1
90 replies to this topic
#81
Posted 01 September 2014 - 00:18
aa ok, nisam joj ni 1/6 gasa zavrnuo bukvalno je radila u leru nekih 2x 10 min i nakon toga sam otisao u voznju na minimalnom gasu...
#82
Posted 01 September 2014 - 02:22
biće to ok, ispoštuj malo tu razradu i ako se bude nešto menjalo biće plafon 2 broja razlike i to samo ukoliko se na meteor klipu razlikuje zakrivljenje čela klipa u odnosu na fabrički klip pa je eventualno doneo malo više kompresije, što će tražiti malo više goriva..
svećka će da bude siva dok malo ne probiješ jači gas, ali daj tih prvih 100km sačuvaj mašinu od havarije
svećka će da bude siva dok malo ne probiješ jači gas, ali daj tih prvih 100km sačuvaj mašinu od havarije
#83
Posted 01 September 2014 - 09:04
Naravno Mario, ispostovacu bas kako ste svi opisivali...
Ja sam se malo uplasio da ne zakuca, kad mi je Cvele rekao da je siva svecka zbig manjka goriva, pa sam dolio ulje u rezervar i napravio oko 3-4% mesavinu i svecka je pocrnela reko bolje da je masnije posto je nov klip...ili nisam trebao?
Znaci koliko sam ukapirao boja svecice ce biti dobra(ko sto je bila pre generalne) kad bi mu zavrnuo gas, naavno nakon razrade? :-) dosadan sam ali hocu bas po pravilu da je uvedem u rezim normalne voznje :-)
Samo jos jedna konstatacija, kad sam tu voznjicu zavrsio, znaci 15ak min radila(10 u leru i 5 u voznjici) kad sam dosao povucem sauh ali se masina nije ugasila? o.O pocela je da se gusi ali neceda se ugasi, a sauh sam drzao 5 sekundi... dal je to ok, pre generalne sa starim klipom bi se odma ugasila...
Ja sam se malo uplasio da ne zakuca, kad mi je Cvele rekao da je siva svecka zbig manjka goriva, pa sam dolio ulje u rezervar i napravio oko 3-4% mesavinu i svecka je pocrnela reko bolje da je masnije posto je nov klip...ili nisam trebao?
Znaci koliko sam ukapirao boja svecice ce biti dobra(ko sto je bila pre generalne) kad bi mu zavrnuo gas, naavno nakon razrade? :-) dosadan sam ali hocu bas po pravilu da je uvedem u rezim normalne voznje :-)
Samo jos jedna konstatacija, kad sam tu voznjicu zavrsio, znaci 15ak min radila(10 u leru i 5 u voznjici) kad sam dosao povucem sauh ali se masina nije ugasila? o.O pocela je da se gusi ali neceda se ugasi, a sauh sam drzao 5 sekundi... dal je to ok, pre generalne sa starim klipom bi se odma ugasila...
Edited by kimili, 01 September 2014 - 09:08.
#84
Posted 01 September 2014 - 10:25
ok je ... kažem ti male razlike mogu postojati zbog zakrivljenja čela klipa...
pa ti ako želiš da budeš siguran nabavi 74 ilio 76 dizne pa uvrni ....
4% ulja ne smeta, malo će ti auspuh biti pljav i mastan i malo će kapati nesagorelo ulje, ali sigurnije je tako...
pa ti ako želiš da budeš siguran nabavi 74 ilio 76 dizne pa uvrni ....
4% ulja ne smeta, malo će ti auspuh biti pljav i mastan i malo će kapati nesagorelo ulje, ali sigurnije je tako...
#85
Posted 01 September 2014 - 11:14
Ma ako ti kažeš da valja ova 72-jka onda se ne brinem :-) a ovo za sauh jel to ok ili? Inače u petak se vraćam za BG pa ću slikati i postaviti slike :-)
#86
Posted 01 September 2014 - 11:33
ako se ne gasi kada je topao i kada povučeš saug znači da saug dizna ne baci toliko goriva da prelije...
to što se motor ne ugasi može biti od više faktora.. moguće je i da je gladniji goriva sada, pa ne umeš sa saugom da ga zagušiš, ali treba uzeti u obzir da je sada mašina zdrava i da ima kompresije, pa ne može da se ubije sa malo više goriva kao nekada...
sve u svemu kontroliši, ako osetiš da je motor slabašan i da muče onda ne bi bilo na odmet da se ubaci veća dizna, ili da se igla podigne za jedan zarez višlje, (seger platna jedan zarez niže) pa te da se setuje šraf za vazduh ponovo... ne znam da li si to radio, ali obavezno proveri gde je tačka kada počinje da obara obrtaje na šrafu za vazduh
to što se motor ne ugasi može biti od više faktora.. moguće je i da je gladniji goriva sada, pa ne umeš sa saugom da ga zagušiš, ali treba uzeti u obzir da je sada mašina zdrava i da ima kompresije, pa ne može da se ubije sa malo više goriva kao nekada...
sve u svemu kontroliši, ako osetiš da je motor slabašan i da muče onda ne bi bilo na odmet da se ubaci veća dizna, ili da se igla podigne za jedan zarez višlje, (seger platna jedan zarez niže) pa te da se setuje šraf za vazduh ponovo... ne znam da li si to radio, ali obavezno proveri gde je tačka kada počinje da obara obrtaje na šrafu za vazduh
#87
Posted 01 September 2014 - 12:12
Pa i ja nešto cenim da zbog jače kompresije joj sauh ne može ništa. proveriću dal muče na leru ili tom minimalnom gasu pošto jači i ne dajem.
A tačku za smešu sam proveravao pre pola godine kad je isto bila jaka mešavina, pa sam odvrtao šraf, predhodno prišrafljen do kraja. a sad trebam kontra koliko sam ukapriao, da ga lagano zavrćem i čekam da maltene jedva radi u mestu...
A tačku za smešu sam proveravao pre pola godine kad je isto bila jaka mešavina, pa sam odvrtao šraf, predhodno prišrafljen do kraja. a sad trebam kontra koliko sam ukapriao, da ga lagano zavrćem i čekam da maltene jedva radi u mestu...
#88
Posted 01 September 2014 - 13:13
Sarafic za fino podesavanje stelujes tako sto povecas ler (recimo 2500 - 3000) obrtaja i odvrnes jedno 3 kruga taj saraf za smjesu. Zatim krenes lagano da zavrces i pratis obrtaje. U odredjenom trenutku obrtaji ce biti najveci pa ce poceti lagano da padaju. Sarafic vratis na mjesto najvecih obrtaja, tj. tik pred obaranje obrtaja...i to je to sto se tice stelovanja sarafa.
Ali ako budes cackao oko karba opet (igla, dizna), onda ces vjerovatno opet morati da prestelujes saraf. Ja ga uvijek stelujem na kraju nakon sto ubodem diznu i iglu.
Inace ovde sve pise http://forum.pyrothe...e-o-stelovanju/ pa prostudiraj malo
Ali ako budes cackao oko karba opet (igla, dizna), onda ces vjerovatno opet morati da prestelujes saraf. Ja ga uvijek stelujem na kraju nakon sto ubodem diznu i iglu.
Inace ovde sve pise http://forum.pyrothe...e-o-stelovanju/ pa prostudiraj malo
Edited by Lauda, 01 September 2014 - 13:13.
#89
Posted 01 September 2014 - 16:42
Ništa videću da podignem iglu za zub više da vidim kako će se ponašati tada, jer kažem ne mogu odma da mu dam gasčinu pa da vidim kako ide...možda i sa punim gasom bez čačkanja bude lepo radio ali ko zna, do punog gasa ima još 200 km... a u medjuvremenu dok je još na 1/5 odklona gasa bolje da bude naliven gorivom nego da bude malo goriva... hvala u svakom slučaju
#90
Posted 17 February 2015 - 13:12
Ćao drugari, evo konačno da se javim posle dugo vremena. Motor je razradjen, tj prešao sam oko 300 km u milovanju mašine
U međuvremenu sam stavio leovince ZX auspuh, što je rezultiralo odma osetno poboljšanje u ubrzanju/krajnjoj brzini ( čak sa rolnama od 8 gr i serijskim oprugama!!!). Ovih dana krećem u manju gramažu, koliko sam ukapirao oko 5,5- 6.0 grama je opseg. Sad imam dva pitanja:
1. Za opruge kvačila nisam siguran??? recimo iz palete malossi ili motorforce, koje boje/ tvrdoće da uzemem?
2. Što se tiče auspuha, lepo je nalegao na blok motora, čak sam dva dihtunga stavio, ali kad začepim lulu, on se guši i ugasi se, ono standard, ali sam primetio da pušta na spoju spuha sa pomenutim blokom motora dole, ali to je jako malo.. e sad jel to opasno, ili MORA da bude hermetično??
inače evo i par sličica
U međuvremenu sam stavio leovince ZX auspuh, što je rezultiralo odma osetno poboljšanje u ubrzanju/krajnjoj brzini ( čak sa rolnama od 8 gr i serijskim oprugama!!!). Ovih dana krećem u manju gramažu, koliko sam ukapirao oko 5,5- 6.0 grama je opseg. Sad imam dva pitanja:
1. Za opruge kvačila nisam siguran??? recimo iz palete malossi ili motorforce, koje boje/ tvrdoće da uzemem?
2. Što se tiče auspuha, lepo je nalegao na blok motora, čak sam dva dihtunga stavio, ali kad začepim lulu, on se guši i ugasi se, ono standard, ali sam primetio da pušta na spoju spuha sa pomenutim blokom motora dole, ali to je jako malo.. e sad jel to opasno, ili MORA da bude hermetično??
inače evo i par sličica
#91
Posted 21 February 2015 - 23:19
Lep rox
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users