Evo jednog repariranog primerka koji je u stock merama, pristigao sa nikasiliranja iz Češke


Već po slikama se nazire da kanali nisu posebno veliki, što nam odaje da će ovo biti veoma miran i elastičan projekat.. Pogledajte portmapu

Sa njene analize uradili smo nekoliko pozicija. Prva je kada nam je C=0,5mm tj. kada je rub ivice klipa u GMT na 0,5mm od gornjeg ruba cilindra. Tada dobijamo da je ovaj cilindar najbolje upotrebiv na 6400 rpm-a, i da na tim obrtajima imamo usklađene pritiske od 148 PSI-ja kao i da oni rezultuju sa 12,7 KS-a teoretskih, što znači da na osovini radilice možemo očekivati -20% odnosno 10,5 KS-a

U slučaju kada je C=1mm imamo da je cilindar najbolje raspoloživ na 7000 rpm-a i da i ovde ima usklađene pritiske od 136 PSI-ja kao i da rezultuje isto sa 12,7 KS-a. Na slici vidimo da je širina izduvnog kanala 57% od prečnika cilindra, odosno na prethodnoj analizi vidimo da je to 29,3mm

Meni se ipak učinilo da je u mojoj situaciji C=1,5mm, mada to može da se koriguje debljinom zaptivača ispod cilindra, te ovde kalkulacija izlazi da je cilindar najbolji na 7600 rpm-a, sa ujednačenim pritiscima od 125,6 PSI-ja, kao i da oni rezultuju na tim obrtajima sa 12,8 KS-a teoretskih

Odradili smo i analizu kada je C=2mm i tada kalkulacija iznosi najbolje iskoristive obrtaje na 8100 rpm-a, kao i još uvek usklađene pritiske od sada već samo 119 PSI-ja, ali rezultantom snage od 12,9 KS-a

Uslediće i kalkulacija stepena kompresije na osnovu C parametra, zapremine glave i sfernog zakrivljenja čela klipa. Mada već iz aviona vidimo da ovaj cilindar i koncept kanala, nema smisla forsirati preko 8000 rpm-a ni u jednoj situaciji, te je pri izradi rezonantnog auspuha bitno povesti računa gde će se nalaziti centralna rezonanca..