Jump to content


Dellorto VHST 24

testovi

9 replies to this topic

#1 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 26 April 2014 - 11:41

Zahvaljujući Petru , član (gilerarunner50) pristigao je Dell 24 VHST black edition. Ovo je Stage6 edicija, koja kao i svaki drugi dell pakuje u originalu, na nama je da proverimo kakav je on u odnosu na druge modele konkretno na PHBG ili slične modele drugog proizvođača..

Posted Image


Promer -- 24mm
Priključak kod prirubnice CS -- 36mm
Priključak za filter odnosno prirubnicu filtera -- 50mm

difuzor je već implementiran u telu karburatora, slično PWK modelima, ovo aludira na racing ediciju jer može da se vozi bez filtera i dodatnih difuzora

Posted Image Posted Image


sa prednje strane zapažamo da je CS 36mm prihvat koji se koristi za promere do 30mm difuzora, najverovatnije ovo telo koriste i za veće modele, na dnu lončeta jedan jedini šraf koji hvata ključ 14

Posted Image Posted Image


glavna dizna je uvrnuta u ovu veliku maticu, evo jednostavnog setovanja bez demontaže
manuelni chok (saug) koji je montiran na samom karbu, ovde bi mogla da se ubaci sajla ukoliko je karb sakriven u plastikama skutera te je nepristupačan za aktiviranje

Posted Image Posted Image


i celo lonče se skida bez i jednog dodatnog šrafa, dakle ova velika matica u koju je dizna uvrnuta nosi sve.. praktično i jednostavno za čišćenje od vode i prljavštine u gorivu

Posted Image


setovanje nivoa goriva je jednostavno, limić u obliku slova U nosi maleni igličasti ventil i metodom krivljenja setuje se položaj njegovog zatvaranja.. ovde bih zamerio konstruktorima što nisu ostavili odušak sa donje strane na ločnetu kako bi metodom spojenih sudova, povezivanjem malenog creva mogao nivo da se podesi i vizuelno, kupcu preostaje da šteluje nivo napamet i da proba, ili da kupi lonče od nekog providnog pleksi materijala..

Posted Image Posted Image


skidanje plovka ide jednostavno igla - osovina se izvlači u jednom pravcu i narezana je tako da ne ispada sama od sebe, kao na PHBG modelima... u dnu ločneta vidimo da je odlivak predviđen i za nešto složeniji koncept, power jet dizna bi mogla da se uvrne kada bi lonče bilo završeno na tom mestu i ukoliko bi postojao rasršivač na ulazu difuzora..

Posted Image Posted Image Posted Image


u karburatoru je flat šiber, evo nalik Mikuni TM ediciji, koji ljudi kažu ima brži odziv na gas, praktično karburator je kraći sa flat šiberom i moguće je da radi u visoko rezonantnoj postavci setup-a..

Posted Image


kosina klipića je 50, piše u njemu, a u paru sa njim ide i atomizer sa šeširićem, sajla se kači direktno na maticu koju odvrće cevasti 8 , i ovaj mesinglani prsten na opruzi deluje kao sigurnosna kočnica te prorez preklapa sa silom opruge

Posted Image Posted Image


igla se skida malo komplikovano, za razliku od ostalih, promena položaja segera je ovde duža

Posted Image Posted Image

evo i ergela, saug dizna, pilotka, atomizer, igla i glavna dizna

Posted Image


meni će na ovom testu biti u 40 stepeni kosini, sve je PnP moj TMX30 ima iste priključke za prirubnicu i filter, jedino će biti interesantno doći do šrafa za podešavanje ekstra goriva, kako mi se čini jer je sa prednje strane, kao i kod ostali Dell PHBG modela

Posted Image Posted Image


videćemo, slede testovi

Posted Image

#2 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 26 April 2014 - 11:57

Deluje vrlo korektno. Ima li delova za njega, u smislu dizni, igli,pilotki itd?

#3 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 26 April 2014 - 12:24

glavna dizna je M5, ove ostale se razlikuju od PHBG i PHVA modela, nisam još proveravao koje su ponude ekstra komponenata za njega

#4 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 26 April 2014 - 13:28

Deluje odlicno na izgled a test ce pokazati ostalo...cena unutrasnjih "komponenti" bas i nije mala ...bar kod engleza...
http://www.dellorto....artsectionID=44

#5 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 26 April 2014 - 20:18

Svidja mi se menjanje dizni na njemu,opasno dobra stvar

Edited by Plamenni, 26 April 2014 - 20:22.


#6 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 26 April 2014 - 21:06



_____________________________
Sinclair research LTD 1981©

#7 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 26 April 2014 - 21:09


_____________________________
Sinclair research LTD 1981©

#8 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 26 April 2014 - 21:32


_____________________________
Sinclair research LTD 1981©

#9 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 26 April 2014 - 21:43


_____________________________
Sinclair research LTD 1981©

#10 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 26 April 2014 - 23:19

Nikad nisam pomislio da vhst karburator mozda moze biti i ozbiljniji karburator...Deluje daleko ozbiljnije nego phbg verzije...
Po snimcima vidim da si doterao nivo i stabilan rad karburatora...dobro prima gas na zadnjem snimku!!!





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users