Jump to content


Sprint Eagle - Marko



1599 replies to this topic

#541 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 18 February 2015 - 00:33

pisali smo već o tome,. ovi agresivnio cilindri sa velikim pritiscima, od previše vazduha pucaju... dakle nije to trokiranje već kao pucanje .. prekidi, slično lošoj svećici ili kapici..

taj fabrički bando je baš kvalitetan, i ume toliko da se istegli, i naravno utanji.. sada sam nedavno rasklapao onog fact-a i tu je isto bando došao do neke mere za menjanje,.. ali se baš isteglio..

racing planet će uskoro.. biće najava

#542 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 18 February 2015 - 00:43

To je to onda. Izmenjao sam sve dizne koje imam i nikako da resim. Kao sto kazes ja sam sumnjao u svecicu pa sam menjao itd... Nadam se samo da nije poceo da lepi...

#543 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 18 February 2015 - 02:15

Bas si izgurao remen haha, ugodno oku za vidjeti. A prednji farovi me podsjecaju na nrg powera :D

#544 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 19 February 2015 - 17:16

Srecan sam ko malo dete! Nema falsa nigde... Napumpao na 1.2 bara i stoji vec 15min. Prskam sapunicom gde stignem gledam i nista... Mozda je struja problem. Sledeci ide cdi na proveru...

#545 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 19 February 2015 - 17:32

ako ne opada pritisak onda nema šta da prskaš :rolleyes:

#546 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 19 February 2015 - 20:14

Opadao je po malo dok nisam uspeo lepo da uglavim u prirubnicu, deo preko koga pumpam... Sklopio sam nazad sve osim plastika. Sutra nastavljam...

#547 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 19 February 2015 - 20:43

Sistem snadji se jbg... :rolleyes:

Posted Image

Posted Image

Edited by MaRk0, 19 February 2015 - 20:45.


#548 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 19 February 2015 - 20:46

Ne kontam sto moj s6 racing nema taj srafic na vrh glave za ispustanje vazduha...

#549 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 19 February 2015 - 22:30

View Postbojan681, on 19 February 2015 - 20:46, said:

Ne kontam sto moj s6 racing nema taj srafic na vrh glave za ispustanje vazduha...

Verovatno zbog toga sto je prikljucak za crevo u najvisljoj tacki, pa nema vazduh gde da se zarobi...

#550 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 19 February 2015 - 23:02

Ovako se pumpa motor... Jedva sam fixirao adapter na prirubnicu... Oprostite na recniku na kraju klipa. :D


Edited by MaRk0, 19 February 2015 - 23:03.


#551 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 20 February 2015 - 00:11

Haha kako se prirubnica naduvava, vidi se da je zdrava kad je tako elasticna.

#552 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 20 February 2015 - 00:14

Kolki pritisak, pa tebi se naduvala prirubnica.. :D Ovo je super aparatura ako ne nabijes dobro semering/zakosi se, samo napumpas blokove i oni izbace semering na mesto.

#553 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 20 February 2015 - 00:28

Jeste, dobro se pokazala. Standard kineska, koliko sam je puta samo cimao levo-desno dok sam skidao i namestao karbove i jos uvek joj nije nista.

Boki, ovaj moj semering je zakovan. Nema teorije da mrdne. Nisam smeo da pumpam vise od 1.5 bara da ne explodira prirubnica ali semering ni da mrdne. Makar sam sad 100% siguran da ne pusta.

Buni me jedna stvar kod ovog karburatora. Cemu sluzi ovaj podmetac sa rupicama ispod glavne dizne?
Posted Image

Ubi me to trokiranje i prekidanje a ne znam do cega je. Sutra cu probati da skinem taj podmetac cisto da vidim sta ce da se desi. Probacu i drugi CDI. Kapicu i kabli svecice sam menjao i nije do toga. Jedino bobinu jos da nadjem drugu... Pada mi na pamet i filter goriva probacu da ga ocistim malo... Pa ako i dalje bude zezalo probacu karb sa SR-ke onaj 17.5 dellorto.

#554 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 20 February 2015 - 01:04

To je sesiric koji ima namenu da zadrzi gorivo u malom loncetu usled nenormalng ugla karba (npr voznja na zadnjem tocku) ali generalno vlada misljenje da vise moze da odmogne nego pomogne, pa maltene svi koji voze phbg ovde na forumu skidaju taj sesiric :D

#555 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 20 February 2015 - 01:18

Vecina ne vozi na zadnjem tocku :D

#556 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 20 February 2015 - 01:27

I manjina ne skida sesiric:lol:

#557 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 20 February 2015 - 19:41

Ja ovaj motor jednostavno ne znam da uradim kako treba. Nesto me zeza na punom gasu i to opasno. Pa da ga jbm, koju god diznu zavrnuo trokira (grrrrrrrr). Prosirivao sam otvore na airboxu i nista. Ajde spustim diznu na 82 i opet isto sa tim sto je tu vec poceo da se greje preko 80* pa sam vratio na zadnju koja je bila dobra ali opet sa trokiranjem.

Dobro, zajebem pun gas i krenem sa pilotkama. Zavrnem 36 kad pri naglom davanju gasa se ugusi. 38 isto ali ovaj put odvrnem srafic 5-6 kruga i tu kao bude ok. Ajde stavim 40 onako na 2-3 kruga odvijem srafic opet gusi. Podignem iglu, isto gusi... Spustim iglu kao manje ali opet gusi. Tu stanem da razmisljam gde gresim, pa probam saugom da se potpomazem. Povucem saug kad nema gusenja pri zavrtanju gasa.

Ajde opet na glavne dizne... Ubadaj jednu pa drugu zastanem na onu koja je dosla uz karb 92. Prestalo gusenje. Odem da odmorim, vratim se, upalim opet gusi dok se ne ugreje. Placem, kukam... Probam bez filtera ono motor polude kako prima gas.
Filter ko nov, 2 rupe na airboxu od 21mm ma nema sanse da mu fali vazduh. Poceo sam vec da se gubim.

Bataljujem za danas da komsiluk ne bi organizovao hajku na mene...

#558 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 20 February 2015 - 19:52

Pa to kao pucanje je zapravo manjak goriva, to sam i ja imao... Kad trokira od previse goriva drugaciji je zvuk, nije toliko glasan i samo ne prima dobro gas.. I jedno pitanje, da ne znas mozda dimenzije onog malog hladnjaka sto ide na crevo?

#559 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 20 February 2015 - 20:00

Ne znam, nisam merio. Ne znaci on puno. Mozda spusti temp za 2-3 stepena.

Pa cekaj, kod mene lose prima gas. Znaci kad sam skinuo filter poludeo je. A to za trokiranje na punom gasu stvarno nisam pametan. Jednostavno nece. Moram da proverim magnet da se slucajno nije razleteo...

#560 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 21 February 2015 - 00:35

Proverio sam paljenje. Do 7000rpm radi kako treba za vise ne znam jer nemam stender. Mada sigurno radi. Magnet nije ni mrdnuo, nitne su na mestu i sve je kako treba da bude. Pada mi na pamet Lamelni ventil. Da nije do njega? Nema sta drugo da ga jbm... :udri:





35 user(s) are reading this topic

0 members, 35 guests, 0 anonymous users