Zahvaljujući Petru , član (gilerarunner50) pristigao je Dell 24 VHST black edition. Ovo je Stage6 edicija, koja kao i svaki drugi dell pakuje u originalu, na nama je da proverimo kakav je on u odnosu na druge modele konkretno na PHBG ili slične modele drugog proizvođača..
Promer -- 24mm
Priključak kod prirubnice CS -- 36mm
Priključak za filter odnosno prirubnicu filtera -- 50mm
difuzor je već implementiran u telu karburatora, slično PWK modelima, ovo aludira na racing ediciju jer može da se vozi bez filtera i dodatnih difuzora
sa prednje strane zapažamo da je CS 36mm prihvat koji se koristi za promere do 30mm difuzora, najverovatnije ovo telo koriste i za veće modele, na dnu lončeta jedan jedini šraf koji hvata ključ 14
glavna dizna je uvrnuta u ovu veliku maticu, evo jednostavnog setovanja bez demontaže
manuelni chok (saug) koji je montiran na samom karbu, ovde bi mogla da se ubaci sajla ukoliko je karb sakriven u plastikama skutera te je nepristupačan za aktiviranje
i celo lonče se skida bez i jednog dodatnog šrafa, dakle ova velika matica u koju je dizna uvrnuta nosi sve.. praktično i jednostavno za čišćenje od vode i prljavštine u gorivu
setovanje nivoa goriva je jednostavno, limić u obliku slova U nosi maleni igličasti ventil i metodom krivljenja setuje se položaj njegovog zatvaranja.. ovde bih zamerio konstruktorima što nisu ostavili odušak sa donje strane na ločnetu kako bi metodom spojenih sudova, povezivanjem malenog creva mogao nivo da se podesi i vizuelno, kupcu preostaje da šteluje nivo napamet i da proba, ili da kupi lonče od nekog providnog pleksi materijala..
skidanje plovka ide jednostavno igla - osovina se izvlači u jednom pravcu i narezana je tako da ne ispada sama od sebe, kao na PHBG modelima... u dnu ločneta vidimo da je odlivak predviđen i za nešto složeniji koncept, power jet dizna bi mogla da se uvrne kada bi lonče bilo završeno na tom mestu i ukoliko bi postojao rasršivač na ulazu difuzora..
u karburatoru je flat šiber, evo nalik Mikuni TM ediciji, koji ljudi kažu ima brži odziv na gas, praktično karburator je kraći sa flat šiberom i moguće je da radi u visoko rezonantnoj postavci setup-a..
kosina klipića je 50, piše u njemu, a u paru sa njim ide i atomizer sa šeširićem, sajla se kači direktno na maticu koju odvrće cevasti 8 , i ovaj mesinglani prsten na opruzi deluje kao sigurnosna kočnica te prorez preklapa sa silom opruge
igla se skida malo komplikovano, za razliku od ostalih, promena položaja segera je ovde duža
evo i ergela, saug dizna, pilotka, atomizer, igla i glavna dizna
meni će na ovom testu biti u 40 stepeni kosini, sve je PnP moj TMX30 ima iste priključke za prirubnicu i filter, jedino će biti interesantno doći do šrafa za podešavanje ekstra goriva, kako mi se čini jer je sa prednje strane, kao i kod ostali Dell PHBG modela
videćemo, slede testovi
1
9 replies to this topic
#1
Posted 26 April 2014 - 11:41
#2
Posted 26 April 2014 - 11:57
Deluje vrlo korektno. Ima li delova za njega, u smislu dizni, igli,pilotki itd?
#3
Posted 26 April 2014 - 12:24
glavna dizna je M5, ove ostale se razlikuju od PHBG i PHVA modela, nisam još proveravao koje su ponude ekstra komponenata za njega
#4
Posted 26 April 2014 - 13:28
Deluje odlicno na izgled a test ce pokazati ostalo...cena unutrasnjih "komponenti" bas i nije mala ...bar kod engleza...
http://www.dellorto....artsectionID=44
http://www.dellorto....artsectionID=44
#5
Posted 26 April 2014 - 20:18
Svidja mi se menjanje dizni na njemu,opasno dobra stvar
Edited by Plamenni, 26 April 2014 - 20:22.
#6
Posted 26 April 2014 - 21:06
_____________________________
Sinclair research LTD 1981©
#7
Posted 26 April 2014 - 21:09
_____________________________
Sinclair research LTD 1981©
#8
Posted 26 April 2014 - 21:32
_____________________________
Sinclair research LTD 1981©
#9
Posted 26 April 2014 - 21:43
_____________________________
Sinclair research LTD 1981©
#10
Posted 26 April 2014 - 23:19
Nikad nisam pomislio da vhst karburator mozda moze biti i ozbiljniji karburator...Deluje daleko ozbiljnije nego phbg verzije...
Po snimcima vidim da si doterao nivo i stabilan rad karburatora...dobro prima gas na zadnjem snimku!!!
Po snimcima vidim da si doterao nivo i stabilan rad karburatora...dobro prima gas na zadnjem snimku!!!
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users