#1
Posted 30 December 2013 - 03:48
odlika je pala na italjet dragster 180,raritetan skuter vrlo neobičnog dizajna kao i tehničkih rješenja (o koima bude riječi u daljnjem projektu), ali meni jednako privlačan i poželjan ko i prvog dana kad sam ga videl davne '99te godine u salonu 2 ulice dalje od moje zgrade..
nostalgija je napravila svoje (svojevremeno se vozil sp 180 ) pa je u garaži opet bb 2t mica,naravno u lošem stanju (puno lošijem nego izgleda) ali s namjerom da opet bude uredan i pristojan skuter..
posla ima oko svega,od plastika koje trebaju krpanje i ponovno lakiranje do prednjeg diska i amortizera,tapeciranja siceva,novih guma i disk pločica,movih ležajeva i semeringa radilice (vjerojatno i radilice),karika (ako ne i klipa i cilindra),vakum ventila,čoka,airboksa itd itd..
biće skroz serijala luuk sa sitnim sitnim korekcijama..
sve će da bude popraćeno vrhunskom kameraFrom3310Phone kamerom
kaj se setapa mašine tiče,nebude neka prenabuđena pila,samo malo poboljšana spram serijske..
pošto je i estetski loš bude se i na njemu poradilo i napravilo nešt sitno korekcija..
setap bi bil;
- mazzucchelli 54mm stroker radilica (sa NTN japan ležajevima i corteco viton semerinzima)
- novi serijski klip i cilindar (složen za 54nn radilicu,spušteni kanali i skinuto pero kod usisa)
- bgm glava s većim kompresionim omjerom (umjesto serijskog 9.5;1 bude oko 12,5:1)
- mikuni vm 20 karb
- blokovi lagano zaglađeni za bolji flow i ispjeskareni (i karter i izvana kompletno)
- bgm kartbox filter
- polini carbon usisne lamelice
- polini speed control variomat
- serijski centralni feder
- serijski federi kvačila
- serijski remen
- serijski auspuh bez katalizatora
ovak je izgledal kad smo ga dofurali doma
#2
Posted 30 December 2013 - 04:32
vodena pumpa 'orginal piaggio' zadihtana crvenom dih masom (možda i temeljnom bojom,ko bi znal) i to kompletna,od ležajeva do semeringa,nije se štedilo jer je izašla i kroz zupčanik uljne pumpe kaj se vidi iz priloženog..
uljna pumpa razgažena ko i zupčanik
novi semerinzi i ležajevi koi puštaju i lupaju ko vešmašina na centrifugi...
mašina je očito sa nekog ubitog espeja,zakum na bloku sporCki začepljen plastičnim šarafom za spajanje ormara jednog sa drugim i nekim silikonom namazano
klješta orginal dragster,boje upasirane
disk prednji ubiven
šarafi stražnje felge skraćeni strojno (ručna pila za željezo)
getriben
zupčanici oprati skup sa deklo i odloženi u kutuji čekaju montažu
ventilvar se našel u blizini pa je opal pod kist (odnjelo ga :dontknow: )
i das halat
plastike također komaaaaaa j#bo sprejfromrenco kojeg sam se našmirglal ko mamlaz..samo se ruli i nikad kraja..
plastike su naravno kameleon...žuta,šprickit,crvena,sprej crna...
ima pukotina za sanirat,nekih nosača za popravit,nekaj za strgat pa opet krpat..
pa sam kemijal kaj sa žmigavcima pošto su ovi narančasti odvratni i popucali pa sam dobil neku ideju kak ih i oblikom i vizualno podić..
malo će na zatezanje,od pleksija budem napravil poklopce prozirne i žuta žarulja bude,kasnije možda i ledice stavim..
treba prednju masku doterat da ima oblik ko na slici (ovo je tek tolko sa izolirkom zamaskirano da se vidi kak bi to trebalo se izvest..)
okolo samog žmigavca treba se napravit rub da nebude luft između polopca i kučišta žmigavca..
ima zakupit prozirnih poklopaca ali nemadm 450kn za njih :icon_biggrin:
prozirno vs narančasto
#3
Posted 30 December 2013 - 04:34
najviše volim ovakve rejserske čunere koima je puno za dat 20 kn da se kupi antifriz i nalije nego neeeeeee,to je skupo al popit 10 piva nije...pa eto kak to ljepo izgleda iznutra
rejsing mašina bez termostata afkors
ulje vrhunsko
radilica ubivena,dosjedi ležaja amen,poplavila,bolcna klipnjače na jednoj strani strši van a na drugoj je ušla unutra.
vodena pumpa vol. 2
klipić iz stražnjih kliješta (esepovih) poderan
vilica dobila luft na zglobu al skuter nikad nije vožen po zadnjem (tako mi rekli,hahahah)
#4
Posted 30 December 2013 - 04:42
sad treba sredit karter pa onda pjeskarenje iznutra i izvana da se počisti sve kak treba..
malo sam spejsovo blokove..da se razmemo ne očekujem niš od toga ali ak se bude koim slučajem kaj osjetilo onda :icon_thumright:
brijem to još ispjeskarit pa more opet na pranje i onda i sklapanje uskoro..
blokovi nakon spejsovanja ispjeskareni...još ih treba oprat jednom i onda sastavljanje lagano...
novi seleni uprešani u blok
blok opran još jednom sa miniwashem sa toplom vodom i spreman za sklapanje
#5
Posted 30 December 2013 - 05:09
- namotaje
- vakum ventil
- prednji disk i pločice
- oba amortizera
- obje gume
- sva crijeva
- radilicu
- čežajeve i semrenige radilice
- termostat jer ga nema uopće
- vodenu pumpu
- uljnu pumpu
- zupčanike uljne i vodene pumpe
- remen i mikroremen
- variomat,multivar koi je gore je ubiven
- krunu kurble
- klipić stražnjih čeljusti
- prirubnica karburatora
ima još toga,sitnice pa se nemrem sjetit sad..
sljedeći dijelovi su nabavljeni;
- filter zraka
- radilica
- glava
- seleni bloka
- ležajevi i semerinzi radilice
- centralni feder
- termostat
- mikroremen
- zupčanik vodene i uljne
- polini karbon pločice za lamele
- poklopci dekla
- vakum ventil i crijeva
- iridium svjećica
- novi klip i cilindar i semerinzi
- klipič kočionih klješta,donacija by gumy
novi crni šarafi
- semerenig vodene sa duplim usnama
- prirubnica karba
- set vodene pumpe
- manžeta zgloba
-gumice glave
- matice radilice i primara
- disk prednji
- amortizeri
- kineski obrtomjer
- kineska luka za temp.
distanca cilindra 1mm i brtve cilindra 0.4mm i 0.6mm
- pm tuning zvono kuplunga
- led stop svijetlo sa ugrađenim žmigavcima
#6
Posted 30 December 2013 - 05:52
#7
Posted 30 December 2013 - 09:11
#8
Posted 30 December 2013 - 13:50
Nokia 3310
#9
Posted 30 December 2013 - 14:06
#10
Posted 30 December 2013 - 14:42
najgore u cijeloj prici je kaj nema dijelova za kupit,ni polovnih ni novih pa se moram krpat sa ovim pohabanim i potrganim..
a ono kaj se da kupit ima vecinom samo u engleskoj i skupo je za popizdit,ko npr prozirni poklopci zmigavaca su 460 kn,znaci nekih 60 eura..
tak da sad imam havariju sa zglobom vilice,njega ssm i nasel polovnog al ima luft ko i moj pa nis od toga..
pa treba nac lezajeve volana..amortizer prednji nema za kupit pa moram pripasat straznji od nekog treceg skutera koi mi dimenzijom odgovara..i tak u nedogled
#11
Posted 30 December 2013 - 16:01
#12
Posted 30 December 2013 - 16:14
#13
Posted 30 December 2013 - 16:40
#14
Posted 30 December 2013 - 16:43
Bogami ima dosta trošnih delova koje treba zameniti, što se ne vidi toliko spolja...neko bi sa prvih slika rekao: evo ga, skuter kao bombona ne treba ništa, sedi i vozi...Al kad se zakopa malo ima šta da se vidi...
U svakom slučaju vidim da si se nameračio da ga središ pošteno tako da očekujem jedan vrlo lep interesantan projekat i dobar skuter na kraju!! Samo napred, ja pratim temu...
#15
Posted 30 December 2013 - 20:17
#16
Posted 30 December 2013 - 20:48
skuteri su mi drazi,igrace koje se mogu ljepo preslozit estetski a opet i masina malo da ide zadovoljavajuce (ko ova 180tka)
dragster ima oko 107 kg i dost je lagan za masinu i dnagu koju ima..
prije rastavljanja sa ubijenom radilicom i lezajevima,sa cokom koi zaljeva,sa fals vazduhom na svim mogucim mjestima,isel je iznenadjujuce dobro..stvarno sam mislil da bude to nikud nikam posto je grobina al eto,ljepo me iznenadil..
nek ide poslje reparature malo bolje neg je to bilo prije,ja budem i vise nego zadovljan
#17
Posted 30 December 2013 - 21:31
deklo sam doma ispjeskaril isto ko i kurblu
(deklo je izrezano da bi se bolje hladil prijenos a kurbla je serijska ali malo prerađena)
felge,čeljusti i ovo ostalo sam nosil pjeskarit u jedno firmu di i inače nosim sve kaj trebam..,
s felgama je muka,teško se skida tvornička boja i dobro se treba namučit da se ispjeskare..
opruge su bile bijele pa su ispjeskarene ko priprema za neku drugu boju
da bi ih ispjeskaril trebal sam ih rastavit,a za rastavljanje sam trebal napravit alat da stisne oprugu pa da mogu otšarafit prihvat i izvuć oprugu van..
nie nešto ljep estetski al glavno da služi svrsi
pa ispjeskarene opruge
nakon toga je usljedilo plastificiranje u mat crnu i crvenu boju,skuter bude u toj kombinaciji pa da se poklope i neki ostali dijelovi..
na slikama baca na narančasto zbog fotića al ipak je sve fino crveno
odma sjele i nove gume na felge (dunlop scoot smart)
havarija je bila sa ventilima,standardni nisu mogli sjest u dosjede na felgama pa smo morali naručit neke manje...
felge su dobile mali crno-bijeli detalj u centar
sastavljena je odma i kurbla na deklo da se vidi kak bude stajala gore..
mehanizam kurble odmašćen i počišćen
kad se zavrti PM zvono u njemu bude to još bolje
#18
Posted 30 December 2013 - 22:03
za ovu prednju mi je trebalo oko 5 sati da sve skine,nažuljal sam prste ko majmun..najgora je onaj iz spreja,neda se šmirglat nego se ruli i brzo zapinu šmirgl tak da je to muka i pol bila..
odma kad krpam plastiku odlučil sam smanjit otvore za žmigavce (pošto prozirni poklopci koštaju 460 kn odlučil sam napravit ih sam od pleksija i malo smanjit žmigavce da dobije malo na agresivnijem izgledu prednja maska)
umjesto žarulja zalemil budem na pločicu žute led diode
još sam i iznutra pojačal plastiku ko i izvana da ne puca spoj
eh sad me još pati ova izrezotina nakaradna..trenutno nemam ideju kaj napravit s tim (inače tu je posuda vode i čep da se more otšarafit)..
il slošit neki poklopac il zakrpat sve pa da se uopće ne vidi il ostavit samo okruglu rupu kolko treba da se čep more izvadit
pa onda proba
za probu sam polemil i ledice na pločicu ali imal sam ih premalo i nije baš svijetlilo..
sad čekam da stigne materijal pa da napravim nove..
moral sam napravit distance za kučišta žmigavaca jer je bil luft između njih i maskke na koju naliježu
#19
Posted 30 December 2013 - 22:13
uglavnom svaku sam šmirglal 6 i pol sati da bi ju ogulil do koske..užas za mentalno stanje u glavi,haha
zatim krpanje pukotina i nosača koje traje još uvijek
rupe su se fino popunile
kucista zmigavci treba samo jos pocistit i toe to
napravil sam i podloge za naslon koi se nalazi između vozačevog i suvozačevog sica..na njih ide još spužva pa tapacirung da bude to to..
ovak nekak bi trebali sjedit ovi 'nasločanji' samo dok se pretapeciraju..
nisu ni zašarafljeni,samo nataknuti na šarafe,još se mogu namjestit u rupama da se centriraju i stoje kak treba..
ove rupe između njih kaj se vide budu se zatvorile..
a onda smo se malo igrali sa farom..
sa streč folijom i krep trakom sam zaštitil far i preko toga naljepil vlakna sa smolom..to bude prvi dio fara koi se bude još iznutra popunil pa onda izvana se poravnale sve neravnine i spojevi.
uglavnom bude to 4 eyes far
stisnul se far pa smo ga skinuli (jedva) da se more bolje sušit iznutra
napred budu išle 4 žarulje sa po 4 ledice
#20
Posted 30 December 2013 - 22:28
na red su došle i čuke,treba ih rastavit da se naprave custom dashboardovi da budu na sve 3 čuke isti..
te da se kučišta njihova pofrbaju u mat crnu boju ko i poklopac volana sa kontrolnim lampicama,pošto su pofarbane u boju kroma i već su oštećene..a i ne volim tak krom pa da se i to napravi kako valja i dolikuje
naručil sam sa ebaya kineske čuke,jednu za temperaturu motora a drugu za obrtaje,tek tolko da se vide
ne lliče na ništ osim na prosto kinesko česme,ali za 60 kn komad nemre ni bit bolji,tj još dobro i izgledaju,hahaha
pa eto ih u kommadima
dashboardi su spremni za skeniranje i pripremu za printanje custom dashboarda..
stop sam takodjer izrezal kae smetalo pa sad ide na nosac tablice ( koi je masakriran s rupama al isla bude folija na njega i okvir tablice pa bude i to na nest licilo )
serijski zmigavci idu dolje,samo za potrebe tehnickog se budu vracali gore..
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users