Pre neki dan vratila se zena, staje na cupriju , vidim blinkuju sva cetiri zmigavca ? Pa, sta je to zeno , mi to nemamo da sva cetiri blinkuju , bar do sada nije bilo ...pazi stvarno, nisam ni primetila ( nisam ni ocekivao ) ...
Hmmm, ima neki kvar...na prekidacu izgleda dobro , ide i levo i desno i neutralni polozaj, ali blinkuje u svim pozicijama ,,,gde sad traziti kvar ? Klasicna AUTOELEKTRIKA oblast gde smo svi malo `tanji` , moras biti u tom poslu da bi znao sve fazone...
Od neceg se krenuti mora , prvo cu pogledati sijalicna grla , moze se desiti kratak spoj na grlu , pa prenese na ostala...sve je to u plastici , dobro izgleda , nema kratkog spoja, vratio sam na svoje mesto ...sta dalje ? Nece to ici bas tek tako ...
Opsta sema elektroinstalacije - sitno nepregledno , zajebano za citanje...
Sa te seme sam crtanjem skinuo semu zmigavaca , da bi sebi olaksao citanje, da mi ostalo ne bi smetalo
U tom kolu osim sijalica zmigavaca i njihove indikacije na tabli ima relej, koji se nalazi na upravljacu ispod plastike km sata ...to je ovo ...
izvadjen iz kutije
Iz njega vire tri zice i ima mali klembert utaknut u ssnop zica koji vodi dole pod patos...sa njegovim iskljucenjem zmigavci su prestali da blinkuju ...moguce je da je tu kvar , na releju ...u svom kucistu je od gore zalepljen cijanoakrilnim lepilom , da se ne otvara...e, da ga necu otvoriti !... otvoren je srafcigerom , od postojece tri zice , jedna je otpala , a i posle dugog gledanja nisam uspeo da otkrijem odakle , nije bilo nikakvog traga na njoj niti na ploci ...jbg, novi relej , 500,00 din pa, dobro ako je to resenje problema
Nabadanjem novog releja problem nije resen - ISTO, svi blinkuju ...jedino sto je jos ostalo je PREKIDAC ZMIGAVACA ...drze ga na upravljacu dva sarafa , na oko dobro radi i levo i desno i neutral , ali nemam vise opcija , moram ga pregledati ...kad sam ga otvorio iz njega su poceli da ispadaju nepravilni komadi zdrobljene plastike- znaci tu je neki kvar ...
U kvaru je slozeni mehanizam preklopnog prekidaca i kad ja srafcigerom uradim ono sto ispucala plastika ne moze , sve radi kako treba...ajd, pokusacu da zalepim puknute delove , mada vidim da od tog posla nece biti nista , mala povrsina , veliko opterecenje , ali moje je da probam ...ulepljeno , odradilo nekoliko puta dobro i naravno opet puklo ...pa , nista novi prekidac i gotovo ...
E, tu sad vec pocinje igranka...u MOTOMAX-u 600,00 din. ali nije fizicki isti , pitanje je da li bi mogao da se namesti ...u MOTOMANIJI 750,00 , taj sam i kupio , fizicki je isti , ali broj i raspored zica nije isti ... KINEZI NESTO PROMENILI i kod mene su muske buksne , a na ovom zenske i skroz drugaciji klembert ...Jbo Kineze , uvek moraju nesto da zajebu , nista ne moze plug and play...ako nemas QI bar 200 , ne mozes nista da uradis !
izdvojena sema samo za zmigavce
sema u klembertima , novi i stari i boje zica ...
Morao sam prvo semirati i stari i novi prekidac sa totalno drugim bojama zica i rasporedom pinova u klembertu ,a potom zamenio krajeve da bi mogao da ih usniram u moj postojeci klembert...zajebancija, al` sta sad , skoro sat posla...zice usnirane u klembert ,neke sam logikom stvari povezao , dve u jednu i sve odgovara , utakao muski u zenski , pomolio se i...SVE RADI...
Nije mi bilo bas lako, radio sam dva - tri dana na ovome, stalno su me prekidali , ali uspesno je odradjeno ...dakle relej 500,00 verovatno nepotrebno, ali , sta je tu je, kombinovani prekidac zmigavca , sirene i svetla 750,00 = 1250,00...napomenucu samo da se prekidac u MOTOBIKE-u moze naci i po ceni od nesto preko 1800,00 din , isti takav , pa ko tu koga jbe i za koje pare ? Puno mozganja , dva - tri sata efektivnog rada, ali je bar odradjeno...Nije autoelektrika bauk , samo se treba upustiti i resiti problem
0
No replies to this topic
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users