Jump to content


Sprint Eagle - Marko



1599 replies to this topic

#821 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 01 July 2015 - 01:26

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Edited by MaRk0, 01 July 2015 - 01:31.


#822 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 01 July 2015 - 08:27

zar nije vreme toj prednjoj kineskoj, moja iskustva su da se posle par godina plastificira i klizi do besvesti.. ?

#823 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 01 July 2015 - 08:41

E sad u stelu. I da znas, nisi "pokvario" start, nego je remen toliko klizio da nisi mogao ni karb da nastelujes. Sada kada ima pravilno opterecenje prenosa, tacno pokaze sta mu treba. Ostavi remen na ivici remenica, tako ne klizi i sigurno ima izlaznost do vrha variomata, kreni od pilotke i igle pa do kvacila :)

#824 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 01 July 2015 - 17:47

View PostMario, on 01 July 2015 - 08:27, said:

zar nije vreme toj prednjoj kineskoj, moja iskustva su da se posle par godina plastificira i klizi do besvesti.. ?

Izdrzace valjda jos ovu sezonu. Inace po hladnom asfaltu ne smem prednjom jace da zakocim.

View PostAcaPostar, on 01 July 2015 - 08:41, said:

E sad u stelu. I da znas, nisi "pokvario" start, nego je remen toliko klizio da nisi mogao ni karb da nastelujes. Sada kada ima pravilno opterecenje prenosa, tacno pokaze sta mu treba. Ostavi remen na ivici remenica, tako ne klizi i sigurno ima izlaznost do vrha variomata, kreni od pilotke i igle pa do kvacila :)

Jbm li ga. Stelam jos uvek. Znam samo da se dekla greje toliko da ni posle 10min hladjenja ne smem da je pipnem. Opet sam vratio ono s6 kvacilo. Njega mogu da podesim da hvata vislje, a ovo serijsko sa zelenim malossi oprugicama na 4500 obrtaja.

#825 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 08 July 2015 - 00:46

Dva puta pisem post i kliknem smdljivo dugme na tastaturi i ode sve u djavola. U kratkim crtama. Karburator preliva, ne puno, tek toliko da se zamasti posle duze voznje. Hocu to da resim jer nikako ne mogu da dobijem kako vi kazete onu cigla boju svecice. Ovako, skuter dobro radi, sve je ok, osim tog lera koji je cas 2200 cas 1500. Skoro sam siguran da je to do tog prelivanja. Natakao sam providno crevce na jedno od odusaka i uvio ga tako da se sve sto iz njega izadje tu i zadrzi. Evo sta se skupi za 6-7km voznje.

Posted Image

Karb je cist skroz, iglica i plovak su bukvalno kao novi i lepo zatvaraju. Pokusavao sam da uspricam vodu kroz dovod za gorivo i na od prilike 15mL uspricane vode iglica zatvori i nista ne ulazi dalje, niti izbacuje. Ali u praksi izbacuje gorivo. Zakrivio sam plovak cak na 17.5mm od ivice tela karburatora da zatvara ranije ali opet u voznji izbacuje gorivo. Vrh iglice je gumiran i cist, bez riseva itd. Jedino ako rupica gde naleze igla nije lepo glatko obradjena.

Zapazio sam da dobro dimi iz auspuha posle duzeg rada na leru i zavrtanja gasa. Tacno se oseca miris benzina i ulja u tom dimu. Sta da radim dalje?

#826 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 08 July 2015 - 01:05

Sauh, jel postoji sansa da ne zatvara?

#827 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 08 July 2015 - 01:26

View PostAcaPostar, on 08 July 2015 - 01:05, said:

Sauh, jel postoji sansa da ne zatvara?

Hmmm! Zanimljivo. Provericu i njega. Mada manualni je i cisto sumnjam da nekim delom ostaje otvoren. To je sto se dimi iz auspuha ali sto se prelivanja tice... Vakum pumpa takodje radi nema razloga da je zbog nje, probao sam spricom sam da pravim vakum i opet isto... Da li da pipam nesto ili ne? Ipak je to 4-5 kapi benzina na 6km.

#828 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 08 July 2015 - 07:21

Pa 5-6 kapi ne smeta, to je vise od voznje, obaranja, ubrzanja/kocenja. Ne smeta to njemu za rad. Prelivanje ako imas imaces konstantno na leru. Ne mozes da utvrtidis prelivanje na leru sa ovako visokim polozajem oduska. Ako imas prelivanje to znaci da je nivo beznina u loncetu za mrvu vislji od gornje ivice atomizra i kapljice benzina same i nesmetano ulaze u difuzor povucene brzinom protoka vazduha. To mozes da ispitas providnim crevom jedino ako imas neki ispust na loncetu karba (odozdo, u nekoj nizoj tacki), pa kada skines karb, postavis ga na ispitnom stolu u isti polozaj kao sto stoji na motoru, to crevce podignes u vis a kroz dovodno punis u lonce dok nivo ne zastane. Onda uporedis nivo u crevu sa poprecnim presekom karba ili pogledas da li preliva iz difuzora pre nego iglicasti zaustavi..

na kojo pikotki si se zadrzao?

#829 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 08 July 2015 - 17:18

Da, da... Kapiram na sta mislis. Nego, ne moze ni tako... Sad se razmisljam da nema to "prelivanje" veze sa onim sesiricem sto ide ispod glavne dizne, njega sam skinuo jos odavno. Mada ne vidim kako bi ono moglo da utice. Njegova uloga je da zadrzi gorivo pri tim extremnim uglovima itd. Vracam ga cisto da probam.

#830 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 09 July 2015 - 00:56

Nema veze taj sesiric...

#831 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 09 July 2015 - 02:25

View PostAcaPostar, on 08 July 2015 - 07:21, said:

na kojo pikotki si se zadrzao?

Zadrzao sam se najvise na 42 pilotki, ali u zadnje vreme mi je najstabilniji ler sa 45. Igla w10 skroz podignuta a glavna dizna 92. Ako pilotku smanjim na 40, trazi mi iglu w8 podignutu za jedan zub i diznu 94 mada i 92 radi ali je boja svecke malcice bledja tj sivkasta sto mi se ne svidja. Sa 96 glavnom se vec oseti da je jaci na igli nego na punom gasu...

View PostPita, on 09 July 2015 - 00:56, said:

Nema veze taj sesiric...

Nema... Isto i sa njim i bez njega.

#832 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 28 July 2015 - 00:33

Jesam se lepo navozao ovih 2-3 meseca, ali... Mnogo puta mi se desavalo da motor nece da upali posle duzeg stajanja ili da karb preliva ponekad kad vozim po dzombama. Posle svega mene izgleda zeza dovod goriva tako da sam resio da se pozabavim time. Uzalud svo stelovanje i silna zajebancija.

Trenutno sam montirao providna crevca za gorivo i vakum, zamenjen filter goriva i opran rezervoar, a dalje planiram providno lonce karburatora, novi vakum ventil(pumpu), zupcanik kurble(pojeden od silnog kurblanja) itd. Najverovatnije ide i drugi amortizer i silen blokovi. Drzim prednju kocnicu i zavrnem gas a masina mi se nabije pod noge. Klackalica se obrce u oba smera. Amortizer radi pri sabijanju ali kad treba da se vrati on nema nikakav otpor. Kineski gasni... Mozda samo treba da se napuni. Probao sam kompresorom na 3 bara i situacija se malo poboljsala ali nista bitno.

Bi li meni odgovarao jedan novi Yasuni c16? Vozim motor skoro svaki dan a c21 mi je preteran sto se tice obrtaja i glasnoce. Nece Pekisa da se ljuti, ali jede me za dorucak sto se ubrzanja tice. Aprilia Sr50r piaggio, S6 Sport Pro mk2 sa HPC radilicom, yasuni c16 uz dobro podesen prenos i standardni 17.5 phva karburator kida usi. Decko je odrzava u top stanju od kad je uzeo od Doom-a. Svaka mu dala, steta samo sto ga nema na forumu. :D

#833 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 06 August 2015 - 01:52

Zapostavio sam temu skroz. :)

Vracen yasuni. Cekam na neke vitalne delove pa da ga konacno iskoristim kako bog zapoveda, ako me posluzi sreca. Sto se tice varijatora treba da stigne Malossi Multivar onaj za kineze http://www.racing-pl...6#.VcKPxdDFyi5. Naraku je vec poceo da klepece na leru a realno nema vise sta da trazi ovde, pa sam vratio serijski. Strasna stvar, kao da sam stavio rolnice od po kilo, a samo sam vario zamenio. Iste rolnice, isto sve samo drugi vario i ode cela koncepcija u...

Posto znam da ce biti zajebancije sa multivarom narucene su i stelujuce rolnice 16x13 jer nemam niti jedne, pa kad ubodem gramazu uzimam normalne koje mi trebaju. http://www.racing-pl...ml#.VcKP99DFyi5

Ako se multivar pokaze dobro ne znam sta cu da radim sa ovolikim rolnicama 15x12 imam ih gomilu a samo sam 4.2gr i 3.3gr koristio najvise.

Silen blokovi su mi kao lezajevi. Obavljaju svoju funkciju ali su pokidani tako da mogu masinu nogom da nabijem ka prednjem tocku. Ne kapiram, sta je tu zeznuto ali videcu vec kad odvojim masinu. Na njihovo mesto idu novi. http://www.racing-pl...ml#.VcKQNdDFyi5

Zadnji amortizer sam napunio uljem za viljuske. Za sad lepo radi. Tacno se oseca da je dobio onaj kontra efekat posle sabijanja opruge. Ja lupao gluposti i mislio da je gasni jer ima onaj ventil na posudi pored. Naceo se silen blok i na njemu. Ne znam kako to da objasnim ali klackalica se jednostavno mogla klackati i u konra smeru.

Dovod goriva mi je sumnjiv. Ide nova vakum pumpa. http://www.racing-pl...46#.VcKRoNDFyi4

Kao i providno lonce karburatora da skinem sa vrata to famozno prelivanje. http://www.racing-pl...46#.VcKR_dDFyi4

Slike i snimci uskoro kad pocnu radovi.

#834 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 09 August 2015 - 03:24

Dobro! Je li ovo C20 ili C21? Preko 12900 obrtaja cini mi se da prevrtava.

Posted Image

Edited by MaRk0, 09 August 2015 - 03:25.


#835 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 09 August 2015 - 08:44

C20 ima granu sa shavom od polutki, c21 iz prstenova. Ja ne umem drugacije da ih razlikujem. A to sto prevrtva ne mora da znaci sa je auspuh los. Primetio sam kad stelujem karb na obicnim 50cc sa laksim rolnicama da vrte u prazno dok ne pogodim pravu diznu. Bude razlika 1000 obrtja u 3 broja diznne. Mozda je problem i u uglu paljenja.

A to gubljenje snage na kraju obicno se prenese i na kvacilo, pogubi se obrtni momenat i vuca, krene kvacilo da se sklapa pa imas osecaj da stojis na krajnjoj a ona na skoro 13k, i naravno osecaj da vrti u prazno.

#836 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 09 August 2015 - 18:59

Ok videcu to jos... Trenutno me muci kako da postavim silen blokove u klackalicu tj. pod kojim uglom da postavim ovaj cetvrtasti isecak. Oba stara silena u njemu su kao lezajevi i mogu da se okrecu jer je guma pocupana. Da li je bitno kako ih postavljam?

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Edited by MaRk0, 09 August 2015 - 19:00.


#837 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 09 August 2015 - 20:05

Mislim da ima veze kako su okrenuti.. Ako hoces slikam ti moje dok je masina jos na stolu?

#838 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 09 August 2015 - 20:08

View Postsinisa93, on 09 August 2015 - 20:05, said:

Mislim da ima veze kako su okrenuti.. Ako hoces slikam ti moje dok je masina jos na stolu?

Ako te ne mrzi... Bas mi treba.

#839 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 09 August 2015 - 20:13

Meni stoje paralelno sa ovom donjom ivicom, kod srafa...
Posted Image

#840 MaRk0

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,165 posts
  • MestoKruševac
  • VozimSprint Eagle

Posted 09 August 2015 - 20:18

E bas ti hvala. Mislim da je bitno pod kojim je uglom jer ako nije kako treba pocupaju se brzo. A ovi stari su najverovatnije pocupani kad sam montirao podizac anlmortizera jedno vreme.





18 user(s) are reading this topic

0 members, 18 guests, 0 anonymous users