Jump to content


Kymco Super 9 spremanje za novu sezonu 2014


270 replies to this topic

#1 Frazier

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 375 posts

Posted 13 February 2014 - 14:51

Kao sto sam i u predstavljanju rekao Super 9-ka je 2006 godiste,drugi sam vlasnik. :)
Uz njega sam dobio servisnu knjizicu,u kojoj vidim da nikada nista nije ozbiljnije menjano,tipa kvacila,varijatora,karba,uljne pumpe itd.
Znaci samo redovni servisi.

Narucio sam prednju gumu novu posto je fabricka jos na njemu, koja je zgazila 20 000 km i sada tek pocela da proklizava i da puca sa strane od starosti.Nova guma je Sava MC 16 120/70/12,nadam se da nisam pogresio jer korisnici kazu da je sasvim dobra guma za gradsku voznju i da posle fabricke ce biti pesma.
Centralna opruga je narucena Malossi bela na 5% posto necu da idem mnogo dalje od fabrickog stanja.

Stvari koje su radjene na njemu su sledece:


1. lezajevi radilice pre oko 2000 kilometra (jedan lezaj je TNT a drugi koliko se secam KYOTO made in japan ugravirano a ne stampano,jer postoji neka prica oko proizvodnje nekih kopija koje se prepoznaju po toj gravuri)
2. nastelovan karb tako da trosi oko 3.5 litre, sa nas dvoje (devojka i ja) mozda nekih 3,7 l na 100 km
3. stavljen kais Dayco koji je posle 5000 kilometra i dalje u dobrom stanju,nije otegnut i nije izlizan puno
4. ociscen varijator na kome stoji datum 12.dec. 2005 godine i nema ostecenja - cime me inpresionira Kymco,jer dugotrajnost delova je savrsena
5. promenjen semering na prenosu posto je pustao ulje i bacao na deklu

Ovo je iznad je skoro sve sto je radjeno prosle godine.



Za ovu sezonu pored opruge i gume koje stizu sutra imam nameru da promenim :

1. rolnice - TREBA MI POMOC OKO GRAMAZE I PROIZVODJACA (mnogi ovde po onom sto sam citao ne savetuju RMS,pa bih uzeo Athenu,Top performance)
2. uhvatio sam i Athena kais od prodavca na oglasima koji je greskom kupio,pazario sam ga za 800 dinara,da bude uvek u sedistu za nedaj Boze. - ZELEO BIH VASE MISLJENJE O NJEMU
3. treba mi pomoc oko oprugica kvacila,ne znam koje tvrdoce da stavim,tj koji mi set predlazete,imam neku ponudu za Motoforce set plava,crvena i crna cinimi se.
4. imam problem izgleda sa uljnom pumpom jer u filteru za vazduh se da videti kolicina ulja i lepo moze da se iscedi iz njega
Da li je problem do pumpe i da li je moguca neka kratka reparacija ili negine kupovina druge.
5. koje mi plocice za prednji disk preporucujete jer na ovim fabricckim ima nekih 2 mm "mesa",pa ne znam da li ce da gura do kraja sezone.



Ovako izgleda vremeplov mog ljubimca

Attached File  CAM005311.jpg   102.39K   42 downloads


Attached File  CAM005291.jpg   120.38K   35 downloads



AKO NEKO IMA OPROBANI SETUP ZA PRENOS STO SE TICE ROLNICA,OPRUGA,VARIJATORA I KVACILA NEKA PREPORUCI BICU MU ZAHVALAN JAKO. :D


Voleo bih da sam vodim racuna oko svog ljubica pa hvala svakome u napred na pomoci,nadam se da vas nisam udavio problemima i idejama. :)

Edited by Frazier, 13 February 2014 - 14:52.


#2 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 13 February 2014 - 15:50

Fabričke rolnice su dimenzija 16x13 i težine 8,5g, ako voziš fabrički auspuh onda takve stavljaj..

kvalitet ide po hijerarhiji... RMS, Athena, Top Performance, Stage6, Malossi i Pollini... kupuj za koje imaš para, i obavezno menjaj malene slidere, to su ti oni plastični klizači na kaloti varijatora

Bela Malossi centralna je OK, otprilike kao i fabrička, oprugice na kvačilu moraš izmeriti prvo koje su dužine... i prema tome kupovati, jer se prodaje dosta različitih dužina, i to značajno može da poremeti ceo rad kvačila.. dalje gledaš koja je debljina žice opruge, imaš od 1-2mm debljine., tebi ne trebaju neke previše tvrde jer ti odgovara mekan start, zbog fabričkog auspuha, i obrtnog momenta na nižim obrtajima...

uljna pumpa nema veze sa filterom vazduha, i ona meša i baca sa strane na karburatoru u zavisnosti od obrtaja i otklona ručice gasa.. Ulje u filteru koje zatičeš je normalno, jer 2T motor radi kao jedan kompresor i određenu količinu gorva baci nazad u filter, sad ti to vidiš kao ulje jer gorivo ispari... imaš na dnu filtera slivnike, jednostavno isperi filter u benzinu, tanko ga naulji sa nekim sprejem tipa wd40 i miran si.. Ako i bude opet malo prskao natrag u filter to je za tebe samo povoljno jer će biti bolje filtriranje prašine...

potrošnja od 3,5-3,7/100 je za devetku normalna, i za tih 5KS-a koje isporučuje i ne može baš manje da se namesti...

prednje pločice ima da se kupe u malossi programu, pošto su dvoklipna klešta sa jedne strane, idu te velike, preporučuju se organske za stock vožnju po gradu..

eto fabričku postavku imaš, nema filozofije ako ne ideš u neki tuning, i nemoj ništa da pomeraš, sve postavke koje je fabrika namestila, najbolje rade, i bilo koja varijabla lakše rolnice i tvrđe oprugice, dovešće te do razočaranja, ako ne budeš recimo menjao auspuh na neki rezonantni ili sl...

#3 Frazier

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 375 posts

Posted 13 February 2014 - 22:49

Da se zahvalim prvo na detaljnom odgovoru. :D

Aspuh je u planu za menjanje jer je poceo da korodira opasno sa donje strane i farba na svaki malo jaci udarac rukom otpada.
Razmisljao sam o lakiranom Bullet-u,pa ako bih njega stavio sta mi je onda ciniti sa rolnicama i oprugama kvacila?

Slajdere sam menjao pre oko 2500 km trebalo bi da su dobri ali provericu. Za portrosnju sam predpostavljao da je normalna,ali negde u tvojim postavkama/odgovorima Mario sam video da tvoj trosi nekih 2,7 u idealnim uslovima sto je savrseno ustelovano. :)

Za opruge sam razmisljao da stavim fabricke bas iz KDS Kymco-a ili eventualno malo tvrdje,ali poslusacu tvoj savet.
E sad mi je lakse za uljnu pumpu,znam da nije do mene ili kvara,to jednostavno tako funkcionise,probacu sa cuvenim WD-om 40. Hvala za plocice nisam imao predstavu kakve plocice idu.

Sto se tice rolnice razmisljao sam da stavim 7,5 ili 8 grama da ih malo olaksam ali ako je 8,5 najbolje tako cu i da uradim.

#4 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 13 February 2014 - 23:43

klasična greška svakog početničkog tuninga, je da ljudi odmah stavljaju lakše rolnice jer misle da će mašina sa obrtajima bolje da vuče.. ali nije tako

ovaj auspuh ima najbolji obrtni moment upravo na obrtajima gde 8,5g rolnice lepo menjaju prenos, staviš lakše i vidiš da se motor dere a ne ide... ili još gore , ima ljudi koji utripuju da im ide bolje kada se više dere, e to je tek za medalju...

imam jedno rasklopljeno kymco kvačilo, proveriću koje su dužine oprugice, mada ako u kdm-u imaju originalne onda super, ako nisu onda treba pogoditi koja tvrdoća odgovara...

kada budeš kupio rezonantni auspuh, sledi ti malo gimnastike sa podešavanjem... tada se cilja težina rolnica da motor menja prenos u centru rezonancije... to naravno niko sa sigurnošću ne može da ti kaže jer zavisi od dosta faktora...

do tada evo štivo za čitanje...
http://forum.pyrothe...s-i-stelovanje/

#5 Frazier

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 375 posts

Posted 14 February 2014 - 01:24

Dobro je sad mi je otklonjena ta glupa misterija da sa laksim rolnicama dobijas start,jer cinimi se da zvezckaju ali nemam prilike da vozim bez kacige pa da lepo cujem,a vidno mi se star usporio ,nekako je za nijansu tromiji pa predpostavljam da je do rolnica,oprugica i centralne opruge . :D
Kad zamenim videcu da li sam uradio pravu stvar.
Hvala za stivo,delimicno sam ga procitao ranije ali sad bi valjalo lepo da razcesljam sve. :)
Da li je dovoljno da se auspuh peskira i prefarba vatrostalnom bojom da bi se lepo zastitio?Kako mogu da na fabrickom ocistim izduvnu granu ,u najboljem slucaju kako da promenim izolazijuciju,znam sta treb i kako da oblozim iz postova koje si vec kacio,ali ne znam kako da ga otvorim jel jedini nacin da se sece?


Ako me se setis posalji mi samo duzinu i debljinu oprugica jer mozda bi i uzimao neke bolje od fabrickih. :)

Edited by Frazier, 14 February 2014 - 01:26.


#6 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 14 February 2014 - 01:38

Quote

Razmisljao sam o lakiranom Bullet-u,pa ako bih njega stavio sta mi je onda ciniti sa rolnicama i oprugama kvacila?
Lepo si razmisljao :D ako se ima neka para u steku najpametnije je promeniti fab. zaguseni auspuh i skuter ce se preporoditi al se spremi za ponovno stelovanje prenosa...Kod kupovine orugica kvacila se prvo malo istrazi net da nadjes koje su odgovarajuce za fab. kvacilo pa zapises fabr. kodove i po njima trazis set koji je obicno sa tri vrste po jacini...na pr. ...ko sto vidis odgovaraju ti oprugice koje idu na pezo i piaggio ser. kvacila...
http://www.scooter-c..._KUPPLUNGSFEDER
http://www.scooter-c..._KUPPLUNGSFEDER
http://www.racing-pl...73#.Uv1JS_vs9Cg
http://www.racing-pl...73#.Uv1JbPvs9Cg

E vec oko tezine rolnica u variomatu ide igranka...ista ona ko u linku koji si procitao :)

#7 Frazier

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 375 posts

Posted 14 February 2014 - 02:47

Hvala punooo na odgovoru za Bullet,iskreno imam neku ponudu da ga uzmem skoro novog samo probanog za 4000 dinara u vrhunskom je stanju spolja. :)
Ma to za role znam da je igranka najbolje kuppiti ceo set pa gadjati sta i kako.
Razmislicu da ulozim u taj auspuh.

Niko za sad nije prokomontarisao Savu MC 16 120/70/12, nadam se da ce biti ok kad se namontira.

Jer zahteva novi auspuh i novo kvacilo ili varijator?

#8 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 14 February 2014 - 03:03

Не. Само лакше ролнице и тврђе опругице квачила. Колико лакше ролнице и колико тврђе опругице зависи од мноштва фактора.
Оквирно грам, грам и по лакше ролнице и најмекше опругице из сета.

#9 Frazier

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 375 posts

Posted 14 February 2014 - 03:27

Kapiram sad,lakse rolnice da bi se varijator sto vise izdigao a mekse oprugice da bi se kvacilo sto lakse otvorilo,tako se dobija na brzini a rezona na sve to podpomaze. :)
Nadam se da sam dobro povezao.

Gledam ima dosta sad filtera za vazdug u obliku pecurki,oni mali sa plasticnim providnim poklpcem,raznih proizvodjaca,pa me interesuje da li je efikasniji od fabrickog,ili je samo na tim manjim sportskim olaksan pristup prljavstini do filtera??? :)

#10 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,752 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 14 February 2014 - 05:39

Za fabricki cilindar se ne isplati uopste stavljati tkz. gljivu. Dobices samo vecu potrosnju, buku i ogromno utroseno vrijeme da ustelujes karburator, ako ga uspijes i ustelovati.
Najbolje da ostavis stock airbox i budes miran, jer nemas apsolutno potrebe za gljivom trenutno. :)

#11 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 14 February 2014 - 10:26

a reci ti nama, koji je to bullet koji odgovara na kymco blok..

koliko sam ja upućen bullet se ne proizvodi za SF10 kymco blok, al ajd možda grešim .. :)

#12 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 14 February 2014 - 12:16

U pravu je Mario-nema bulleta za tvoj blok...jedino za piaggio pa da se malo preradi...

#13 Frazier

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 375 posts

Posted 14 February 2014 - 20:01

Evo i guma je danas stigla sa centralnom oprugom. :)

Sava MC16 120/70/12

Attached File  CAM005361.jpg   128.17K   27 downloads



Attached File  CAM005351.jpg   98.97K   28 downloads



Attached File  CAM005391.jpg   139.03K   24 downloads



Opruga bela standardna Malossi na 5 %.



Attached File  CAM005381.jpg   70.16K   16 downloads





E sad za filter sam skapirao,samo cu da mu promenim ulozak sundjerasti naprskati WD-40 i i milina. :)


Sto se tice Bullet-a on je za
Gileru RUNNER 50. Treba mala prepravka to znam,ali ako nije komplikovano uradio bih jer je za smesne pare a skoro nov. :)


Pukla mi je kilometar sajla pa me interesuje jel ima neko preporuku gde da uradim novu,tj da napravim ili ima da se kupi povoljno,da li pase od nekog kineza,posto vidim da su asjle nove 300 din za njih.

Edited by Frazier, 14 February 2014 - 20:04.


#14 Dimitryalexa

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 14 posts
  • MestoNis
  • VozimGilera runner 50sp

Posted 14 February 2014 - 20:08

Drugare za gumu ne brigaj,nisi pogresio jer meni na raneru jos stoji fabricka sava mc doduse 14 cola, u planu je da se menja ali izdrazace jos .

#15 Frazier

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 375 posts

Posted 14 February 2014 - 20:16


Dimitryalexa eeee hvala na odgovoru bas sam nestrpljiv bio da saznam da li je ok. Sad mi je sve potaman. Hvala. :)


#16 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 14 February 2014 - 21:06

što se auspuha tiče, relativno je šta je kompikovano i za koga.. ima da se prepravi dužina i ugao naleganja na grani, mora da se dovari materijala, treba obratiti pažnju na granu da ne dodiruje poklopac ventilatora i treba izraditi nov nosač... ja sam radio dva puta, ali iz razloga što te modele nisam mogao pronaći u proizvodnom programu za kymco..

recimo da ne bih taj posao ponovo radio za auspuh koji je 3000 din, jer cela ta operacija, ako misliš da redovno uradiš sa nekim variocem i materijalom ima još toliku vrednost..

#17 Frazier

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 375 posts

Posted 15 February 2014 - 02:02

eee pa to je vec druga stvar,mislio sam da samo skinem granu sa fabrickog i navarim na Bulett,ali nije to bas tako ko sto sam ja mislio. :)
Svakako si me bacio u duboku matematiku o kojoj cu da razmislim. Sto se tice Super 9-tke koji mu osim Leo Vince TT auspuha lezi bez prepravki?
Sto se tice sajle za kilometar sat jel mogu kineske da legnu,jer je oko 300 dinara komad a da izradim novu je 1500 dinara,razliku bi ulozio u Malossi rolnice. :)

#18 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,768 posts

Posted 15 February 2014 - 02:24

ne može kineska sajla, jer kymco ima onu plastiku gore kao neki patent za sat.. jedino ako uradiš sa nekim samo sajlu unutrašnjost a iskoristiš oplatu

od auspuha imaš u ponudi, technigas nekoliko modela, ima leo vince isto nekoliko modela, ima hebo, mislim da sada već ima i stage 6... pogledaj po shopovima, izaberi kymco super 9 pa pregledaj šta se nudi...

#19 Frazier

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 375 posts

Posted 15 February 2014 - 02:49

Hvala Mario i svima vama na zivcima i strpljenju. :)
Nadam se da nisam puno naporan jer ste vi Kymca proucili i dvotaktne skutere,pa ipak ovde imam najbolje savete.

Razmotricu neke od auspuha pa ako se uklopim u cenu ili neko ima povolja dobar polovni pazario bih. :)

#20 Frazier

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 375 posts

Posted 15 February 2014 - 02:52

Imam jos jednu situaciju vezanu za farbu na plastici izmedju nogu i volana,tamo gde je zakacaljka za kacigu. :)
Pocela je da se guli farba sama od sebe posle dva voskiranja u servisu za pranje.
Ne znam sta se desilo i sto je tako odreagovala i pocela da bledi sama od sebe. Kako mogu da joj vratim satri sjaj,da li je resenje farbanje ili moze poliranje?





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users