evo i portmape
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/durable_70cc_china/durable_stari_hurricane1.jpg)
osnovni podatak je da je C parametar na 1,8mm mada to treba proveriti, kako god uradismo dole gore +/- 0,5mm
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/durable_70cc_china/durable_120.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/durable_70cc_china/durable_150.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/durable_70cc_china/durable_180.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/durable_70cc_china/durable_210.jpg)
![Posted Image](http://www.pyrotherm-sr.co.rs/tuned/analize/durable_70cc_china/durable_230.jpg)
Iskren da budem meni najlogičnije deluje kada je C=2,3mm, tada imamo usklađene pritiske i rezultat na 9500 rpm-a, sa 14,2 KS teorijske snage... Moguće je da nije baš sve tako, jer nisam cilindar imao u rukama, te nemam pravilne mere vertikalnih i horizontalnih uglova uprskavanja smeše, u ovim primerima se vodim sa sličnim cilindrima nekog drugog brenda...
Pitanje je koliki će kompresioni odnos ovaj cilindar imati sa stock glavom na kom parametru, i tada možemo zaključiti gde će biti najbolji, jer ako nam komresioni odnos na 2,3mm bude bio 4 ili 5:1 onda nema smisla ni sklapati mašinu tako...