#801
Posted 12 June 2015 - 02:12
A ja te nisam skontao bas najbolje kroz tekst. Koja je logika da na advance uglu paljenja trokira od goriva, a na default uglu radi ok?
#802
Posted 12 June 2015 - 03:13
Ja vozim c21,racing mk2,inner rotor i dell 21mm gljiva malossi e5,itd..A dizna mi 95 ,sa 98 i vise trokira,sa 95 najbolje radi...
#803
Posted 12 June 2015 - 03:24
#804
Posted 12 June 2015 - 03:56
EmirSpahic, on 12 June 2015 - 03:13, said:
Ja vozim c21,racing mk2,inner rotor i dell 21mm gljiva malossi e5,itd..A dizna mi 95 ,sa 98 i vise trokira,sa 95 najbolje radi...
Da, da... ja nemam 95 ali imam 96 oko nje se vrtim non stop. A ovaj set igli koji imam je po meni totalno ne upotrebljiv. w7 mi ne gine kako god da okrenem. Pilotke nikako da razumem. Sve mi dodju na isto osim ove 40 jer jedino sa njom uspevam da podignem ler gas ali me zeza sto pola sata radi lepo a pola sata obrtaji opadaju dok mi se skuter ne ugasi. Proucavam ovaj karburator vec duze vreme i mogu samo da kazem da je tesko sranje za sad. Hocu i sebi i drugima da dokazem suprotno ali tesko.
Javljam sutra sta se desava...
#805
Posted 12 June 2015 - 10:16
konkretno sada smo ga ostavili da radi valjano tek kada dobije radnu temperaturu, a znamo da je nju bez termostata potrebno čekati... pa jbg nešto za nešto...
#806
Posted 12 June 2015 - 11:44
Lauda, on 12 June 2015 - 02:12, said:
A ja te nisam skontao bas najbolje kroz tekst. Koja je logika da na advance uglu paljenja trokira od goriva, a na default uglu radi ok?
#807
Posted 12 June 2015 - 20:17
#808
Posted 19 June 2015 - 22:20
Back to Trek...
#809
Posted 19 June 2015 - 22:28
Jbg, sta da ti kazem, tog problema sa lerom imam i ja, ako ti je ler nestabilan treba odvrnuti ekstra gorivo jos malo ili zavrnuti ako imas ekstra vazduh. Medjuubrzanje treba traziti na 12500 obrtaja. Cudno mi nesto da ima 2cm do vrha varijatora, pa kolka ti je krajnja? Meni im mozda 2-3mm do vrha i ide oko 115 po satu.
#810
Posted 20 June 2015 - 00:46
Evo bas danas sam cackao ceo dan i medjuubrzanje mi se drzalo bas tu na 12.5k obrtaja sa crvenom malossi centralnom i rolnicama od 1.9grama. Namenjao sam se ler dizni i igala koliko hoces ali onu zadrsku pri naglom zavrtanju gasa nisam resio. Osetno poboljsanje sam primetio jedino kada sam probusio rupu po sred airboxa velicine 30mm + 21mm lulica. Tada je bukvalno prodisao, ali onaj krestavi zvuk pri oduzimanju gasa me je naterao da batalim zajebanciju. Moram prvo da proverim ovaj c21 da li je to uopste taj auspuh i da li radi kako treba nesto mi je opasno sumnjiv.
Posle celodnevne cirkusijade oko c21, popizdim i nakacim Treka. Ubacim 3.3gr rolnice i poigram se malo sa srafom za extra gorivo. Krenem da obrnem krug, dva i tad se jos vise pogubim. Trek poludeo, samo sto me ne baci na zadnji tocak. Verovatno zbog veceg otvora na airboxu. Ler radi kao podmazan majku mu. Ujednaceno i bez tih varijacija po obrtajima. Zavrnem gas sto brze mogu i nista. Nema one zadrske niti gusenja, samo sto se nisam spucao u ogradu jer mi je tocak proklizao. Jebo lud zbunjenog.
Tih da mi je jedan c16 da vidim kako bi se sa njim ponasao. Kacim posle ponovo slike ovog c21 da mi procenite da li je to taj auspuh. Nigde ne vidim nikakvu oznaku niti sta. Znam kad smo uzeli c16 za sr-ku da je bilo nekog broja cini mi se na protiv-konusu.
#811
Posted 20 June 2015 - 00:59
#812
Posted 20 June 2015 - 01:04
EmirSpahic, on 20 June 2015 - 00:59, said:
Nije isto. Varijator mi je naraku a rolnice 15x12. Linearna polutka pozadi... Meni sa 3.3gr ne ide preko 10500 obrtaja.
#813
Posted 20 June 2015 - 01:10
#814
Posted 20 June 2015 - 01:43
#815
Posted 20 June 2015 - 12:21
#816
Posted 30 June 2015 - 05:10
Karburator:
-Airbox sa protocnijim sundjerom, lulicom od 21mm i jos jednim otvorom od 30mm
-Glavna dizna 94
-igla w11 podignuta za 1 zarez
-pilotka 40, srafic odvrnut za krug i 1/4
Prenos:
-Naraku racing 2,0 varijator
-Rolnice 15x12 3,3grama
-Fabricka bolcna sa jednom debljom podloskom i 3 deblje podloske ispod krunice
-Serijski kais 788x17(15,5)x28
-Blazi ugao na zadnjoj remenici
-crvena malossi centralna
-kvacilo hvata na 5500-6000rpm
Paljenje varijabilno: 12* pre GMT pri maksimalnih 10800rpm.
https://goo.gl/photo...XNtu55tzeiBewB9
Vracena je aerox-ova pumpa za vodu. Razlog je pucanje nacetog peraja elektricne vodene pumpe. Ako se secate pri reparaciji iste slucajno sam pri odvrtanju srafa uhvatio za propeler i naceo jedno peraje. Tako da sam tu lemilicom i super lepkom nekako nalepio nazad i delovalo mi je sigurno. Tako je radila do pre 10ak dana kad smo bili na moto skupu u Cupriji. Na defileu po gradicu, od onog kreni stani, a i od potrosenog akumulatora temperatura se popne na 95*. Ok ajde mislim se u povratku nece biti tog kreni stani vec cepanje nazad za Krusevac pa ce se akumulator dopuniti. Kad cvrc, na ulasku u Paracin ode temperatura na 100* pa se od jednom spusti na 80* pa ponovo na 100. Stanem, ugasim reko sta ti je sad u p.m... Dam kontakt a pumpa se ne cuje. Sacekao da se motor ohladi, a akumulator prebacio na drugi motor da se dopuni. Sreca pa nisam sam isao. Proslo neko vreme, vrteli se gore dole i ajde motor se ohladio aku napunio koliko toliko vracamo nazad. Dam kontakt i nista, pumpa ni da bekne. pipnem motorce i primetim da se zagrejalo malo. Odmah sam znao sta je. Otvorio pumpu a unutra ono lepljeno peraje puklo, otkinulo jos jedno i zaglavilo. Dam kontakt i vrti. Tu sam se mislio da li da vozim tako sa 2 peraja, medjutim vec je bilo kasno i nisam hteo nikoga da cimam. Sklopio pumpu, povezao creva, natocio vodu odzracio sistem i polako nazad. Odradila je pumpa do kuce, temperatura se nije penjala iznad 70 ali sam se ja zato smrzao kao p.
Sad i sa ovom mehanickom pumpom temperatura pri silovanju motora ne prelazi 75*. Evo i nekih slicica... Malo sam radio i na estetici.
https://goo.gl/photo...vsVeFRG3f21b2X8
https://goo.gl/photo...h9PE7JyYjYtWd38
https://goo.gl/photo...CUAoVhnPPEQcDC9
Nije mi jasno sto su ovi sa googla morali nesto da menjaju. Eto sad ne mogu ni sliku da okacim kao covek samo linkove.
Edited by MaRk0, 30 June 2015 - 05:16.
#817
Posted 30 June 2015 - 08:29
#818
Posted 30 June 2015 - 18:31
#819
Posted 30 June 2015 - 23:43
AcaPostar, on 30 June 2015 - 18:31, said:
Pa da. Kada spojim varijator i ventilator varijatora u gornjem delu na ivici razmak je 16mm. Znaci sve ispod 16 je potroseno i ne izlazi do kraja.
Uzeo sam danas novi remen bas onaj 788x17x28. Ubacio podloske taman toliko da pozadi izadje do kraja kao i ovaj stari. Zadrzao sam rolnice 3.3gr i evo sa njima prevrtava i ide do 11300obrtaja. Tek sa 4.2gr sam spustio na 10300. Ali sam zeznuo start. Ako stavim jos jednu podlosku na bolcnu, remen pozadi u remenicama viri za 1mm onda imam i odlican start i obrtaje ali tad remen vibrira i udara o deklu na leru. Videcu kad se malo izvozam i nalegne kako ce da bude.
Attached Files
45 user(s) are reading this topic
0 members, 45 guests, 0 anonymous users