5
111 replies to this topic
#101
Posted 13 May 2017 - 22:18
Cestitam postali ste ozbiljna radionica.
Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока
Послато са SM-J500F уз помоћ Тапатока
#102
Posted 13 May 2017 - 22:46
Bravo momci,lepe novce ste stukli,ali neka vam alat visestruko vrati...😊
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#103
Posted 27 May 2017 - 14:55
Dobar alat zlata vredi... a i ne moš bez njega ako ćete ozbiljno..
Svaka čast momci
Sent from my iPhone using Tapatalk
Svaka čast momci
Sent from my iPhone using Tapatalk
#104
Posted 15 April 2018 - 21:45
Nismo pisali u ovoj temi 100 godina...
Pojavio nam se u servisu Damirov (BgFantom) drug sa Bevom 300 2010godiste. Posto skut nema temu, ovo je prava tema da se osvezi slikama.
Elem, skut ide ok, sve je ok, skoro relativno je radjen i neki pregled, zamenjena je guma, svecica i neke sitnice. Posto je presao blizu 14000km trebalo je da se odradi veliki servis, kocnice, prenos ali i vlasnik je imao zelju da ugradi variomat. Racing Planet je naravno kao rodjen za ovakve igrarije pa smo vrlo brzo, u moru ponude, pronasli Polinijev variomat za citavih 106eura. Uz konsultacije sa kolegom Steeef smo izabrali i jos jedan dodatni set polinijevih rolnica, videcemo kasnije i zasto...
Ovo je najnovija varijanta hi speed-a sa 6 rolera, u kutiji dolaze, uz uputstvo, variomat, kalota sa klizacima, set rolnica 20x17 od 11,8gr (seriski vario trosi 20,5x17 13,8gr) bolcna koja vise nema rupicu na podmazivanje na sebi, ali zato sa specijalnim kao grafitnim premazom na sebi nalik na J costinu bolcnu, tubica grafitne masti od 40gr, konusni cep za montazu i kruzna oprugica (nalik onim oprugicama sa unutrasnje strane semeringa) koja se umece u unutrasnji kanal variomata a izmedju 2 semeringa i kroz koju prolazi bolcna a koja sluzi za podmazivanje bolcne, bar tako kaze proizvodjac...
Precnik variomata nije novina, za razliku od Hi speda za Leader od 119mm, ovaj za Quazar je precnika 121,5mm
Naravno, pribavljen je novi originalni remen, centralna opruga, kao i klasicni potrosni materijal, filter ulja, motorno te menjacko ulje...
Kvacilo izgleda a i radi kao novo, iz predostroznosti je rastrueno i pocisceno, 14k km nije ostavilo tragova ali zato centralna opruga je vec popustila
na slikama se jasno vide razlike u duzini izmedju stare i nove opruge...
Dalje smo krenuli u razigravanjem sa rolnicma. Po savetu Stefa a iz njegovog velikog iskustva sa maxijima i ovim variomatima, ovaj setup bi trebalo da radi sa rolnicma negde u rasponu izmedju 15 i 16 grama. Znam da bukvalno svaki Multivar ili Hispeed traze bar gram do gram ipo teze rolnice u odnosu na fabricki vario ali ovde je slucaj da polini isporucuje 2 grama lakse rolnice u odnosu na fabricke?! Znaci dolaze 11,8 u odnosu na 13,8gr fabricke. Pa cak i da je u pitanju 250ccm skut opet bi ove rolnice bile prelagane. Dakle uz Stefov pravovremeni savet odmah sa Racig Planeta kupujemo i set od 15,7gr.
Po sastavljanju i podmazivanju variomata, premerili smo sve rolnice i konstatovali da ima malih odstupanja, do 0,08gr po setu, pa smo finim kamenom i biaxom svih 6 sveli na isti nivo
Za prvu probu odlucili smo se za kombinaciju 3 do 11,8 i 3 od 15,7 sto ce nam dati 13,75gr...
Dalje smo se igrali sa potpisivanjem remena na ovom bloku. Cak i fabricki vario na starijim Leaderima lize blok ispod varaiomata, fabrika je "kao" doskocila tome pa na novijim modelima Quasara postoji ukupan deo odmah ispod variomata, medjutim problem ostaje u neskladu izmedju bloka i malog kartera, takodje i dihtung kartera na nekim mestima viri a dodatani problem pravi i grba od jednog centralnog srafa za stezanje kartera. Stari remen je dobio strafte od struganja po spoljnom obimu a na slikama se jasno vidi gde sve potpisuje kais prilikom macimalne izlaznosti.
onda smo krenuli u struganje biaxom, na nekim mestima smo skidali i ceo milimetar, negde smo samo zagladili neravnine.
prednji deo tik ispod variomata smo strucno zasekli i poravnali blok sa dihtungom i sa karterom
Na ovoj poslednjoj slici se vidi da vario ima pola milimetra do bloka, stvarno je impresivan u precniku.
Prva proba nije dala zeljene rezultate. Nazalost nismo imali funkcionalan obrtomer ali sa ovim pocetnim setom od 13,75gr skut je imao pracka start ali je i prevrtavao, onako od uva bar jedno 2000rpm... ovaj agragat radi izmedju 7250 i 7700rpm, tu je najjaci i to nas interesuje kroz ubrzanje. Krajnju brzinu ce svakako imati i znamo da je sposoban da pokaze oko 140km/h po satu (fabrika deklarise 127km/h) i to na nekih 9000-9200rpm. Na 9750 je prvi treshold bloade gde se gubi 1 od 7 varnica, nismo dotakli blokadu ni jednom kroz ubrzanje mada krajnju nismo ni ispitivali.
Oke idemo jos jednom u izmenu rolnica, ovaj put stavljamo nemodifikovane 15,7gr. Dosta bolje grabi, ja bih po zvuku rekao da je taman malo vislji od fabrickih obrtaja kroz ubrzanje koji su sa stok variom negde oko 7000. Damir je bio test vozac jer poznaje skut i moze da oceni razliku, kaze da ide bolje ali da je dosta glasniji, aludira da su mozda obrtaji jos malo visoki? Vraticemo se na to kasnije...
Zamenili smo ulje u reduktoru i proverili kocnice...
Po 200ti put psujem inzenjera koji je smislio ukrasne plastike za deklu i airbox... 38 srafova, 4 ukrasne plastike, 116 zivaca i 458 minuta...
I na kraju, Damirko odlazi... Imali smo plan da istestira krajnju brzinu na odlasku kuci preko nove obilaznice, medjutim vetar je danas bio prejak da se usudi da napravi test. Utisci su pozitivni ali vlsnik je ipak zaintersovan da se jos malo podigne gamaza rolnica kako bi spustili buku obrtaja. Pao je dogovor da se poruce sa RP-a i 17gr rolnica pa cemo kobinovati...
Nama je preostalo da se za sledeci put naoruzamo ispravnim obrtomerom i kamericom, saga se nastavlja!
Pojavio nam se u servisu Damirov (BgFantom) drug sa Bevom 300 2010godiste. Posto skut nema temu, ovo je prava tema da se osvezi slikama.
Elem, skut ide ok, sve je ok, skoro relativno je radjen i neki pregled, zamenjena je guma, svecica i neke sitnice. Posto je presao blizu 14000km trebalo je da se odradi veliki servis, kocnice, prenos ali i vlasnik je imao zelju da ugradi variomat. Racing Planet je naravno kao rodjen za ovakve igrarije pa smo vrlo brzo, u moru ponude, pronasli Polinijev variomat za citavih 106eura. Uz konsultacije sa kolegom Steeef smo izabrali i jos jedan dodatni set polinijevih rolnica, videcemo kasnije i zasto...
Ovo je najnovija varijanta hi speed-a sa 6 rolera, u kutiji dolaze, uz uputstvo, variomat, kalota sa klizacima, set rolnica 20x17 od 11,8gr (seriski vario trosi 20,5x17 13,8gr) bolcna koja vise nema rupicu na podmazivanje na sebi, ali zato sa specijalnim kao grafitnim premazom na sebi nalik na J costinu bolcnu, tubica grafitne masti od 40gr, konusni cep za montazu i kruzna oprugica (nalik onim oprugicama sa unutrasnje strane semeringa) koja se umece u unutrasnji kanal variomata a izmedju 2 semeringa i kroz koju prolazi bolcna a koja sluzi za podmazivanje bolcne, bar tako kaze proizvodjac...
Precnik variomata nije novina, za razliku od Hi speda za Leader od 119mm, ovaj za Quazar je precnika 121,5mm
Naravno, pribavljen je novi originalni remen, centralna opruga, kao i klasicni potrosni materijal, filter ulja, motorno te menjacko ulje...
Kvacilo izgleda a i radi kao novo, iz predostroznosti je rastrueno i pocisceno, 14k km nije ostavilo tragova ali zato centralna opruga je vec popustila
na slikama se jasno vide razlike u duzini izmedju stare i nove opruge...
Dalje smo krenuli u razigravanjem sa rolnicma. Po savetu Stefa a iz njegovog velikog iskustva sa maxijima i ovim variomatima, ovaj setup bi trebalo da radi sa rolnicma negde u rasponu izmedju 15 i 16 grama. Znam da bukvalno svaki Multivar ili Hispeed traze bar gram do gram ipo teze rolnice u odnosu na fabricki vario ali ovde je slucaj da polini isporucuje 2 grama lakse rolnice u odnosu na fabricke?! Znaci dolaze 11,8 u odnosu na 13,8gr fabricke. Pa cak i da je u pitanju 250ccm skut opet bi ove rolnice bile prelagane. Dakle uz Stefov pravovremeni savet odmah sa Racig Planeta kupujemo i set od 15,7gr.
Po sastavljanju i podmazivanju variomata, premerili smo sve rolnice i konstatovali da ima malih odstupanja, do 0,08gr po setu, pa smo finim kamenom i biaxom svih 6 sveli na isti nivo
Za prvu probu odlucili smo se za kombinaciju 3 do 11,8 i 3 od 15,7 sto ce nam dati 13,75gr...
Dalje smo se igrali sa potpisivanjem remena na ovom bloku. Cak i fabricki vario na starijim Leaderima lize blok ispod varaiomata, fabrika je "kao" doskocila tome pa na novijim modelima Quasara postoji ukupan deo odmah ispod variomata, medjutim problem ostaje u neskladu izmedju bloka i malog kartera, takodje i dihtung kartera na nekim mestima viri a dodatani problem pravi i grba od jednog centralnog srafa za stezanje kartera. Stari remen je dobio strafte od struganja po spoljnom obimu a na slikama se jasno vidi gde sve potpisuje kais prilikom macimalne izlaznosti.
onda smo krenuli u struganje biaxom, na nekim mestima smo skidali i ceo milimetar, negde smo samo zagladili neravnine.
prednji deo tik ispod variomata smo strucno zasekli i poravnali blok sa dihtungom i sa karterom
Na ovoj poslednjoj slici se vidi da vario ima pola milimetra do bloka, stvarno je impresivan u precniku.
Prva proba nije dala zeljene rezultate. Nazalost nismo imali funkcionalan obrtomer ali sa ovim pocetnim setom od 13,75gr skut je imao pracka start ali je i prevrtavao, onako od uva bar jedno 2000rpm... ovaj agragat radi izmedju 7250 i 7700rpm, tu je najjaci i to nas interesuje kroz ubrzanje. Krajnju brzinu ce svakako imati i znamo da je sposoban da pokaze oko 140km/h po satu (fabrika deklarise 127km/h) i to na nekih 9000-9200rpm. Na 9750 je prvi treshold bloade gde se gubi 1 od 7 varnica, nismo dotakli blokadu ni jednom kroz ubrzanje mada krajnju nismo ni ispitivali.
Oke idemo jos jednom u izmenu rolnica, ovaj put stavljamo nemodifikovane 15,7gr. Dosta bolje grabi, ja bih po zvuku rekao da je taman malo vislji od fabrickih obrtaja kroz ubrzanje koji su sa stok variom negde oko 7000. Damir je bio test vozac jer poznaje skut i moze da oceni razliku, kaze da ide bolje ali da je dosta glasniji, aludira da su mozda obrtaji jos malo visoki? Vraticemo se na to kasnije...
Zamenili smo ulje u reduktoru i proverili kocnice...
Po 200ti put psujem inzenjera koji je smislio ukrasne plastike za deklu i airbox... 38 srafova, 4 ukrasne plastike, 116 zivaca i 458 minuta...
I na kraju, Damirko odlazi... Imali smo plan da istestira krajnju brzinu na odlasku kuci preko nove obilaznice, medjutim vetar je danas bio prejak da se usudi da napravi test. Utisci su pozitivni ali vlsnik je ipak zaintersovan da se jos malo podigne gamaza rolnica kako bi spustili buku obrtaja. Pao je dogovor da se poruce sa RP-a i 17gr rolnica pa cemo kobinovati...
Nama je preostalo da se za sledeci put naoruzamo ispravnim obrtomerom i kamericom, saga se nastavlja!
#105
Posted 15 April 2018 - 22:35
Šta ste na kraju radili sa onim šrafom i odlivkom bloka gde struže remen. Deluje mi kao nemoguća misija ?
#106
Posted 15 April 2018 - 22:43
Ma slike su mi nesto bezveze uslikane, pola se ne vidi lepo... a i zeza tapatolk nece da uploaduje dosta slika. Pobruseno je iznad srafa oko 0,8-1mm, tu ima dosta mesa, i to smo u dizini od nekih 4-5cm postepeno i ravnomerno izvalcili ka remenicama
Najveci problem ostaje ispod samog variomata, tu je malo tanji zid ali smo i tu postrugali oko 0,5mm. Nisam siguran da li smo sve otklonili, ocekujem da cemo naci jos neke tragove posle testa maksimalne brzine pa cemo raditi popravni kada budemo probali jos teze rolnice.
Najveci problem ostaje ispod samog variomata, tu je malo tanji zid ali smo i tu postrugali oko 0,5mm. Nisam siguran da li smo sve otklonili, ocekujem da cemo naci jos neke tragove posle testa maksimalne brzine pa cemo raditi popravni kada budemo probali jos teze rolnice.
#107
Posted 16 April 2018 - 08:35
Majstorski!
Inace, tip od koga sam uzeo Gt-a sada ima isti vaki samo bele boje. Gospodska masina, nema sta.
Inace, tip od koga sam uzeo Gt-a sada ima isti vaki samo bele boje. Gospodska masina, nema sta.
#108
Posted 16 April 2018 - 08:44
Majstori svaka čast za radove, svakoj sitnici je posvećena pažnja.
Aco podhitno ti treba dizalica za skutere upropastićes kolena.
Aco podhitno ti treba dizalica za skutere upropastićes kolena.
#109
Posted 16 April 2018 - 09:06
ahh da, dobro je ako ima materijala za skidanje.. uvek isti problem kod maksimalne izlaznosti
#110
Posted 16 April 2018 - 09:12
Jes, bas je gospodski, onako polu sport polu fotelja, bar po izgledu dok skut stoji u mestu. Ovaj novi je 3 klase u odnosu na stari, jedini daun je pozadi 14ica u odnosu na 16ice koju su vozili ranije ali zato ima mnogo vise mesta pod sicem i sam sic je veci i prostraniji. Svi gadzeti i uticnice su sada i u pregradi ispod volana, cajger ima vise informacija, sva svetla su led, prednji disk je porastao na 280milimetara i to plivajuci. Fali obrtaljka i mozda neki alarm...
Ali, ja i dalje ne mogu da se naviknem na voznju Beva, nikako mi ne lezi. Ne znam gde cu sa nogama, korman i retrovizori su mi nekako previsoko umara me cim vozim malo duze..
Depe u pravu si, izgrbavim se, ledja i noge pucaju, moracemo uskoro da se pozabavimo i tom tematikom.
Ali, ja i dalje ne mogu da se naviknem na voznju Beva, nikako mi ne lezi. Ne znam gde cu sa nogama, korman i retrovizori su mi nekako previsoko umara me cim vozim malo duze..
Depe u pravu si, izgrbavim se, ledja i noge pucaju, moracemo uskoro da se pozabavimo i tom tematikom.
#111
Posted 16 April 2018 - 21:49
Jaooo kažeš odoše živci na skidanje dekle, ovde je bar cela dekla otkrivena dok je meni na Atlanticu bio prednji deo zavučen ispod plastika i naravno par šrafova do bola nepristupačnih!!
Jbo ih konstruktor..
Polini deluje stvarno dobro ali nisam ni pomišljao da bi na maxi skuterima trebalo brusiti blok da kaiš ne češe...sjajno odradjen posao
Nikada se nisam odlučio za tuning varijator na svom maxiju i negde mi je krivo za to, a kažu da je to jedini i najbolji tuning za maxije pa me baš interesuje rezultat...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jbo ih konstruktor..
Polini deluje stvarno dobro ali nisam ni pomišljao da bi na maxi skuterima trebalo brusiti blok da kaiš ne češe...sjajno odradjen posao
Nikada se nisam odlučio za tuning varijator na svom maxiju i negde mi je krivo za to, a kažu da je to jedini i najbolji tuning za maxije pa me baš interesuje rezultat...
Sent from my iPhone using Tapatalk
#112
Posted 16 April 2018 - 22:31
Ma kakvi, ovo je do sada najgori moguci primerak dekle. Prvo idu 2 od 3 srafa plasticnog hromiranog poklopca preko cele dekle, onda mora da se skine zastitni crni poklopac koji ide preko celog airboxa da bi se moglo prici samo jednom srafu na dekli i da bi se skinula ta dekorativna hromirana zastita dekle, zatim klasika, mora se otpustiti zadnji nosac airboxa da bi se prislo gornjim srafovima dekle i na kraju, mora da se skine i poklopac airboxa (kao kad se menja filter) da bi bilo moguce skinuti deklu. Ko radi prvi put, katastrofa
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users