Jump to content


Piaggio NRG mc2 to mc3



994 replies to this topic

#981 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 03 April 2015 - 10:49

View Postdajteh, on 02 April 2015 - 00:18, said:

Acina igla je stala u pismo, a ovo 20€ ispada ako ne prelazi 2kg sveukupno.

pa i ne verujem da je hladnjak tezi od 2 kg.Stavi ga u stranu i okaci neke slike slobodno ovde kod mene u temi pa cemo se dogovarati za dalje

#982 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 03 April 2015 - 10:53

Moje sledece pitanje je vezano za elektricnu vodenu.Pumpu sam dobio za rodjendan,i olaksava mi mnogo stvari oko ugradnje LC-a jer ne moram da otvaram blok zbog montaze pumpe.Interesuje me od svih koji je imaju kako ste resili njen rad?Da li se pali odmah po startovanju motora ili se pusti da se motor zagreje malo pa onda preko nekog prekidaca pustiti pumpu u rad?

#983 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 03 April 2015 - 12:11

na kontakt bravu, što je sigurno sigurno je... inače ako ti uzme Pita da proba, pa zaboravi da uključi ode klip :)

#984 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 03 April 2015 - 12:26

Haha to Piti nikad neces oprostiti. Svako malo pa ga prozoves hahaha.

#985 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 03 April 2015 - 12:56

ja samo apelujem da ide na kontakt, jer nije sigurno da će se vozač uvek setiti da uključi

#986 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 03 April 2015 - 14:03

Znaci uzeti + sa releja alnasera jer tu dobija sa brave i minus negde sa rama i da vrti stalno?

#987 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 03 April 2015 - 14:51

... ili tremostat od termopeći koji ima onu bakarnu cevčicu kao sondu, koja se pričvrsti negde na glavu cilindra, podešen na željenu temperaturu, pa spojen preko mirnog kontakta, u tom slučaju radi obrnuto, pa kad prebaci 30 stepeni upali sam pumpu. Ako termostat nema mirni kontakt, može se radni spojiti na neko rele koje ima radni i mirni kontakt pa termostat aktivira rele a rele pumpu. Ove LEDovke su indikacija, plava svetli dok je motor hladan i pumpa ne radi, a žuta ili zelena, kako kome po ukusu, pali se zajedno sa pumpom kad termostat prebaci, i tada gasi plavu led. Plava ledovka ima dvostruku ulogu, kao indikator temperature i kontrola napajanja sklopa pumpe. Može i bilo koji termostat, npr od bojlera, pegle... bitno da ima sondu. Ovo je samo jedna ideja, ja bih pre našao neki elektronski umesto mehaničkog.

Attached Files



#988 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 03 April 2015 - 18:58

ne ne na releju imaš uvek plus sa akumulatora i imaš još jedan sa tastera koji okida alanser.. ovde kontakt brava ne isključuje debeli stalni plus jer alanser povuče mnogo struje, a kontakt brava to ne može da odradi...

uzmi unimer pa nakopaj gde imaš plus sa bravice

#989 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 03 April 2015 - 20:36

Ja sam bas kopao po bravici juce i najlakse sam nasao plus tako sto sam uzeo probnu lampu za 12V, spojio je na masu i provjeravao kontakte na bravici.
Kad nadjes isjeces zicu, krimpujes prikljucak i izvedes kontakt gdje ti treba. Masu mozes i sa rama da izvuces :)
To bi bila najbolja opcija za elektricnu vodenu jer nikad ne mozes zaboraviti da ukljucis na prekidac (hehe Pita :P)

#990 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 03 April 2015 - 22:06

spajaj je na ključ! kad ga okreneš pališ i pumpu...zaebi sve ostalo, nekad je nećeš upaliti iz bilo kog razloga...ili ti je neko neće upaliti ko ti skoči na motor...

mada bez uključene vodene znaš kako prži motor...ja sam bio u čudu kako sam oprljio Marijevu srku bez vodene...nešto se samo kao ugasila malo na semaforu.... :D

#991 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 03 April 2015 - 23:57

Ahaha malo se ugasila..dobro recite vi meni to kod vas stalno vrti pumpa?ja sam danas ovu moju Bosch ocistio,podmazao i gurnuo dolazno crevo u kantu od 5l a u odlazno crevo nalio vode da izbaci vazduh i prikacio je na akomulator.Pripomagao je zaxx nisam hobotnica treba sto ruku.Drzi pumpu,drzi zice,crevo..Svukla je kantu od 5l za 11 sekundi.

#992 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 04 April 2015 - 09:08

ma daaaj onda ta tvoja pumpa 30L/min ,.. mora da je neka za svemirske brodove :)

....
znam samo da sam istrčavao na sred puta i mahao za pit stop, al džaba kad ovaj ne vidi i ne čuje, samo grč u zglobu...

naravoučenije, vezuj na kontakt bravu, ako nećeš da istrčavaš

#993 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 04 April 2015 - 09:33

Evo bio zaxx kad je svukla kanticu od 5l za 11 sekundi.E sad jbg mozda zato sto je pumpa bila nize od kantice pa kad povuce malo i prirodan pad odradi svoje.znaci kad bude trebala da podigne vodu u hladnjak realnije je pola od toga.13-15 litara u minuti.
Znaci Pitu uhvatio grc u zglobu a tebe infrakt

#994 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 06 August 2015 - 11:39

Tema moze pod kljuc nrg je na prodaju dolazi mnogo ozbiljniji motor,ujedno hvala svima za savete i pomoc.Ovim zavrsavam svoju eru u svetu skutera.Jos jednom hvala svima.

#995 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 August 2015 - 01:23

Neka je sa srecom prelazak u vislju klasu, a energy jos puno veselih kilometara. Nek' se ti navozas sa velikim motorom, vratices se kad-tad na skut. Znas kako kazu, prva turpija zaborava nema :)





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users