#761
Posted 19 May 2015 - 00:58
http://49ccscoot.pro...rrange-variator
Problem kod naraku je sto su optimizirali rampu za maksimalano zatvaranje variatora ali nisu produzile oni stubici po koji klizu slajderi,to je ostao kao kod fabricki vario,a na fabricki mu je to dosta zato sto ne otvara do kraja,drugi problem je sto bi to udaralo u bendeks a u tvoj slucaj ti ga nemas pa mozes slobodno da stavis vario sa produzenim stazama.
#762
Posted 19 May 2015 - 09:30
#763
Posted 19 May 2015 - 15:59
bojan681, on 19 May 2015 - 09:30, said:
Upravo tako.
Nego... Ja prosli put pri montazi lezajeva radilice nisam uklonio onu belu mast kojom su ispunjeni. Sad vidim da ima nekog taloga po njima crne boje. Da li treba izduvati tu fabricku mast ili je bolje da ostane?
#764
Posted 19 May 2015 - 17:01
#765
Posted 19 May 2015 - 19:18
E sad. Posto sam u malossijevim instrukcijama za montazu radilice pronasao ovo...
...krenuo sam u analizu moguceg uzroka poslednje havarije. Odmah sam obratio paznju na taj deo S6 hpc radilice i fabricke, kao i na unutrasnji deo blokova. Evo dimenzija u tom delu.
fabrika
s6 hpc
Evo i klipnjace pod malo boljim svetlom. Vidi se da je u tom delu malcice promenila boju ali nije izgrebana.
Idemo na veliki blok. Ovde ima nekih sitnih ogrebotina u donjem delu gde prolazi klipnjaca. Nista strasno, nije ulubljeno samo malo pogrebano.
Pod prstima se ne oseca ulubljenje samo je malo hrapavo. Jbg sad. Ne znam. Da li je to nastalo od silnog vrtenja radilice pri proveri da li se okrece lagano, ono posle sklapanja blokova ili je jednostavno kacila tu u toku rada. Mrzi me sad da ubacujem radilicu ponovo pa da proveravam, ali u svakom slucaju cu to morati da uradim. Vredno je svake paznje.
#766
Posted 19 May 2015 - 19:48
Ja sam sad to radio na pug-u morao sam jer tri puta merim i proveravam onaj cep..
Ovo sto je malossi napisao vrv vazi.samo za kineski blok kod mina tog problema nema... moras proveriti ako kaci da pobrusis...
#767
Posted 20 May 2015 - 04:01
#768
Posted 20 May 2015 - 07:25
#769
Posted 21 May 2015 - 03:35
Kao sto se vidi ovaj put ide malossijeva rhq, a ona se od s6 hpc razlikuje u klipnjaci koja ima 2 proreza za podmazivanje u velikoj i 2 rupice u maloj pesnici za razliku od ove druge.
Lezajevi su ostali isti. Bugarski SKF sa poliamidnim kavezom samo sada u artek pakovanju sa corteco semerinzima. Oznaka 6204 TN9/C4HLHT23
Vec odavno sam pocistio i rasklopio masinu pa sam odmah mogao da krenem sa radovima. Radilica u zamrazivacu je vec posle sat vremena imala -3*C. Lezajeve sam ponovo grejao u ulju na 90*C. Dosta mi je pomogao unimer koji ima funkciju merenja temperature sa malom sondicom.
Malo me je strah od ovog smrzavanja radilice. Bas se ovlazi od kondenzacije. Ali zato lezajevi ulaze kao vreo noz u puter. Posle sat vremena radilica je suva i namascena full sintetikom.
Evo uporednih. 2 proreza sa bocnih strana nasuprot jednog sa donje strane, odnosno 2 rupice u maloj pesnici...
Zazor 0.6mm u velikoj pesnici.
#770
Posted 21 May 2015 - 04:33
Posle grejanja od 15min blokovi dolaze do 90*C i tad pravim pauzu da namazem silikon i ubodem one dve vodjice. To je neki crni Akfix gasket maker u tubi za visoke temperature do 300*. Treba mu malo vise vremena da se osusi ali kad se osusi zadihtuje u pm, a i rastegljiv je do zla boga.
Nastavljamo grejanje blokova do 95* opet prateci temperaturu unimerom. Dok Boka greje ja skoknuo po radilicu, odmotao je i prvo u veliki blok. Tap! Upalo super do kraja. Sledi mali blok, Klap! Ubacuj srafove, dotezi... Imam neku bosch-ovu akumulatorsku busilicu(srafilicu) koja steze max na 11Nm tako da sam usrafio za cas. Dotegao jos malo gedoricom podjednako sve srafove i ajde ispravljamo blokove da vidimo gde smo.
Radilica naravno upala malo vise u veliki blok. Sad sam se tu posluzio onom cevkom i podloskama, nategao malcice sa strane malog bloka... samo sto sam poceo da stezem sraf, krenuo malo teze i odmah popustio. Mislim se u sebi odlicno. Proverim zazor isti sa obe strane. To je to ali sta je sa luftom u lezajevima, nemoj sad da me zajebes. Vidi ima lufta i to onako propisno! Dobro je... Sacekao da se ohladi sve pa provera ponovo...
Rezultat:
Sta kazete?
#771
Posted 21 May 2015 - 05:39
Vodeci racuna da ne zatvorim kanal za podmazivanje...
I sad semering stoji bas uz seger osigurac.
Semering sa strane magneta ima svoje leziste i tu nema sta...
Primeticete i masu koju sam jos prosli put dodao kod donjeg levog brezona cisto da podebljam zid koji sam stanjio otvarajuci kanale. Mada nije ni bilo potrebe, ima 3.5mm debljine.
Nabacena je i prirubnica sa piramidom. Tu sam proverio lamelice i jos uvek su dobre.
Razume se dalje klip, cilindar, glava... Sve to dobro nauljeno sintetikom. Zazor karike je 0.23mm... Nisam slikao jbg. U glavnom sreca pa cilindru nije bilo nista. Imao je samo blagi oziljak u pravcu stubica izguva. Taj stubic koliko se secam nije bio ni nesto narocito obradjen samo ugrubo. Celo klipa i glava su bili sitno izbockani pa sam ih presao vodenom finije granulacije. A bilo je i tragova lepljenja i to tacno znam kada i kako. Mislim pametno je to kad se zavrne dizna 80 sa ovakvim setupom. Jos sa 2x 21mm otvorima na airboxu.
Squish je 0.7mm trebalo bi manje ali ajde, da se dotegnuti glava jos malo.
#772
Posted 21 May 2015 - 10:28
#773
Posted 21 May 2015 - 11:11
#774
Posted 21 May 2015 - 12:08
#775
Posted 21 May 2015 - 21:21
#776
Posted 21 May 2015 - 22:44
Masina je spakovana cela. Paljenje i prenos sa druge strane. Kako sad imam platnice za podesavanje gledam da ubodem polozaj kajisa sto je bolje moguce. Sto se ovih tice ovih delova, radilice, lezajeva i ostalog, zahvaljujem Mariju i skuter mrezi. Svaka cast na tome, nista od ovog ne bi bilo da nije vas.
Nabavili smo i fabricki zupcanik primara za svaki slucaj ako ovo produzenje prenosa od 25% bude bilo preveliko. Secate se da sam onu osovinicu zupcanika morao da doradjujem da bi stala u malossi zupcanik. Za sada ostaje produzen prenos pa cemo videti. U planu je da se spakuje Trek pa prema njemu i podesavam ostalo. Bolje na njemu da proverim jer radi do 10.500 obrtaja a c21 nikad nisam uspeo da podesim kako treba. Radio sam sve i svasta a nisam dostigao ubrzanje koje je trek imao. Samo se ne secam da li sam njega probao sa inner rotor paljenjem...
Idem da sklapam dalje. Fotke i eventualno neki video kacim kasnije.
#777
Posted 22 May 2015 - 01:37
Mario, on 30 April 2015 - 00:03, said:
za 112 koje je kompatibilno sa stock kineskim ide 112, sad to znači da će unutrašnji dijametar zvona biti 112, a kvačila oko 110,5 u sklopljenom stadijumu...
za zvono 110 koje je morini ide kvačilo koje je u sklopljenom stadijumu 108,5... dakle po 0,7 zazora sa svake strane
u ostalim slučajevima imaš da proklizava i da nema dobar grip
Ok. Jednostavno nisam mogao da skontam zasto su naveli da ovo kvacilo odgovara za 112mm zvono, a vidi se da je tolika razlika i kao sto Mario rece za Morini.
http://forum.pyrothe...dpost__p__90317
I zadnji pasus njegovog posta...
http://forum.pyrothe...dpost__p__90343
Covek lepo svo vreme prica na sta da se obrati paznja... Eto zasto bivsa Bokina SR-ka ujeda na startu. Jer je fabricko kvacilo i zvono a najverovatnije do 1mm zazor sa svake strane...
Edited by MaRk0, 22 May 2015 - 01:41.
#779
Posted 25 May 2015 - 01:39
Opran filter vazduha, suzena rupa na aiboxu sa 15 na 10mm + 21mm cevcica umesto lulice.
Karb je takodje opran do najsitnijeg detalja. Sklopljen sa 42 pilotkom, w7 iglom skroz spustenom i 92 glavnom diznom.
Pre toga provereno da li pusta negde. Zatvoren izduv, klip u dmt i pumpano do 1.5bara
Vidi se gore kako sam uradio crevo od pistolja za kompresor, onaj za pumpanje guma. "crveni" cep od nekih starih kanti za vodu ili cega vec sam izbusio i u njega uvrnuo i nalepio ventil od stare gume za bicikl. Promer odlican za prirubnicu. Dalje nisam slikao jer sam morao blok da nosim u dvoriste, prskam i sve ostalo... Uglavnom, ne pusta nigde i drzi kompresiju odlicno.
Montirao sam ono s6 kvacilo, popustio oprugice da hvata ranije. Spakovao zutu malossi centralnu i 3.3gr rolnice. Stavio stari potroseni kais jer mi za sad nije bitno koliko izlazi. Bitno da napred lezi blizu bolcne i visoko u zadnjim remenicama. Paljenje sam podesio po uputstvu, kad je klip u GMT crtice na statoru i rotoru poklopljene.
Uvrnuo deklu, namontirao karb na sajle i creva, nabacio masinu, prikopcao paljenje i ostale kablove, pritegao srafove, nasuo gorivo... Zaverglao par puta na prazno uz zapusen airbox da uvuce gorivo. Povukao sauh, dao kontakt i brmmmm...
E sad sam usi podesio na sensitive. Odradio je nekih pola sata na leru uz 3 kruga odvrnut sraf za smesu(gorivo). Sve se cuje uredno, nikakvih nepravilnih zvukova, kuckanja, lupanja itd. Dodajem gas onako ostrije do 1/4 gasa da vidim kako se ponasa, sve ok prima gas lepo. Krenem da zavijam sraf za smesu i ucini mi se da je ler najvislji na jednom krugu od skroz zavijenog. Nema veze ja sam ga vratio na 2 kruga. Ler je malo slabiji ali zato radi ravnomerno i ujednaceno, nema onih nepravilnih taktova, a i prima gas odlicno.
Krenuo u voznju. Obrnuo dva - tri kruga po naselju, polako do pola gasa. Pauza pa ponovo... Tako 3-4 puta i onda sutra dan voznja 70km u jednom pravcu i nazad.
Vec od pola puta sam udarao po gasu kao manijak. Nekoliko puta sam proveravao svecicu i konacno ona prava braon-cigla boja. Na vrhu gasa je malo tamnija sa primesama crne a na pola svetlija. U povratku sam veci deo puta vozio na vrhu gasa nekih 7k obrtaja a sa vremena na vreme i pun gas koji je isao do 10200 obrtaja. Ma Trek je keva za ovakve voznje.
Dalje imam u planu da napravim grafik paljenja makar ugrubo. To treba propratiti snimkom... Treba proveriti izlaznost kaisa i videti sta sa kvacilom.
#780
Posted 25 May 2015 - 04:10
Imamo li negde analizu ovog mog cilindra?
Nasao sam. Zaboravio sam da ga i ima uopste...
http://forum.pyrothe...-racing-mk2-lc/
Edited by MaRk0, 25 May 2015 - 04:20.
6 user(s) are reading this topic
0 members, 6 guests, 0 anonymous users