Jump to content


Bullet vs Stock auspuh za GY6, 4T skutere

bullet gy6

9 replies to this topic

#1 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 09 October 2013 - 01:18

Ovih dana nam je pristigao novi proizvod iz firme Motobike iz Kaća. Reč je o auspuhu marke Bullet, nama poznat već u paleti za 2T agregate, ali ovoga puta za GY6, odnosno skutere sa 4T agregatima. Izgledom identičan Technigas Silent pro modelu, međutim u unutrašnjosti usavršen, iz proizvodnje naglašavaju, i za 50cc i za 80cc mašine, bez katalizatora i zagušenja na protoku izduvnih gasova.

Komplet pakovanje dolazi sa nosačem i eloksiranim imbusim-a, koji odgovaraju na sve GY6 motore, dakle Kymco Agility, Super8 4t, Rieju Toreo, Paseo, Sprint Basic, Maxx, Fily, Spider, Motomania i ostale koji su građeni na ovoj platformi.

Posted Image


Kod nekih modela kineza potrebno je preraditi nosač blatobrana malog, dok kod drugih nije, rešenja su šarolika. Naši testovi baziraju se na dva setup-a i to:
1. Spider 4T, 50cc , fabrički setup, 18mm karburator, Airbox, Malossi Multivar i Naraku remen 738x16.5
2. Rieju 4T, 90cc, Naraku cilindar fi52, sport bregasta, 24mm karburator, S6 drag filter, Malossi Multivar i Naraku remen 738x16.5

odlučili smo da na oba setup-a testiramo performanse i sa fabričkim auspuhom i sa Bullet-om, ali smo zadržali variomatski prenos Malossi Multivar kao i 738x16,5 remen u oba slučaja, kao i fabričko kvačilo da bi testovi bili merodavniji i komparativniji. U svim situacijama smo snimali sa otvorenim telom, gde je težina vozača 110Kg, dok smo testove krajnje brzine radili u zalegnutom položaju, sa Dynomaster softverom na Android-u koji se bazira isključivo na GPS merenju.


Poslušajmo auspuh Bullet na 50cc mašini, zvuk je taman malo dublji i definisaniji od fabričkog auspuha, pri tome nije preglasan i naporan za vožnju




Poslušajmo kako zvuči Bullet na 90cc mašini., ovde je jasno da je veća radna zapremina donela još dubine i oštrine, ali sa druge strane prijatan za vožnju, bez pucketanja i preterane vriske.




Usledili su testovi, 50cc mašinu smo vozili sa 6,5g rolnicama i belom Malossi centralnom oprugom, ovde se mašina pokazala najbolje raspoloživa. Već u prvoj vožnji se primećuje da motor isporučuje nešto više obrtnog momenta i bolje ubrzava, kao i da od samog starta isto kvačilo kreće da hvata za nijansu višlje što je znak drugog režima agregata. Zapazili smo i da mašina rezultuje snagom do nešto višljih obrtaja kod Bullet-a za razliku od fabričkog, te se to i odrazilo na krajnju brzinu u pozitivnom smislu.


Pogledajmo video maksimalne brzine na Spider-u 50cc fabričkog setup-a sa otvorenim telom, na fabričkom auspuhu




Pogledajmo isto video maksimalne brzine sa istim setup-om i Bullet auspuhom




Rezultati su vidljivi i sa grafikona Dynomaster-a, prvi je sa fabričkim auspuhom, gde smo dobili krajnju brzinu od 61,2Km/h

Posted Image


a drugi sa Bullet auspuhom koji nam je na Spider-u 50cc doneo 62,1Km/h

Posted Image


zadovoljni boljom akceleracijom i nešto povišenom krajnjom brzinom u korist Bullet-a, prelazimo na testove sa tuniranom mašinom, koja već sada odaje dovoljno snage, međutim želja u nama gori da vidimo šta se dobija sa cevkom koja nije zatvorena..

Pogledajte video maksimalne brzine Rieju 90cc mašine sa fabričkim auspuhom




Pogledajte kako radi ista mašina sa Bullet-om




primetićemo da su testovi sa fabričkim auspuhom rađeni sa 6g rolnicama, dok smo sa Bullet-om već uspešno mogli opteretiti mašinu sa 6,5g i tako dobili nešto bolje rezultate. Ovo nam opet daje znake da se i tunirana mašina bolje javlja i da je isporuka obrtnog momenta veća. Testove sa 7g smo isto uradili ali nisu bili bolji u akceleraciji i međuubrzanjima koje najčešće koristimo u gradskim vožnjama.

Krajnja brzina sa na Rieju 90cc mašini i farbričkim auspuhom nam se u svim testovima javila najbolje kao 82,3 Km/h sa laganim vetrom u leđa, dok je uglavnom bila 81,4 Km/h

Posted Image


dok je u kombinaciji sa Bullet-om na 90cc mašini krajnja rezultovala skoro uvek kao 84,6 Km/h odnosno i 85,5 Km/h sa laganim vetrom u leđa

Posted Image

Posted Image


Očigledno je da Bullet donosi bolje rezultate, i na 50cc fabričkim skuterima, a tek na tuniranim gde fabrički auspuh postaje već slabašno protočan, dobijamo posebnu snagu na višljim obrtajima, itekako primetnu u kombinaciji sa oštrijom tzv sport bregastom osovinom u glavi motora.

Prvi modeli auspuha proizvedeni su sa tačnim presekom i uglom grane koja se tek dodiruje uz centralnu nogaru, ne vidimo ovo kao manu, međutim da bi se auspuh montirao, centralni stender mora biti zatvoren, vlasnici skutera sa bočnim nožicama ovo neće primetiti.

Posted Image


Farba na grani mora da se sinteruje, kao i kod inostranih modela, potrebno je zapeći je na nekih 150C, i to na način što nam mašina mora raditi dva puta u mestu na ler gasu po 20 min, kao i da kod prve vožnje obratimo pažnju da u prvih 20-30 min ne forsiramo pun gas.


Na kraju dužni smo Vam ipak i jedan test sa vozačem od 75Kg-a, evo ubrzanja na Rieju 90cc mašini od 0 do 80 Km/h




kao i grafikona maksimalne brzine, gde se krajnja brzina popela do 88,2Km/h GPS-a.

Posted Image


Zahvaljujemo se ljudima iz firme Motobike na ustupljenom Bullet-u za testiranje i članovima koji su radili test vožnje za nas.

#2 zilke17

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,567 posts
  • MestoOdzaci
  • VozimYamaha Aerox Rossi Replica

Posted 09 October 2013 - 09:47

au pa ovaj Rieju ide mnogo bolje od mog Aeroxa :D ozbiljno svaka cast na trudu da se uradi ovako lepa analiza i na objasnjenju sa sve slikama i videom!

#3 Petko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 886 posts
  • MestoObrenovac
  • VozimKeeway matrix,Gilera DNA

Posted 09 October 2013 - 20:35

Au pa nije ovo ni malo naivno,skoro 90kmh po gps-u,svaka cast :D

#4 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 10 October 2013 - 02:13

Svaka cast na testu! :D

#5 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 10 October 2013 - 10:22

tako je ide 88, ali sa lakšim vozačima, prenosa više nema to je svima jasno, što izvuče obrtajima to mu je..

e sad tih obrtaja , što se mene tiče kod 4T motora može biti više ukoliko imamo protočniji auspuh, jasno je da ovde nema rezonancije i efekta ekspanzione posude, ali je sa druge strane bitno koja je protočnost...

Bullet je kod nas na ceni oko 5000 din, i za te pare evo pokazalo se donosi rezultate. Preostaje pitanje koliko bi više doneo neki inostrani auspuh tipa Leo Vince ili slično koji se plaća oko 100e

#6 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 10 October 2013 - 13:45

Ma mislim da i sa nekim super skupim auspuhom ne bi se dobilo nista znacajno, mozda 1-2 kmh na krajnjoj brzini, a to je za mene zanemarivo. Medjutim, mozda je to nekome puno. Za 4T motore mozes staviti i samo komad cijevi, on ce ici isto ili skoro isto kao i sa najskupljim auspuhom. Kod 4T motora se vise gleda zvuk...
Evo jedan video auspuha koga sam ja radio za prijateljevog kineza 125 ccm 4T


Sad sam mu napravio novi auspuh, gdje se iz iste ove grane auspuh dijeli u 2 prigusivaca, taj je jos bolji, al nemam video.

#7 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 10 October 2013 - 15:09

Pa i nije baš isto sa bilo kojim auspuhom...
Ovaj se auspuh iz testa dobro pokazao jer je više kao neka zamjena za serijski, a ne neki komad bučnog lima.
Naravno ako napraviš auspuh tek tolko bez ikakvog računanja duljine i protočnosti grane, izgubit ćeš puno momenta, i morat ćeš ga tjerat u okretaje da ide. A ići će opet slabije nego sa serijskim.
Plus na tim homemade auspusima vole ispušni ventili izgoriti zbog prevelike otvorenosti auspuha.

Taj bullet pravda svoju cijenu(manje od 50 € ako se ne varam) i fino sjedne na lako tunirane kineze, iako izgledom baš i nije najljepši :)
Mogli su granu malo isavijaniju napraviti, te bi tim se možda i malo više momenta dobilo ;)

#8 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 10 October 2013 - 16:31

Kolega Grale, apsolutno si u pravu. Ja sam recimo na ovom auspuhu gore sa videa iskopirao original granu do u milimetar, a lonac (progusivac) sam radio kako sam htio, da motor ima malo dublji zvuk, jer je prijatelj tako htio.

#9 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 10 October 2013 - 21:06

Svaka čast na testu a Motobike-u hvala na saradnji...
Vidi se da na 90cc mašini rezultuje boljim performansama a i zvuk mi je lepši...Na 50cc mašinama isprva ne bih rekao da ima poboljšanja ali kad se izmeri u sekundama primeti se poboljšanje!!

bogami 90cc mašina jako lepo iznese vozača od 75kg i krajnja brzina od skoro 90kmh je za svaki respekt..

#10 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 11 October 2013 - 10:35

Mariu LAJK za ono sto je odradio , svaka cast !

A, za BULLET 2- t SVE RECI HVALE ! Kod mene je vec cetvrtu sezonu bez i najmanjeg problema , jednom samo dotezao sarafe na topu i to je to ...Hrom verzija je prava stvar , povremeno malo polir paste i kao nov je ...identicna kopija NEXT r- a u pola cene...odlican za serijalu i 70 BASE setove...

Zao mi je samo sto niko ne radi kopije Yasunija, opet se vracamo na to , znamo koje su cene , pa daj da neko radi u pola od toga, pa bi se obogatio ... svi bi bili zadovoljni...neka neko nadje mere ili uradi sekciju i pocne to da radi ...kako je BULLET 2-T kopija NEXT - r-a...ko nas pita za autorska prava ?





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users