Jump to content


Skidanje kvačila i variomata [ alati....] ...



10 replies to this topic

#1 Lenko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 783 posts

Posted 24 January 2011 - 17:49

Evo jedan od načina kako blokirati zvono, da bi se odvrnulo zvono kvačila. Ključ je od brisilice.
Posted Image

#2 ivanm

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 97 posts
  • MestoZagreb

Posted 24 January 2011 - 18:10

piaggio, variomat i zvono:
Posted Image
Posted Image

#3 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 24 January 2011 - 19:04

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#4 Beogradski Fantom

    Član

  • VIP
  • PipPipPip
  • 1,606 posts
  • MestoBeograd, Kotez
  • VozimMalaguti Madison

Posted 24 January 2011 - 22:12

View PostRade, on 24 January 2011 - 19:04, said:


Posted Image

Ovaj metod kod minareli masina kao i njihovih kineskih kopija je moguc sa fabrickim variomatom ali nije preporucljiv jer se tako ostecuju nutovi ili kalote ili radilice, zavisi sta pre popusti. Desava se ovo:

Posted Image

ili pak ovo:

Posted Image

Sa aftermarket variomatima je taj poduhvat nemoguc jer nemaju mesto da se zaglavi ta sipkica koja ce sprecavati variomat i radilicu da se okrene.
Evo jedne uporedne slike fabrickog i Malossi multivar variomata, cisto da znate o cemu pricam...

Posted Image

#5 Rade

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 454 posts
  • MestoApatin

Posted 25 January 2011 - 00:49

Ne bi trebalo biti problema posto na Pezou su ti zubi jos mnogo manji i najmanje 20 puta sam fiksirao ventilvar prilikom obrtanja matice i nikad problema.
Posted Image

#6 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 25 January 2011 - 01:03

ma zavisi i od materijala. Ja lično sam više za blokator klipa, ili za polugu sa ključem, gde može. A najbolje je kompresor, samo treba imati uslova

Od blokatora klipa najviše mi se svidja onaj sa dugačkim klipom (buzeti), koji zaglavi klip u DMT i nema šanse da se uradi rotacija radilice ili zaboravi (hehe desilo se jedan put, srećom bez posledica)

#7 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 06 February 2011 - 14:16

Sigurno da dobar alat olaksava posao, svi mi imamo alate koje smo uglavnom pravili i koji odradjuju posao blokade radilice. Trebalo bi izbegavati improvizacije tipa `pogodan kljuc ` na pravo mesto, jer se moze ostetiti varijator ( meni je tako otpalo jedno parcence iz onog prozorcica gde sam zaglavio kljuc). Bolje je provesti par minuta vise u postavljanju alata, nego ostetiti deo koji se skida. Kod TUNING variomata najcesce ne postoji ono prozorce koje koristimo za alat za blokiranje, pa se mora konstruisati drugaciji alat... Ja sam tako uradio i bez bojazni od ostecenja skidam lako...
Mozda je najjednostavniji alat za blokadu ona za blokadu klipa, ali ja licno nisam za to, ne daj boze ako je jako stegnuto na prvoj ugradnji, da se ne bi ostetio klip, ili iskrivila klipnjaca...
A, sto se tice radilice, grozim se bilo kakvih udaranja po njoj, cak i gumenim cekicem, po mom misljenju bilo kakva skidanja delova sa nje moraju biti sa dobro osiguranim alatom i radapcigerima, znaci kontrolisanom silom... :D

#8 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 06 February 2011 - 18:42

Vidi Mišo, dešava se i nalazio sam u praksi da kod kineskih skutera a bogami i kod free-ja, da neko stegne toliko matice na radilici i zvonu kvačila da ni pneumatski pištolj bude nemoćan. U takvim slučajevima, primenjujem grejanje kombinovano sa uprskavanjem WD40 i povećam polugu na ključu. Kod Kymco i Puga, jednostavnije je blokirati ključem ventilvar preko zareza, a za minareli mislim da je blokator klipa izmišljena stvar. Treba samo voditi računa da se uzme onaj sa dužim pipkom (Buzzeti) jer blokira klip samo u jednom položaju (DMT), ja imam neki koji je kraći blokira klip u GMT tako da ako se zaboravi radilica ima skoro punu rotaciju. Za blokiranje kvačila, koristio sam ključ za skidanje filtera sa lancem (onaj sa trakom mi nije nešto legao za rad. mada vidim da je i taj efikasan). U principu najbolje je pneumatskim pištoljem, ali nije MUST HAVE da bi se obavio posao. Inače SUK (srpski univerzalni ključ = čitaj čekić od 1kg) je iz raja izašao samo ga treba koristiti uvek preko medijuma (tvrda plastika ili guma) da se ne bi oštetili navoji.

:D

#9 _miky50sp_

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 10 posts
  • MestoValpovo

Posted 06 February 2011 - 18:56

..i ja sam sebi dao truda i napravio najbolju moguču blokadu variomata....eo slikica

http://img843.images...7851229100.jpg/

Posted Image

Uploaded with ImageShack.us

...napravio sam si i za kvačilo,sistem kao ključ za fleksu ali jače,jer sa ključem od flekse nemoš skinit kvačilo na Piaggiu....

#10 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 06 February 2011 - 19:00

Da, ovo je extra ideja, a flexom ne možeš ni na u*ranom Pugu jer ima serijsko kvačilo sa 4 rupe umesto kao svi normalni sa 6

#11 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 07 February 2011 - 10:29

E, Bleki, dobro ti je ono za SUK. Miky-ev alat odlican. Ko radi samo sebi, nije problem da napravi alate za svoju makinu, ali ko rari vise, mora imati za razne modele specijalne alate. Ja sam sebi napravio onaj za skidanje korpe isti kao Buzetijev, k`o im kriv sto su dali sliku, onaj za skidanje magneta k`o Cveletov, ploca sa centralnim sarafom i tri pomocna, odradjuje posao bez po muke, al` verovatno ne bi pasovalo na druge ...
Jednom mi se desilo pre neku godinu pocetnicka greska na MATICU, ja menjao onaj jednosmerni iglicasti na kvacilu...Toliko je jako ujeo na rukavac radilice, da trokraki radapciger nije mogao da svuce korpu i poceo vec da raspertlava kraj radilice. A, ja da mu malo pomognem, udarim ga malo cekicem po klinu par puta... i skupim radilicu aksijalno, a onda zna se...rastavljanje motora, a nisam se pripremio za to ,neuslovno mesto, nisam cak ni ulje ispustio, + posao oko radilice...zato se ja grozim bilo kakvog lupanja po radilici, plato skolu... http://svet-skutera....tyle_emoticons/default/sign0020.gif





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users