Jump to content


Tomos APN 4M


32 replies to this topic

#21 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 23 August 2017 - 06:37

Sastavi kod apn cilindara moraju biti prema dole, tako da jedan ide sa leve dok drugi sa desne strane.. u pravu si

#22 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 28 August 2017 - 21:55

Ofarbani su svi bitniji dijelovi rama, pa sklapanje lagano moze da pocne.


Attached File  48.jpg   864.83K   19 downloads Attached File  49.jpg   1.64MB   20 downloads Attached File  50.jpg   1.85MB   19 downloads

Attached File  51.jpg   1.33MB   19 downloads Attached File  52.1.jpg   3.04MB   16 downloads Attached File  52.2.jpg   2.94MB   17 downloads

Attached File  52.3.jpg   1.55MB   18 downloads Attached File  52.jpg   1.08MB   27 downloads Attached File  53.jpg   1.37MB   23 downloads

#23 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 29 August 2017 - 06:15

Daj molim te nisam obratio pažnju, sa kojim alatom si rasklopio zadnje viljuške ?

#24 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 29 August 2017 - 10:24

Nisam koristio nikakav poseban alat. Drzi ih samo ovaj jedan sraf sa desne strane. Kad se on odvrne ta strana se samo svuce jer je nazubljena. Ne znam da li je tako inace ali tako je bilo kod mene.

#25 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 29 August 2017 - 10:53

ahh da svuče se ako nije zapekla... jasno

#26 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 29 August 2017 - 11:50

Ti si bas ozbiljno zagazio u radove, a sve mi deluje pedantno. Greota je ne restaurirati i ram kad je vec masina dole. Pratim.

#27 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 29 August 2017 - 13:01

Dalje na red dolaze prednje vile. Radile su jako lose, bile su poprilicno mekane i u lijevom stapu se culo neko krckanje. Kad sam ih otvorio vidio sam da je u njemu polomljena opruga i to na 3 mjesta. Bilo je ziva muka izvadih ih jer su se zaglavili jedan u drugi i jos na kraju zavrnuti na samom pocetku stapa ali nekako sam uspio. Drugi stap je bio ok.

Attached File  54.jpg   2.71MB   23 downloads Attached File  55.jpg   3.04MB   18 downloads Attached File  57.jpg   2.43MB   19 downloads

Nabavljene su druge vile iz kojih sam izvadio opruge i ubacio u stare.

Attached File  58.jpg   2.61MB   25 downloads Attached File  59.jpg   2.7MB   20 downloads

Nisam nigdje nasao tacan podatak koliko ulja ide, pominje se od 50 do 100 ml. Kako nisam bio siguran za pocetak sam nasuo 60ml u svaki stap pa cu vidjeti kad sklopim koliko su tvrde i kako se ponasaju.

Ubacene su i nove pakne u prednji tocak, kao i novi lezajevi.

Attached File  60.jpg   1.91MB   22 downloads

Karburator je za sad prepakovan u drugo kuciste jer je na starom proklizao navoj za glavnu diznu. Ubacena je nova dizna 64. Planiram ga koristiti samo privremeno, dok traje razrada i dok se ne nadje novi. Imao sam u planu vjerovatno ubaciti Dellorto 17.5mm. Uglavnom zbog veceg izbora dijelova a i planirao sam karburator izbaciti na stranu zbog lakseg pristupa tokom stelovanja.

Attached File  61.jpg   1.62MB   21 downloads

Postavljena su i nova platinska dugmad i novi kondenzator. Maksimalan zazor platina kad je klip u GMT sam podesio na 0.5mm dok sam otvaranje platina ostavio na 1.5mm sto prema kalkulatoru dodje 19 stepeni prije GMT.

Attached File  62.jpg   2.05MB   22 downloads Attached File  63.jpg   556.4K   19 downloads

#28 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 29 August 2017 - 14:45

Attached File  uploadfromtaptalk1504014319305.jpg   81.75K   24 downloads


Ovde je izvorna tema https://svet-skutera...Tomos-T14---T15

Dakle 14 ima iste prednje štapove kao APN, onda je 80ccm SAE 30 ulja po štapu

#29 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 29 August 2017 - 15:17

Ok, dosucu onda jos 20ml. A sto se tiče zadnjih amortizera i ovog ulja UKA 2? To je kociono ulje?

#30 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 29 August 2017 - 17:32

Hah jbg i ja tako čitam kao i ti... To ti je original uputstvo iz 80-ih

#31 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 29 August 2017 - 19:01

A jest vala u pravu si haha.
Ne nalazim nista na internetu vezano za UKA 2 ali npr UKA 4 i UKA 5.1 su ulja za kocnice pa pretpostavljam da je i 2 isto takvo samo stariji standard. Pokusacu sa DOT 4 koje sipam u kocnice na skuteru pa cemo vidjeti kako se ponasa.

#32 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 29 August 2017 - 20:28

Ima da se kupi UKA 2 kod nas na pumpama

Al sipaš dot 4 isto je

#33 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 09 September 2017 - 08:08

Dosuo sam ulje u prednje vile, otvorio zadnje amortizere, ocistio, odmastio i nasuo novo DOT4 ulje. Za sad se ponasa dobro.

Sklopljeno je sve i trenutno izgleda ovako, ostalo je da presvucem sjediste, ofarbam drugi amortizer, zavarim zastitni lim koji ide iznad lanca i mozda kasnije ofarbam i felge ako ne nadjem druge jer su ove uhvatile dosta korozije a i fali im par zica.

Sto se tice masine, upalio je nakon par kurblanja, radi fino, pustio sam ga da odradi u leru 3 x 10 minuta da sa malo razrade novi klip i karike. Pa cu ga ovih dana, dok malo ugrije, razraditi nekih 50-100 km. Dok uhvatim vremena pisacu i detaljnije o postavkama masine.

Attached File  64.jpg   1.36MB   27 downloads Attached File  66.jpg   2.3MB   24 downloads





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users