#401
Posted 22 October 2014 - 18:01
Sent from my iPhone 5S using Tapatalk
#402
Posted 22 October 2014 - 20:00
#403
Posted 28 October 2014 - 22:59
Nisu baš najsvežije slike ali sklopio sam sve osim plastika. Dotegao sve šrafove, sredio kočnice sipano novo ulje...
Podešavanja karba su: Ler dizna 40, šrafić za smešu odvijen 1 krug, Igla je W5 spustena za jedan zub, dizna 96. Otvor na airboxu je 21mm + jedna mala rupica po sredini.
Svećica osmica je na leru crna, na pola gasa je cigla ali sa malim trokiranjem pri oduzimanju gasa. Pun gas je malčice bledji od igle i slabo se oseti razlika izmedju polovine i punog gasa. Probaću sa većom diznom... Je li ok da zavrćem pun gas? Prešao sam samo 60km. Uz to skuter ne prelazi 7000 obrtaja sa 6g rolnicama a lepo ide 70km/h
Edited by MaRk0, 28 October 2014 - 23:00.
#404
Posted 28 October 2014 - 23:44
Kad nema razlike od pola do punog gasa obično je onda mršav na punom gasu ili je debeo na pola...moraš to uskladiti...Svakako probaj povećanjem glavne dizne i eventualnim spuštanjem igle naknadno...
#405
Posted 29 October 2014 - 12:17
#406
Posted 29 October 2014 - 13:11
#407
Posted 29 October 2014 - 20:30
Temperatura je smešna. Sad ne prelazi 50* na leru dok radi, u vožnji je jadan hladniji od mene. Dobro hladno je napolju pa ono...
Evo danas najbolji rezultat izvučen onom tanjom W5 iglom na drugom zubu odozdo i 100-kom glavnom, sa tim što je ler dizna smanjena na 35. Kojom sam ja logikom išao kad sam mislio da se davi u gorivu, a nastavio da ubacujem više goriva... Tačno ću nešto da zajebem.
Edited by MaRk0, 29 October 2014 - 20:32.
#408
Posted 29 October 2014 - 21:25
#409
Posted 29 October 2014 - 23:02
MaRk0, on 29 October 2014 - 20:30, said:
Temperatura je smešna. Sad ne prelazi 50* na leru dok radi, u vožnji je jadan hladniji od mene. Dobro hladno je napolju pa ono...
Evo danas najbolji rezultat izvučen onom tanjom W5 iglom na drugom zubu odozdo i 100-kom glavnom, sa tim što je ler dizna smanjena na 35. Kojom sam ja logikom išao kad sam mislio da se davi u gorivu, a nastavio da ubacujem više goriva... Tačno ću nešto da zajebem.
odakle ti ta w5 igla??pa to je tupo kao budak zato si otisao sa diznom toliko gore.nadji w9 ili w7 i ici ce manja dizna
#411
Posted 29 October 2014 - 23:39
Sinclair research 1981©
#412
Posted 29 October 2014 - 23:40
#413
Posted 29 October 2014 - 23:44
Mario, on 29 October 2014 - 23:39, said:
Sinclair research 1981©
Aj sad da se hvalimo ko sta ima naravno da treba imati dizne,igle,pilotke ako hocemo da se to adektvatno nasteluje.samo mi kod marka bilo cudno sto bas sa w5 da pocne kad su nam w7 i w9 odlicno radile na airbox-u
Edited by Plamenni, 29 October 2014 - 23:45.
#414
Posted 29 October 2014 - 23:49
#415
Posted 29 October 2014 - 23:57
Imas AN tip koji je bogatiji i AU siromasniji
Edited by Plamenni, 30 October 2014 - 00:00.
#416
Posted 30 October 2014 - 00:07
The cylindrical part of the needle affects the mix··
t ure strength In the first th rottle valve movement,
up to about a quarter th rottle; therefore, in this
operating phase, a reduction in the diameter of
this cyli ndrical part produces a mixture en rich·
ment and vice versa.
#417
Posted 30 October 2014 - 00:10
Sinclair research 1981©
#418
Posted 30 October 2014 - 00:26
Edited by MaRk0, 30 October 2014 - 00:31.
#419
Posted 30 October 2014 - 16:29
#420
Posted 31 October 2014 - 01:40
10 user(s) are reading this topic
0 members, 10 guests, 0 anonymous users