


Kymco Super 9 spremanje za novu sezonu 2014
#221
Posted 09 March 2014 - 21:38

#222
Posted 10 March 2014 - 02:18
Odvrnuo srafove na oil box-u dosuto ulje,kocnicama je svanulo verovatno. Inace oni srafovi koji su me mucili,jedan je morao da se razbusi na kraju bez posledica a druge je odreagovao na fen i zagrevanje.
Filter opran sredjen, ne slinavi iz air box-a nista.
E sad kad se upali ipak bez sauha se muci jako,sto znaci da cu morati par minuta da ga zagrevam pred svaku voznju dok ne kupim novi,jer tesko krece.
Stavio sam centralnu oprugu i oprugice.
Deluje mi da ima blagi pad izmedju 25-30 km/h,sta moze da bude problem?
Da li je do rolnica,posto je opruga samo 5% jaca od fabricke a oprugice sam stavio po debljini zice iste kao fabricke.
Danas kada sam dodao gas na jednu petinu nije zavrteo tocak odmah e sad ne znam da li to ima veze za stelovanjem karburatora ili je to samo od toga sto se nije dugo vozio...
#223
Posted 10 March 2014 - 02:48
Inace sada bi trebalo mozda staviti za nijansu teze rolnice jer je opruga nesto jaca.
#225
Posted 10 March 2014 - 02:52
#226
Posted 10 March 2014 - 03:20
Htedoh reci da je problem do njega zato sto ga nema,jebiga

@Nikola
Nema sta da se misli,nego se proba !
Edited by Alexandar :D, 10 March 2014 - 03:20.
#227
Posted 10 March 2014 - 22:31

#228
Posted 10 March 2014 - 22:33
#229
Posted 10 March 2014 - 23:00

Ne znam sto se to desilo,kad sam sve stavio na fabriku. :/
Jedino da stavim najmekse opruge iz seta i ako su one po debljini zice mekse i od fabrickih oprugica.
#230
Posted 11 March 2014 - 00:38
#231
Posted 11 March 2014 - 01:04
da li da stavim mekse opruge kvacila?
#232
Posted 11 March 2014 - 01:10
#233
Posted 11 March 2014 - 01:16

Mozda je najbolje neki set da uzmem rolnica za isprobavanje ili da vidim ako neko ima da pozajmim pa da vratim.

#234
Posted 11 March 2014 - 01:56
#235
Posted 11 March 2014 - 02:42

Hvala za gramazu Mario.

Edited by Frazier, 11 March 2014 - 02:43.
#237
Posted 11 March 2014 - 15:05

#238
Posted 11 March 2014 - 18:26




Nije opran i sredjen ulepljen je od prljavih ruka ali ga ja volim i takvog.
Resio sam da sednem i vidim sta se desava sa tim propadanjem,iadjem ispred zgrade sednem na teren,i krenem da podesavam malo karb sto se tice ler gasa,podignem ga i eto vec malo bolja situacija pri radu.
Kad sam krenuo ka "radnom mestu" jedva je isao to je problem sa sauhom koji moram da resim. Uzmem i zagrejem ga dobro na rukometnom terenu,napred nazad kao neko zeljno dete (a i kako da ne budem
zeljan kad od septembra nisam seo na njega). Odvrnem kutiju za filter izvadim sudjer iscedim iz njega sve i svasta i vratim na mesto,pritom mi se omakne pa dospem ulja preko granice jer mi je palio lampicu na duze ,pa sam mislio da nema u njemu vise od 2 deci,kad ono medjutim skoro pola litre u njemu. :/
Uzmem krpu gurnem cist cosak i krenem da izvlacim polako visak,jer slamcicu i srevo nisam imao

Izbaci on to lepo sto mu nije odgovaralo na crevce i ZAPREDE KAO NIKADA DO SADA.

Mojoj sreci nigde kraja.
Resim da zalegnem i pogledam moj auspuh kad imam sta i da vidim...

Auspuh je polako poceo da se kruni oko lulice.
Ispod zastite je kardinalan,to ide na moju dusu jer ga nisam zastitio na vreme. :/
Edited by Frazier, 11 March 2014 - 19:08.
#239
Posted 11 March 2014 - 19:06

STo se tice ubrzanja evo jednog kratkog videa.

To je u duzini rukometnog terena plus jos nekih 10 metara.

Kako vam se cini ovo izdanje. Svaki komentar mi je dobrodosao.

Edited by cvele, 12 March 2014 - 01:42.
#240
Posted 11 March 2014 - 23:24

10 user(s) are reading this topic
0 members, 10 guests, 0 anonymous users