Ove teme nema,mada se provlaci po gomili topica...Zadnji je Sinisa93 imao pitanja oko toga pa evo
slika i dimenzija...Potrebna je jedna gvozdena ploca,tri m6 i jedan m10-12mm sraf sa maticama ...
Rupe se buse u trougao sa razmakom od 42-43mm a bolje je da budu 2-3mm sire od debljine srafa..Onaj srednji je u centru trougla i njega je dobro malo obraditi na vrhu u kupast oblik da kod zatezanja ne osteti navoje radilice [ neko se pozali na to] a i na samoj radilici postoji udubljenje za ovakvu vrstu radapcigera..
.
Jos jedna korisna prosta alatka je poluga [ a jos bolje bi bile dve ] kod odvijanja i zatezanja matice na magnetu...samo paziti da sraf ne udje preduboko u magnet i osteti namotaje,nek udje onoliko koliko je debeo sam magnet..zato sam na ovom sa slike podmetnuo sajbnu gore i nasrafio maticu sa unutrasnje strane...
Prosto al efikasno...svako moze uz malo alata da napravi...
I to je to...uz napomenu da su dimenzije za mina&prc blok ...srecno skidanje,zamena ,pomeranje paljenja...
http://forum.pyrothe...li-i-prc-bloka/
1
6 replies to this topic
#1
Posted 29 December 2013 - 19:45
#2
Posted 29 December 2013 - 20:15
To je za minarelli i chinarelli?
Stavit ću ja još sutra za Morini, jer je drugačiji razmak rupa, pa da se nemora mjerkat kod izrade.
Stavit ću ja još sutra za Morini, jer je drugačiji razmak rupa, pa da se nemora mjerkat kod izrade.
#3
Posted 29 December 2013 - 20:28
Grale, on 29 December 2013 - 20:15, said:
To je za minarelli i chinarelli?
Stavit ću ja još sutra za Morini, jer je drugačiji razmak rupa, pa da se nemora mjerkat kod izrade.
Stavit ću ja još sutra za Morini, jer je drugačiji razmak rupa, pa da se nemora mjerkat kod izrade.
#4
Posted 30 December 2013 - 18:13
Jbm li ga, izgleda da je isti za morini ko i za minarelli
A bio sam uvjeren da nisu isti.
Znači jednakostranični trokut s 42 mm stranicama (od sredine do sredine rupe gdje se šarafe šarafi za pogon vodene pumpe), i 26 mm od sredine radilice do sredine prijespomenutih šarafa, uglavnom, vidi se sve sa slika.
M10 je dovoljan za centralni šaraf, može i m12, a m6 je navoj ovih manjih.
Uvijek malo veću rupu probušiti zbog grešaka u ručnom radu, pa nek se nađe, lako se stavi šajbica pod šaraf.
Ovako izgleda jedan od mojih, samo je kriva matica zavarena, neki m14 ja mislim
Za Piaggio imam klasični radapciger s navojem, navoj je m26x1, ako nekome zatreba.
Ako netko zna još neke navoje od ostalih skutera, neka slobodno dopiše, pa da ima sve na jednom mjestu.
A bio sam uvjeren da nisu isti.
Znači jednakostranični trokut s 42 mm stranicama (od sredine do sredine rupe gdje se šarafe šarafi za pogon vodene pumpe), i 26 mm od sredine radilice do sredine prijespomenutih šarafa, uglavnom, vidi se sve sa slika.
M10 je dovoljan za centralni šaraf, može i m12, a m6 je navoj ovih manjih.
Uvijek malo veću rupu probušiti zbog grešaka u ručnom radu, pa nek se nađe, lako se stavi šajbica pod šaraf.
Ovako izgleda jedan od mojih, samo je kriva matica zavarena, neki m14 ja mislim
Za Piaggio imam klasični radapciger s navojem, navoj je m26x1, ako nekome zatreba.
Ako netko zna još neke navoje od ostalih skutera, neka slobodno dopiše, pa da ima sve na jednom mjestu.
#5
Posted 03 January 2014 - 18:47
Bravo ljudi ! Svako ko misli da se bavi tuningom ili da sam odrzava svoj skuter, mora da ima sve specijalne alate koji olaksavaju rad ...Sigurno je da se oni razlikuju od modela do modela jer postoje razlike u blokovima i pojedinim delovima , ali jako je vazno da se uz malo truda ti alati naprave u domacoj radinosti za svoj model skutera i onda nema problema sa demontazom ...mnogo vise kosta brzopletost i nestrpljenje da se nesto skine bez odgovarajuceg alata nego da se provede minut- dva u postavljanju istoga ...koliko moze da kosta vremena i zivaca kad se pokvari navoj na radilici , ili ne daj Boze se iskrivi ista ?
Ja sam sve alate za kvalitetno servisiranje ( moga ) skutera napravio odavno i nemam problema sa radovima ...sve se brzo i lako skine i namesti bez opasnosti od ostecenja ...a, da budem iskren , budalastina je davati pare, ma kolike one bile za neke alate koje mozemo sami napraviti...ja sam moje specijalne alate ofarbao u neku zelenu boju i svi stoje na jednom mestu kad ustrebaju- na dohvat ruke su...tu imam radapciger za skidanje magneta ( koji je istovetan kao ovaj gore prikazani ) alat za blokadu varijatora i alat za blokadu kvacila ...ovaj zadnji , cim sam video sliku negde na Netu , za dva sdata je bio moj , istovetno izgleda kao njihov ,a kosta lepe pare ... ALAT NAPRAVINO SAMI , A TE PARE KOJE SMO USTEDELI- PROTERATI KROZ REZERVOAR ...
Ja sam sve alate za kvalitetno servisiranje ( moga ) skutera napravio odavno i nemam problema sa radovima ...sve se brzo i lako skine i namesti bez opasnosti od ostecenja ...a, da budem iskren , budalastina je davati pare, ma kolike one bile za neke alate koje mozemo sami napraviti...ja sam moje specijalne alate ofarbao u neku zelenu boju i svi stoje na jednom mestu kad ustrebaju- na dohvat ruke su...tu imam radapciger za skidanje magneta ( koji je istovetan kao ovaj gore prikazani ) alat za blokadu varijatora i alat za blokadu kvacila ...ovaj zadnji , cim sam video sliku negde na Netu , za dva sdata je bio moj , istovetno izgleda kao njihov ,a kosta lepe pare ... ALAT NAPRAVINO SAMI , A TE PARE KOJE SMO USTEDELI- PROTERATI KROZ REZERVOAR ...
#6
Posted 03 January 2014 - 20:46
ja imam 5 radapcigera, od toga dva pravljena, koja mi se poklapaju sa nekim originalnim pa sam te dao Piti i još pored toga imam ovakav univerzalac bez koga se jednostavno ne može...
#7
Posted 06 February 2017 - 14:20
Moja varijanta DIY radapcigera
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users