slike dole]...
Obzirom da satovi lazu i da se oko toga vodi vecita polemika evo prilike da okvirno dobijete rezultat v-max....
...tacnost nije 100% zagarantovana jer zavisi od opste ustelovanosti,pocev od rada variomata do
dobro nastelovanog karba i dovoljno napumpanih guma ....u sustini treba da bude tacan jer je matematika u pitanju al sve je relativno u tuningu pa i ovakvi kalkulatori...
Lik je koristio parametre za mina blok pa nisam siguran koliko je primenljivo za piaggio i ostale ...
Da bi vam bilo lakse kod racunica evo prenosnih odnosa :
-PRC-mina kratki blok- 13/47 i 12/36 ... odnos 10,85:1
-PRC dugi blok -13/52 i 13/44 ......odnos 13.54:1
-mina hor. AC blok -13/52 i 13/42..odnos 12.92:1
-mina verti.AC blok -13/52 i 13/43 ..odnos 13.23:1
-mina LC -13/52 I 14/43 ..odnos 12.29:1
...ko ima produzenje prenosa nek preracuna u ovom kalkulatoru novi odnos u menjacu...
http://www.4shared.c...kalkulator.html
http://www.sendspace.com/file/toiswi
Konkretno za kineze dugi blok ima nekoliko kombinacija:
-malossi primar-14/42 +25% odnos 10.15:1
-s6 primar -15/50 +17% odnos 11.28:1
-s6 sekundar -15/42 +17.3% odnos 11.2 :1
Kod mina bloka je izbor skoro neogranicen pa ne bi u detalje..
Primer mog "malise"...
I proracun ...
...1milja = 1.6km ...evo i on line digitronceta...
http://www.online-calculator.com/
...vlasnici serijala bi mogli biti razocarani....
...srecne racunice ...
1
5 replies to this topic
#1
Posted 28 August 2013 - 22:24
#2
Posted 29 August 2013 - 00:53
Dobro ti ide skuter, 102 kmh
#3
Posted 29 August 2013 - 01:16
dobro i gde je prenosni odnos variomata i primarne osovine ?
#4
Posted 29 August 2013 - 12:17
Mario, on 29 August 2013 - 01:16, said:
dobro i gde je prenosni odnos variomata i primarne osovine ?
-edit ...sad sam nesto racunao,lik je ladno stavio odnos variomat -primar 1:1 ...e do q....
Samo kad odradis par kalkulacija v-max ispadaju racunice dosta tacne,mozda "fali" kojih 10-12%...ne znam gde je caka...
#5
Posted 30 August 2013 - 00:04
aha da da pa piše ti gore na poslednjoj slici da se to odnosi na obrtanje kvačila i da bi kod CVT skutera trebalo znati prenosni odnos, tako da to nije planirano, a i logično je da ne može biti , velike su razlike od kineza do piaggio CVT-a recimo
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users