Jump to content


Sprint Eagle - by RuCZ



  • This topic is locked This topic is locked
280 replies to this topic

#241 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 26 October 2015 - 01:40

Pazi, i dalje ne voziš serijala skut već sa auspuhom i varijatorom....kako li je na skroz serijskom skuteru majko mila....dosada bez granica!! :)
E to je, moj se neće nikada vraćati na nikakav setup ispod trenutnog...može samo takav da ide od mene ili komplet u delovima...

#242 RuCZ

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 414 posts
  • MestoRuma
  • VozimPeugeot Jet Force

Posted 26 October 2015 - 13:47

Tu si skroz upravu. Kad se setim kako je išao kao serijala sa skinutim blokadama ovo je pesma :) Delovi su na polici pa ako se prodaju prodaju, a ako ostanu verovatno će biti ponovo vraćeni ali uz dopunu setup-a i dobrog majstora koji to sve može lepo da ušteluje.

#243 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 26 October 2015 - 14:53

uvek je to problem, uzdaš se u nekog majstora, sam nisi dovoljno spreman, i posle bude status quo...

zato je bolje sve sam uraditi, jer onda imaš kompletnu sliku postignutog rezultata, uzrok-a i posledice nekog kvara...

međutim za takav posao je potrebno više vremena, dosta čitanja i komunikacije na forumu, treba i nešto alata...

i da ne zaboravim, "ponavljam se" ne može odmah midrace, stage6 mk2... moraš proći kroz base strukturu, a ako si već odlučio da preskočiš sve to onda moraš da računaš na veći rizik, i kada nisi sasvim siguran onda zaobiđeš kineske komponente u setup-u, čisto da sebe obezbediš da radiš na čvrstim stubovima...

ako je Neša znao da podesi TNT kako valja, to ne znači da će i tebi poći za rukom, on je od svoje 10-e godine u tim vodama pa ima više iskustva, a sa druge strane "vage" imaš agresivan nikasil cilindar i rhq radilicu koji su debelo plaćeni...

seti se šta sam ti govorio, nisam baba koja čangriza, već pokušavam da približim stvari realnosti, ponese to "daj jače i brže", pa posle ipak nije tako...

#244 RuCZ

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 414 posts
  • MestoRuma
  • VozimPeugeot Jet Force

Posted 26 October 2015 - 16:43

Nećeš mi verovati, ali u trenutku kada sam s najviše iznervirao setio sam se šta si mi rekao. Trebao sam te tada poslušati, ali nisam. Jbg, svako greši. Nemoj pogrešno da me shvatiš jer kada si mi to govorio nisam mislio da je tvoj komentar zlonameran već nisam realno sagledao sliku. Sreća je što su svi delovi kao novi. Moglo je to da se završi i sa lepljenjem ili nečim sličnim. Od prilike znam gde sam grešio, ali ovaj sport zahteva baš mnogo znanja i vremena. Sa foruma se baš dosta toga može naučiti i ljudi su spremnni da pomognu. Mene zeza manjak slobodnog vremena. Ipak, moje razmišljanje se sve više okreće u tom pravcu da skuter ne prodam. Moram videti šta ću dalje. Svakako ću ga voziti jer i sa trenutnim setup-om ide ok i uživam dok ga vozim :)

#245 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 26 October 2015 - 17:06

Nista sad preko zime jos malo utvrdis znanje i sam sve sklopis za prolece da bude tip-top

#246 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 27 October 2015 - 00:28

Steta za takav setup da ode u oglase. Moglo je se sve ispeglati, nije teorija stelovanja preteska. Mario ti je dao dobar savjet. Utvrdi gradivo preko zime pa vidi ako si voljan na proljece sklopiti nesto tvojim rukama da te zadovolji.
Mene su takodje savjetovali davno da ne srljam i krenem lagano. Sjecam se prve teme koju sam procitao (jos na starom forumu), matrix od madnesa sto je Mario radio, koliko sam se samo "nalozio" na tjuniranje da sam odmah poceo traziti HE dijelove, bez ikakvog predznanja...sreca pa sam dosao sebi inace bi bila promasena investicija.
Naucio si makar nesto, bice to dobro sledeci put. :)

#247 RuCZ

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 414 posts
  • MestoRuma
  • VozimPeugeot Jet Force

Posted 27 October 2015 - 08:07

Hvala svima na podrsci. Sad sam sigurno bogatiji za jedno iskustvo. Znam odprilike gde sam pogresio, ali tako je kako je. Imam vremena da razmislim pa da vidim sta mi je ciniti dalje.

#248 RuCZ

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 414 posts
  • MestoRuma
  • VozimPeugeot Jet Force

Posted 31 October 2015 - 17:06

Jel može neko da mi pojasni kako da proverim ispravnost vakum slavine? Idalje imam problem da curenjem goriva na prelivnim crevu. Nešto mi je sumljiva vakum slavina.

#249 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 31 October 2015 - 17:19

Na karb idu 2 creva sa slavine. Deblje crevo (unutrasnji fi 8) je dovod goriva u karb i treba da bude sa donje strane slavine. Vakuum je manjeg precnika (fi 5) i stoji na gornjoj poziciji na slavini.

Odspoj oba creva sa karba. Ne sme da curi gorivo. Kada na manjem crevu ustima napravis vakuum, na vecem treba da tece gorivo, kada prekines da pravis vakuum, gorivo mora da prestane da curi.

Kako god da radi ili ne radi slavina, problem je u karbu, jer iglicasti ventil mora da zatvori dovod goriva kada se lonce napuni i podigne plovak.

#250 RuCZ

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 414 posts
  • MestoRuma
  • VozimPeugeot Jet Force

Posted 31 October 2015 - 23:27

Hvala Aco. Moraću da skidam karb, nema mi druge. Najviše me nervira što treba da skinem pola plastika sa skutera da bih mogao normalno da skinem karb i airbox.

#251 RuCZ

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 414 posts
  • MestoRuma
  • VozimPeugeot Jet Force

Posted 07 November 2015 - 15:47

Evo da se javim. Danas nisam radio u firmi (prva slobodna subota posle mesec dana) pa kad se razišla jutarnja magluština krenem u garažu sa ciljem da rešim problem prelivanja. Postupim kako me je Aca posavetovao. Skinem kadicu i poprečnu plastiku da bih prišao karbu. Skinem airbox, pa karb i sve rasturim u delove. Usput iskoristim priliku da testiram vakum slavinu. Radi slavina kao besna. Onda sam izvadio igličasti ventil. Kada sam ga izvadio na dnu vidim neku crnu prvicu. Izvadim je i sve lepo očistim. Sav srećan misleći da sam rešio problem vratim karb i airbox. E onda idu problem. Neće da upali. Setim se pa skinem crevo od goriva i vakuma i dovedem gorivo. Upali skuter kao besan i lepo radi. Međutim, eto opet prelivanja. E tu sam baš bio iznerviran. Verovatno zato što sam mislio da sam rešio problem. Idemo ponovo iz početka. Skidanje karba i opet vađenje igličastog ventila. Ovaj put je sve čisto. Posuljao sam da je problem u nivou goriva u lončetu. Malo sam ga pokrivio i sve vratio. Sledi proba i više nema prelivanja. Zatvorio garažu i parkirao skuter na njegovo mesto u zgradi. Za sada ostaje ovako.

#252 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 07 November 2015 - 15:56

Ne znam koji je karb sada na njemu ali meni je original kineski 16mm strasno prelivao, desi mi se nekad da upali motor i krene da lije benzin ko lud iz njega, takodje kad odstoji motor redovno je bilo nekoliko kapi mesavine da iscuri.

Sad na skuteru PWK 28mm i nemam vise vakum slavinu neg rucno pustam i zatvaram gorivo ali je stalno pusteno, samo zatvorim slavinicu kad skidam karb i nikad nije ni kap prelila a gorivo stalno pusteno.. Jednostavno ili nije dobro podesen nivo plovka ili je kina kvalitet..

#253 RuCZ

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 414 posts
  • MestoRuma
  • VozimPeugeot Jet Force

Posted 07 November 2015 - 16:00

Na njemu je fabricki kineski karb. Uzeo sam ga novog. Imao sam istih problema kao i ti kada je skuter bio nov. Kada sam stavio TNT 19mm tih problema vise nije bilo. Sada se to opet javilo. Došlo mi da stavim TNT, ali se bojim da će biti mnogo 19mm karb na serijali sa trekom.

#254 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 November 2015 - 19:51

Umeju te kineske kopije da prave probleme, eto sada si savladao jedan korak, i blize si setovanju karba.. u principu ista je logika i na vecem (phbg) a i njihove kopije znaju da zezaju..
u pravu si za postavku, sa 19mm nista ne bih dobio spektakularno sem potrosnje..

#255 RuCZ

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 414 posts
  • MestoRuma
  • VozimPeugeot Jet Force

Posted 07 November 2015 - 20:34

Za sada mi je primarni cilj da se lepo navozam sa nekom pristojnom potrošnjom. Videcemo šta će vreme doneti. U svakom slučaju sam bogatiji za jedno iskustvo, a sve to zahvaljujući ovom forumu i dobrim ljudima :)

#256 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 07 November 2015 - 22:08

Tacno te kopije od 16mm na kinezima znaju da debelo zezaju. Imao sam isti slucaj sa povremenim prelivanjem i do dan danas nisam utvrdio tacan razlog...
Samo iznenada se pojavi i izvuce ti zivce. Evo kako je mene jednom zadesio taj problem...



#257 RuCZ

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 414 posts
  • MestoRuma
  • VozimPeugeot Jet Force

Posted 07 November 2015 - 22:22

Isto tako je bilo kod mene. Što je najgore, skuter držim u delu ulaza koji je zatvoren i služi za bicikle. Kad je prelivalo cela zgrada je smrdela na benzin. Mislio sam da će me komšije okačiti da visim za primer.

#258 RuCZ

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 414 posts
  • MestoRuma
  • VozimPeugeot Jet Force

Posted 24 April 2016 - 11:52

Evo da se i ja javim. Skuter sam u poslednje vreme malo zapostavio. Kupio sam auto pa se ta "hemija" sa skutera prenela na auto. Ipak, ide lepše vreme i skuter je mama za vrućine. Trenutno sam rešio problem sa prelivanjem goriva. Već sam pisao da sam sidao karb, očistio ga, malo iskrvio onaj lim kod plovka i bilo je ok. Međutim, dešava mi se da motor radi ok, ugasim ga i stoji tako 2-3 sata. Tek onda počne da preliva i da kaplje mešavina. S'ozirom da skuter stoji u delu zgrade sve miriši na benzin. Pokušavao sam sa promenom vakum skavine ali sve je isto. Pala mi je na pamet jedna stvar. Sajla od gasa je bila pretegnuta i kada sam menjao uložak ručke gasa imao sam problema sa tim. Kad sam upalio umalo da izginem. Otpustio sam je na onom zatezaču kod ručice gasa koliko je moglo i situacija je mnogo bolja. Međutim, nisam siguran da li je moguće da sajlu treba još malo otpustiti. Da li je moguće da je usled zategnute sajle igla ostala podignuta pa tu curi gorivo i preliva?

#259 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 April 2016 - 12:13

Ne, igla klipica/gasa nema veze sa tim. Tebe zeza onaj iglicasti ventil koji drzi plovak, on ne zatvara i onda se lonce prepuni.

#260 RuCZ

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 414 posts
  • MestoRuma
  • VozimPeugeot Jet Force

Posted 24 April 2016 - 12:23

Šta tu u suštini može da se uradi? Svakako sledi kontrola (da li je možda neki trun upao ili slično). Negde sam čitao da je NesaBG proširio rupu koju zatvara igličasti ventil i na taj način rešio problem?





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users