Jump to content


TMMP 70 Minareli AC



3 replies to this topic

#1 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 21 January 2014 - 15:31

Evo još jednog china cilndra koji je kopija nekog brendiranog 70cc-a sa aux izduvnim kanalima.. Poznat od ranije, uglavnom MHR team relpica alu nikasil, i Motoforce ALU racing, koncept koji neko naziva još i Rotax tip sa tri izduva jer ih upravo ta firma koristi najviše u svom programu...

Ovaj TMMP cilindar je GUS, u promeru 47mm i može da se buši na specijale, sa njim u kompletu dolazi klip mat sive boje, nalik RMS-klipovima, sa jednim prozorom..

evo slika cilindra

Posted Image

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

Posted Image Posted Image

evo i portmape, zahvaljujemo se Nebojsi (NesaBG) na uzorku i slikama

Posted Image


Cilindar daje uz fabrički zaptivač 0,5mm C parametar od 0,6mm, koji je meren na china bloku, i sa tom postavkom daje najbolje rezultate na 11700 rpm-a, uz izuzetno male pritiske od svega 86 PSI, kao i snagu od 10,6 KS-a po teoriji

Posted Image


ukoliko cilindar spustimo na C=0mm tj, bez zaptivača, dobijamo najbolju raspoloživost na 10500 rpm-a uz iste vrlo slične pritiske i istu izlaznu snagu..

uz nekoliko analiza došli smo do zaključka da bi ovaj cilindar moga da se dotera da isporučuje veću snagu sa većim pritiscima, ali ciljne obrtaje ne možemo umanjiti jer su površine prelivnih i izduvnog kanala već prevelike, tako da je ovakav cilindar slabo iskoristiv za niži spektar obrtaja...

#2 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 21 January 2014 - 16:35

Izgledace kao da previse pametujem i sam sebi sam vec dosadio, ali nisu svi cilindri radjeni po timearea proracunima, pogotovo ne kineski. Vidi se lepo iz dijagrama da nije za 11700 obrtaja, a da bi lepo radio na 9-9500, ocigledno mu fali blowdown tj. treba prvo poraditi na visini izduvnog. Bolje da obrtaji stoje na 9000, iako se pritisci ne poklapaju.

PS: Ko preti tuzbom zbog uglova uprskavanja?

#3 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 20 September 2014 - 01:55

Ovaj kit se i kod nas prodaje u komplet sa glavom,ta glava je imala 10cc i kompresija po proracuni je bila negde oko 5.5:1.,motor nije imalo nikakve performance,posle smo ugradili glavu sa motoforce kit mislim da je bila oko 6cc motor je isaoo mnoogo bolje,bas kako sto streba da ide stim 47mm klip.

#4 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 20 September 2014 - 02:25

Pritisci bi trebalo da se poklapaju...mnogi fabricki renomirani cilindri analizom daju poklapanje pritisaka tacno na tim obrtajima na kojima se i u praksi dolazi do navece snage...ovo je dokazano vise puta kako sa moje strane tako i sa Mariove...

Nista kinezi nisu odokativno uradili a jos manje mislim da su nesto kalkulisali...prekopirali su neki cilindar...

Na ovoj analizi C parametar pravi zbrku...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users