Jump to content


Pitanja - karburator


240 replies to this topic

#61 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 20 March 2015 - 22:42

da da to je zbog blokade, ali taj setup nije predviđen da se vozi u blokadi već je to naknadno ugušeno jer je došao u zemlju gde se limiti postavljaju na 45Kmh

#62 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 22 March 2015 - 18:19

View PostMiki82, on 20 March 2015 - 18:14, said:

e to sam cekao da cujem,znaci da kad ej veca dizna igla se ne dira i imace dovoljno goriva za razradu. Zasto sam ja kazao Mitkovu da ne dira igluevo zasto jer sam mislio da je postavljena fabricki na taj prvi zarez,on decko pisao kako je sve fabricki niko nije dirao nista. Ja ne znam da li ona stoji na drugom,petom trecem fabricki na tom skuteru .Nisam ga ja savetovao da potopi nego da tako ostavi jer sam mislio da je tako postavljena fabricki. Nadam se da je sad razjasnjena situacija i tebi,pa je doslo do zabune,ja ne znam mnogo ali znam da citam grafikon a i jos po nesto ;)
Bolje iglu dizati nego povećavati glavnu diznu jer se razrada vrši na 1/3 -1/2 gasa -tamo gde igla "radi" a ne na punom gasu gde je već područje glavne dizne. Na šrafu smeše se još malo po sluhu dotera i to je to.

Edited by tuningfanatic, 22 March 2015 - 18:19.


#63 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 22 March 2015 - 23:00

Svakako je bolje iglu podizati ali ne zaboravite da sve utice na svaki spektar...Znaci glavna dizna utice na ceo spektar kao i igla kao i srafic itd...samo u najvecoj meri prema pravilu koje svi znamo!

#64 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 24 April 2015 - 18:42

Momci jedno pitanje,kada je hladan skut kada dam gas da trgne motor trokira kao da je 4T tako mu dodze,sta moze biti to uzorak kada malo zagreje recimo posle 2 3 minute prima super gas i kad je zagrean prima odlicno,pali na pola zub i ladan i zagrejan.

#65 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 24 April 2015 - 20:22

To je normalna pojava, znaci da se saug jos nije zatvorio. Ne znam ko jos cima pun gas dok motor ne postigne radnu temperaturu...

#66 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 24 April 2015 - 21:32

Pa nije to pun gas odma,radi malo u leru i kad pojdem blago turiranje da brze zagreje ali do 5 6 iljada obrtaja.

#67 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 24 April 2015 - 22:13

saug dodaje mnogo goriva u tih prvih 20 sekundi, čak je problem kada je motor još topao, recimo stao si u prodavnicu ili tako nekako na 5-10 min, saug se ponovo uključio a motor nije ohladio, pa mora sa gasom da se pali itd...

#68 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 April 2015 - 22:14

Mozda ti definicija "trokira" nije dobra. Generalno ako ne ide dok je hladan, a posle ide dobro, to je ok. E sad, ako je automatski sauh, mozda je on problem, a moze da bude i previse hladna svecica. Ako imas rucni sauh, drzi ga duze pod sauhom pa probaj sta se desava.

#69 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 24 April 2015 - 22:42

Pa ni je to klasicno trokiranje ajde snimam sutra,motor radi odlicno posle toga i pali na pola zub,inace sauh je elektricni

#70 Motorce

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 28 posts

Posted 26 August 2015 - 15:48

Imam jedno pitanjce-da li se na Sprint Falcon 2008. 2t 49ccm, tip motora LJ50QT-4 "hvata" neki brendirani karburator?
Sa prekidima od prvog dana (kupovine) ima problem neravnomernog rada. Sve je na njemu fabricki, dakle nije bilo pokusaja nekog budzenja zarad performansi. Presao je 4500.
Zamenjen je sauh (mada koliko razumem ni novi kineski ne mora biti ispravan), sve ocisceno, provereno, majstor ocistio karburator, stelovao, mislim i da je razbusivao da ima veci protok, ako se to tako kaze.
Problemi su ostali, i sad majstor nudi zamenu karburatora po ceni od 3500din. S obzirom da sam procitao da su problemi sa karburatorom moguci i kod novih (jednako kao sa sauhom), mozda je neki drugi karburator, brendirani, resenje.
Hvala svima na pomoci

#71 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 26 August 2015 - 17:59

Treba samo ustelovati karburator. Pusti majstore, ko zna sta je on radio. Imas temu o principu rada i stelovanju karburatora. Prouci je i kreni sam u radove.

#72 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 26 August 2015 - 23:19

Nije trebao nista razbusivati, 4t se pakuje sa keihin kopijama sa membranom koji su projektovani za 4t... sa seriskim filterom ide 72-75 glavna dizna ako se ne varam...

Sad moguce je da se neki od prelivnih kanala zaprljao , to sve treba proveriti, izduvati ili prokuvati telo karbiratora u sodi bikarboni..

Na kraju nisu oni nista posebno skupi kao ni kvalitetni, a bogami u nasem gorivu cesto bude vode, pa ako duze stoji eto belaja...

#73 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 26 August 2015 - 23:27

View PostMario, on 26 August 2015 - 23:19, said:

Nije trebao nista razbusivati, 4t se pakuje sa keihin kopijama sa membranom koji su projektovani za 4t... sa seriskim filterom ide 72-75 glavna dizna ako se ne varam...

Sad moguce je da se neki od prelivnih kanala zaprljao , to sve treba proveriti, izduvati ili prokuvati telo karbiratora u sodi bikarboni..

Na kraju nisu oni nista posebno skupi kao ni kvalitetni, a bogami u nasem gorivu cesto bude vode, pa ako duze stoji eto belaja...
Kod njega je 2T kako sam primijetio :)

#74 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 26 August 2015 - 23:32

A da ja sam permutovao, jbg onda nista nisam rekao sa tim prethodnm postom

#75 Motorce

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 28 posts

Posted 27 August 2015 - 21:44

Kazu da se Dellorto 17,5mm za minarelli uklapa bez problema na njega.
Gde mogu da pogledam ponude karburatora i cene?
Ako neko ima predlog i za nesto polovno a dobro, prihvatam i taj predlog.
Hvala
:0takoje:

#76 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 27 August 2015 - 21:50

U principu na serijsku prirubnicu (flansnu) pasu svi dellorto phva (12, 14 i 17,5mm), mikuni i sve njegove kopije (16mm).

Novi karburatori (originalni) su dosta skupi, polovni su macka u dzaku. Trebao bi se posvetiti ciscenju i sredjivanju svog karburatora, to je uvek najisplativije resenje.

#77 Motorce

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 28 posts

Posted 27 August 2015 - 22:11

Jesu to ove cene tipa 9000, 10000... na motobikeshop.rs?
Ili ima gde povoljnije?

#78 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 27 August 2015 - 23:00

Da toliko su originali

#79 RuCZ

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 414 posts
  • MestoRuma
  • VozimPeugeot Jet Force

Posted 09 September 2015 - 14:52

Može li neko da mi kaže od čega mogu da napravim dihtung na lončetu karburatora?

#80 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 09 September 2015 - 15:17

Od klngerita





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users