Edited by MaRk0, 01 July 2015 - 01:31.
#821
Posted 01 July 2015 - 01:26
#822
Posted 01 July 2015 - 08:27
#823
Posted 01 July 2015 - 08:41
#824
Posted 01 July 2015 - 17:47
Mario, on 01 July 2015 - 08:27, said:
Izdrzace valjda jos ovu sezonu. Inace po hladnom asfaltu ne smem prednjom jace da zakocim.
AcaPostar, on 01 July 2015 - 08:41, said:
Jbm li ga. Stelam jos uvek. Znam samo da se dekla greje toliko da ni posle 10min hladjenja ne smem da je pipnem. Opet sam vratio ono s6 kvacilo. Njega mogu da podesim da hvata vislje, a ovo serijsko sa zelenim malossi oprugicama na 4500 obrtaja.
#825
Posted 08 July 2015 - 00:46
Karb je cist skroz, iglica i plovak su bukvalno kao novi i lepo zatvaraju. Pokusavao sam da uspricam vodu kroz dovod za gorivo i na od prilike 15mL uspricane vode iglica zatvori i nista ne ulazi dalje, niti izbacuje. Ali u praksi izbacuje gorivo. Zakrivio sam plovak cak na 17.5mm od ivice tela karburatora da zatvara ranije ali opet u voznji izbacuje gorivo. Vrh iglice je gumiran i cist, bez riseva itd. Jedino ako rupica gde naleze igla nije lepo glatko obradjena.
Zapazio sam da dobro dimi iz auspuha posle duzeg rada na leru i zavrtanja gasa. Tacno se oseca miris benzina i ulja u tom dimu. Sta da radim dalje?
#826
Posted 08 July 2015 - 01:05
#827
Posted 08 July 2015 - 01:26
AcaPostar, on 08 July 2015 - 01:05, said:
Hmmm! Zanimljivo. Provericu i njega. Mada manualni je i cisto sumnjam da nekim delom ostaje otvoren. To je sto se dimi iz auspuha ali sto se prelivanja tice... Vakum pumpa takodje radi nema razloga da je zbog nje, probao sam spricom sam da pravim vakum i opet isto... Da li da pipam nesto ili ne? Ipak je to 4-5 kapi benzina na 6km.
#828
Posted 08 July 2015 - 07:21
na kojo pikotki si se zadrzao?
#829
Posted 08 July 2015 - 17:18
#830
Posted 09 July 2015 - 00:56
#831
Posted 09 July 2015 - 02:25
AcaPostar, on 08 July 2015 - 07:21, said:
Zadrzao sam se najvise na 42 pilotki, ali u zadnje vreme mi je najstabilniji ler sa 45. Igla w10 skroz podignuta a glavna dizna 92. Ako pilotku smanjim na 40, trazi mi iglu w8 podignutu za jedan zub i diznu 94 mada i 92 radi ali je boja svecke malcice bledja tj sivkasta sto mi se ne svidja. Sa 96 glavnom se vec oseti da je jaci na igli nego na punom gasu...
Pita, on 09 July 2015 - 00:56, said:
Nema... Isto i sa njim i bez njega.
#832
Posted 28 July 2015 - 00:33
Trenutno sam montirao providna crevca za gorivo i vakum, zamenjen filter goriva i opran rezervoar, a dalje planiram providno lonce karburatora, novi vakum ventil(pumpu), zupcanik kurble(pojeden od silnog kurblanja) itd. Najverovatnije ide i drugi amortizer i silen blokovi. Drzim prednju kocnicu i zavrnem gas a masina mi se nabije pod noge. Klackalica se obrce u oba smera. Amortizer radi pri sabijanju ali kad treba da se vrati on nema nikakav otpor. Kineski gasni... Mozda samo treba da se napuni. Probao sam kompresorom na 3 bara i situacija se malo poboljsala ali nista bitno.
Bi li meni odgovarao jedan novi Yasuni c16? Vozim motor skoro svaki dan a c21 mi je preteran sto se tice obrtaja i glasnoce. Nece Pekisa da se ljuti, ali jede me za dorucak sto se ubrzanja tice. Aprilia Sr50r piaggio, S6 Sport Pro mk2 sa HPC radilicom, yasuni c16 uz dobro podesen prenos i standardni 17.5 phva karburator kida usi. Decko je odrzava u top stanju od kad je uzeo od Doom-a. Svaka mu dala, steta samo sto ga nema na forumu.
#833
Posted 06 August 2015 - 01:52
Vracen yasuni. Cekam na neke vitalne delove pa da ga konacno iskoristim kako bog zapoveda, ako me posluzi sreca. Sto se tice varijatora treba da stigne Malossi Multivar onaj za kineze http://www.racing-pl...6#.VcKPxdDFyi5. Naraku je vec poceo da klepece na leru a realno nema vise sta da trazi ovde, pa sam vratio serijski. Strasna stvar, kao da sam stavio rolnice od po kilo, a samo sam vario zamenio. Iste rolnice, isto sve samo drugi vario i ode cela koncepcija u...
Posto znam da ce biti zajebancije sa multivarom narucene su i stelujuce rolnice 16x13 jer nemam niti jedne, pa kad ubodem gramazu uzimam normalne koje mi trebaju. http://www.racing-pl...ml#.VcKP99DFyi5
Ako se multivar pokaze dobro ne znam sta cu da radim sa ovolikim rolnicama 15x12 imam ih gomilu a samo sam 4.2gr i 3.3gr koristio najvise.
Silen blokovi su mi kao lezajevi. Obavljaju svoju funkciju ali su pokidani tako da mogu masinu nogom da nabijem ka prednjem tocku. Ne kapiram, sta je tu zeznuto ali videcu vec kad odvojim masinu. Na njihovo mesto idu novi. http://www.racing-pl...ml#.VcKQNdDFyi5
Zadnji amortizer sam napunio uljem za viljuske. Za sad lepo radi. Tacno se oseca da je dobio onaj kontra efekat posle sabijanja opruge. Ja lupao gluposti i mislio da je gasni jer ima onaj ventil na posudi pored. Naceo se silen blok i na njemu. Ne znam kako to da objasnim ali klackalica se jednostavno mogla klackati i u konra smeru.
Dovod goriva mi je sumnjiv. Ide nova vakum pumpa. http://www.racing-pl...46#.VcKRoNDFyi4
Kao i providno lonce karburatora da skinem sa vrata to famozno prelivanje. http://www.racing-pl...46#.VcKR_dDFyi4
Slike i snimci uskoro kad pocnu radovi.
#834
Posted 09 August 2015 - 03:24
Edited by MaRk0, 09 August 2015 - 03:25.
#835
Posted 09 August 2015 - 08:44
A to gubljenje snage na kraju obicno se prenese i na kvacilo, pogubi se obrtni momenat i vuca, krene kvacilo da se sklapa pa imas osecaj da stojis na krajnjoj a ona na skoro 13k, i naravno osecaj da vrti u prazno.
#836
Posted 09 August 2015 - 18:59
Edited by MaRk0, 09 August 2015 - 19:00.
#837
Posted 09 August 2015 - 20:05
#840
Posted 09 August 2015 - 20:18
48 user(s) are reading this topic
0 members, 48 guests, 0 anonymous users