Jump to content


Sprint Eagle - Marko



1599 replies to this topic

#801 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 12 June 2015 - 02:12

Ja uzmem kroz prste skroz malo litijumove masti i predjem preko dihtunga. Na taj nacin fino dihtuje, a ne lijepi se prilikom skidanja. To mi je isto i AcaPostar savjetovao.

A ja te nisam skontao bas najbolje kroz tekst. Koja je logika da na advance uglu paljenja trokira od goriva, a na default uglu radi ok?

#802 EmirSpahic

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 2,040 posts
  • MestoTravnik (BiH)
  • VozimGilera Runner SP50 LC

Posted 12 June 2015 - 03:13

Vozimo slican setup..

Ja vozim c21,racing mk2,inner rotor i dell 21mm gljiva malossi e5,itd..A dizna mi 95 ,sa 98 i vise trokira,sa 95 najbolje radi...

#803 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 12 June 2015 - 03:24

To sto trokira je od malo vazduha, tj kad stavim airbox. Sa gljivom ili bez filtera radi lepo. A to sam probao malo da mrdnem vec varijabilno paljenje da vidim sta ce da se desi. Nije ni bitno. Uglavnom zajebano je stelanje karba sa varijabilnim paljenjem. Ima u predhodnim postivima grafik paljenja u stepenima u odnosu na obrtaje. Tu ima velikih problema ako se primenjuje u klasicnoj exploataciji. Na primer, znam da mi sa vecim uglom paljenja treba vise goriva a sa manjim obrnuto. E sad sta se desi kad ja ubrzam do npr 80km/h i pri tom vratim gas na 1/4 otvora. I dalje se krecem na vecim obrtajima pri 80 na sat ali mi je otvor gasa manji. Moram nekako da zakljucam obrtaje u odnosu na otvore gasa...

#804 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 12 June 2015 - 03:56

View PostEmirSpahic, on 12 June 2015 - 03:13, said:

Vozimo slican setup..

Ja vozim c21,racing mk2,inner rotor i dell 21mm gljiva malossi e5,itd..A dizna mi 95 ,sa 98 i vise trokira,sa 95 najbolje radi...

Da, da... ja nemam 95 ali imam 96 oko nje se vrtim non stop. A ovaj set igli koji imam je po meni totalno ne upotrebljiv. w7 mi ne gine kako god da okrenem. Pilotke nikako da razumem. Sve mi dodju na isto osim ove 40 jer jedino sa njom uspevam da podignem ler gas ali me zeza sto pola sata radi lepo a pola sata obrtaji opadaju dok mi se skuter ne ugasi. Proucavam ovaj karburator vec duze vreme i mogu samo da kazem da je tesko sranje za sad. Hocu i sebi i drugima da dokazem suprotno ali tesko.

Javljam sutra sta se desava...

#805 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 12 June 2015 - 10:16

to je original dell samo ga s6 pakuje,... slične probleme smo imali i kod krste, ili ga ima ili ga nema... slabo je moguće izvući kompromis..

konkretno sada smo ga ostavili da radi valjano tek kada dobije radnu temperaturu, a znamo da je nju bez termostata potrebno čekati... pa jbg nešto za nešto...

#806 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 12 June 2015 - 11:44

View PostLauda, on 12 June 2015 - 02:12, said:

Ja uzmem kroz prste skroz malo litijumove masti i predjem preko dihtunga. Na taj nacin fino dihtuje, a ne lijepi se prilikom skidanja. To mi je isto i AcaPostar savjetovao.

A ja te nisam skontao bas najbolje kroz tekst. Koja je logika da na advance uglu paljenja trokira od goriva, a na default uglu radi ok?
Da se nadovezem da uputimo clanove. Papirni, kartonski, klingerit i polu gumirani dihtunzi mogu se namazati sa tankim slojem TOVATNE masti, stara fora sa trka. Poenta je kasnije, lakse skidanje, provereno, nikada se ne zalepi ili ispuca, lako se skida i moze da se koristi jos koji put..

#807 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 12 June 2015 - 20:17

Imam situaciju da mi preliva na leru. Radi nekoliko minuta lepo a onda krene da drnda i ugasi se a pri tom ispusti dve tri kapljice goriva na one dve pipice.

#808 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 19 June 2015 - 22:20

Peglam se kao budala da ustelujem ovaj c21. Ne mogu vise! Motor mi se dere pri 50 na sat kao formulu 1 da vozim. Mislim da su mi rolnice previse lake, ali sa tezim nema teorije da prebacim 12k obrtaja. Kais ima 2cm do kraja na varijatoru da izadje. Karburator jednostavno ne moze da se usteluje... Koju god pilotku da ubodem ne mogu da dobijem stabilan ler gas. Stalno raste i pada sam od sebe u periodima od po 20sek. Igle tek ne kapiram. U setu ili imam bogate ili mrsave, ni jedna ne odgovara. Nesto sve mislim da treba neka igla sa 1.60 debljinom vrha. Paljenje je tek prica za sebe. Popizdeo sam. Razumem varijabilno paljenje ali cemu sluzi ovolika razlika izmedju najveceg advance-a i najveceg retarda. Ako budem dobar na sredini los sam na kraju i obrnuto. Nije ovo za mene. Gubim zivce, na kraju ce sve da mi poriknjava od obrtaja. Imam skoro sve sto mi treba za propisno stelovanje ali izgleda da nisam dorastao ovome.

Back to Trek... :)

#809 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 19 June 2015 - 22:28

Hahaha, ovo je poslednji Markov post pred nervni slom... :D

Jbg, sta da ti kazem, tog problema sa lerom imam i ja, ako ti je ler nestabilan treba odvrnuti ekstra gorivo jos malo ili zavrnuti ako imas ekstra vazduh. Medjuubrzanje treba traziti na 12500 obrtaja. Cudno mi nesto da ima 2cm do vrha varijatora, pa kolka ti je krajnja? Meni im mozda 2-3mm do vrha i ide oko 115 po satu.

#810 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 20 June 2015 - 00:46

Nisam merio brzinu jer nisam mogao da ustelujem sve kako treba. Najvise sto sam uhvatio po satu je negde 95-96 i to bas sa toliko losom izlaznoscu i sa duzim prenosom. Nisam mogao da dobijem ni ubrzanje ni nista. Posle zamene radilice sam pokusao ponovo da ustelujem ali ovaj put sam vratio fabricki prenos tj primar. Mislio sam da je previse opterecen ali evo ista prica i sa fabrickim prenosom.

Evo bas danas sam cackao ceo dan i medjuubrzanje mi se drzalo bas tu na 12.5k obrtaja sa crvenom malossi centralnom i rolnicama od 1.9grama. Namenjao sam se ler dizni i igala koliko hoces ali onu zadrsku pri naglom zavrtanju gasa nisam resio. Osetno poboljsanje sam primetio jedino kada sam probusio rupu po sred airboxa velicine 30mm + 21mm lulica. Tada je bukvalno prodisao, ali onaj krestavi zvuk pri oduzimanju gasa me je naterao da batalim zajebanciju. Moram prvo da proverim ovaj c21 da li je to uopste taj auspuh i da li radi kako treba nesto mi je opasno sumnjiv.

Posle celodnevne cirkusijade oko c21, popizdim i nakacim Treka. Ubacim 3.3gr rolnice i poigram se malo sa srafom za extra gorivo. Krenem da obrnem krug, dva i tad se jos vise pogubim. Trek poludeo, samo sto me ne baci na zadnji tocak. Verovatno zbog veceg otvora na airboxu. :D Ler radi kao podmazan majku mu. Ujednaceno i bez tih varijacija po obrtajima. Zavrnem gas sto brze mogu i nista. Nema one zadrske niti gusenja, samo sto se nisam spucao u ogradu jer mi je tocak proklizao. Jebo lud zbunjenog.

Tih da mi je jedan c16 da vidim kako bi se sa njim ponasao. Kacim posle ponovo slike ovog c21 da mi procenite da li je to taj auspuh. Nigde ne vidim nikakvu oznaku niti sta. Znam kad smo uzeli c16 za sr-ku da je bilo nekog broja cini mi se na protiv-konusu.

#811 EmirSpahic

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 2,040 posts
  • MestoTravnik (BiH)
  • VozimGilera Runner SP50 LC

Posted 20 June 2015 - 00:59

Vozim ja c21 na 3,3g rolnicama i ok je,ne prevrtava opce,samo sto ja imam problem na malom gasu sto trokira i to nikako da rijesim -.-,a ostalo sve super...

#812 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 20 June 2015 - 01:04

View PostEmirSpahic, on 20 June 2015 - 00:59, said:

Vozim ja c21 na 3,3g rolnicama i ok je,ne prevrtava opce,samo sto ja imam problem na malom gasu sto trokira i to nikako da rijesim -.-,a ostalo sve super...

Nije isto. Varijator mi je naraku a rolnice 15x12. Linearna polutka pozadi... Meni sa 3.3gr ne ide preko 10500 obrtaja.

#813 EmirSpahic

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 2,040 posts
  • MestoTravnik (BiH)
  • VozimGilera Runner SP50 LC

Posted 20 June 2015 - 01:10

A da,ja sam mislio da vozis multivar...

#814 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 20 June 2015 - 01:43

E pa vidis, moguce da je problem u varijatoru jer trazi prelake rolnice, bilo bi dobro da probas multivar.. Ja npr vozim multivar oversize koji koristi 19x15,5 rolnice koje su ogromne i sa 4,5g rolnicama ja imam medjuubrzanje na 13k obrtaja. Rekao bih da imas problem negde oko prenosa.. Mislim da nije ni cudno sto ti fali 2cm da izbaci kajis kad koristis rolnice oko 2g i jos u kombinaciji sa tvrdom centralnom. Taj vario je prema mom misljenju radjen za slabije setape, na ovom tvom sa toliko lakim rolnicama mislim da vario pod uticajem centrifugalne sile ne moze da se otvori do kraja.

#815 Doom^

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 368 posts
  • VozimAprilia SR 50 R

Posted 20 June 2015 - 12:21

Mogli bi smo da probamo onaj s6 sport pro varijator sto je kod mene, ali dzabe kad nemam rolnice lakse od 5,5g

#816 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 30 June 2015 - 05:10

Sta se desavalo u medjuvremenu... Posto sam odusevljen kako motor radi sa Trekom resio sam da se zadrzim na njemu. Dihtung finalnog prenosa sam napravio od klingerita, premazao ga litijumovom mascu i spakovao sve nazad. Znaci ono malossi +25% produzenje je skinuto. Podeseno je sve kako treba i dobijeni rezultati su najbolji od kad imam skuter. Ubrzanje je ludo, a maksimalnu sam uhvatio na 98 po satu. Jbg treba mi novi kais ovaj je ubio 10000km.

Karburator:

-Airbox sa protocnijim sundjerom, lulicom od 21mm i jos jednim otvorom od 30mm
-Glavna dizna 94
-igla w11 podignuta za 1 zarez
-pilotka 40, srafic odvrnut za krug i 1/4

Prenos:

-Naraku racing 2,0 varijator
-Rolnice 15x12 3,3grama
-Fabricka bolcna sa jednom debljom podloskom i 3 deblje podloske ispod krunice
-Serijski kais 788x17(15,5)x28
-Blazi ugao na zadnjoj remenici
-crvena malossi centralna
-kvacilo hvata na 5500-6000rpm

Paljenje varijabilno: 12* pre GMT pri maksimalnih 10800rpm.
https://goo.gl/photo...XNtu55tzeiBewB9

Vracena je aerox-ova pumpa za vodu. Razlog je pucanje nacetog peraja elektricne vodene pumpe. Ako se secate pri reparaciji iste slucajno sam pri odvrtanju srafa uhvatio za propeler i naceo jedno peraje. Tako da sam tu lemilicom i super lepkom nekako nalepio nazad i delovalo mi je sigurno. Tako je radila do pre 10ak dana kad smo bili na moto skupu u Cupriji. Na defileu po gradicu, od onog kreni stani, a i od potrosenog akumulatora temperatura se popne na 95*. Ok ajde mislim se u povratku nece biti tog kreni stani vec cepanje nazad za Krusevac pa ce se akumulator dopuniti. Kad cvrc, na ulasku u Paracin ode temperatura na 100* pa se od jednom spusti na 80* pa ponovo na 100. Stanem, ugasim reko sta ti je sad u p.m... Dam kontakt a pumpa se ne cuje. Sacekao da se motor ohladi, a akumulator prebacio na drugi motor da se dopuni. Sreca pa nisam sam isao. Proslo neko vreme, vrteli se gore dole i ajde motor se ohladio aku napunio koliko toliko vracamo nazad. Dam kontakt i nista, pumpa ni da bekne. pipnem motorce i primetim da se zagrejalo malo. Odmah sam znao sta je. Otvorio pumpu a unutra ono lepljeno peraje puklo, otkinulo jos jedno i zaglavilo. Dam kontakt i vrti. Tu sam se mislio da li da vozim tako sa 2 peraja, medjutim vec je bilo kasno i nisam hteo nikoga da cimam. Sklopio pumpu, povezao creva, natocio vodu odzracio sistem i polako nazad. Odradila je pumpa do kuce, temperatura se nije penjala iznad 70 ali sam se ja zato smrzao kao p.

Sad i sa ovom mehanickom pumpom temperatura pri silovanju motora ne prelazi 75*. Evo i nekih slicica... Malo sam radio i na estetici. :)

https://goo.gl/photo...vsVeFRG3f21b2X8
https://goo.gl/photo...h9PE7JyYjYtWd38
https://goo.gl/photo...CUAoVhnPPEQcDC9

Nije mi jasno sto su ovi sa googla morali nesto da menjaju. Eto sad ne mogu ni sliku da okacim kao covek samo linkove.

Edited by MaRk0, 30 June 2015 - 05:16.


#817 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 30 June 2015 - 08:29

Edituj i predji na full editor pa ubaci slike direktno na forum

#818 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 30 June 2015 - 18:31

Marko nema poente stelovati sa tim remenom, ako je potrosen na 15,5 sa donje strane nije ni 12mm. Daj Boze da se popne do pola a ne do vrha variomata. Videces kad dodje normalna sirina, sve se pokaze drugacije, i krajnja i obrtaji kroz ubrzanje..

#819 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 30 June 2015 - 23:43

View PostAcaPostar, on 30 June 2015 - 18:31, said:

Marko nema poente stelovati sa tim remenom, ako je potrosen na 15,5 sa donje strane nije ni 12mm. Daj Boze da se popne do pola a ne do vrha variomata. Videces kad dodje normalna sirina, sve se pokaze drugacije, i krajnja i obrtaji kroz ubrzanje..

Pa da. Kada spojim varijator i ventilator varijatora u gornjem delu na ivici razmak je 16mm. Znaci sve ispod 16 je potroseno i ne izlazi do kraja.

Uzeo sam danas novi remen bas onaj 788x17x28. Ubacio podloske taman toliko da pozadi izadje do kraja kao i ovaj stari. Zadrzao sam rolnice 3.3gr i evo sa njima prevrtava i ide do 11300obrtaja. Tek sa 4.2gr sam spustio na 10300. Ali sam zeznuo start. Ako stavim jos jednu podlosku na bolcnu, remen pozadi u remenicama viri za 1mm onda imam i odlican start i obrtaje ali tad remen vibrira i udara o deklu na leru. Videcu kad se malo izvozam i nalegne kako ce da bude.

Attached Files



#820 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 01 July 2015 - 00:01

Attached Image: 20150630_184046.jpg





9 user(s) are reading this topic

0 members, 9 guests, 0 anonymous users