Jump to content


Sprint Exactly 70



  • This topic is locked This topic is locked
921 replies to this topic

#121 EmirSpahic

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 2,040 posts
  • MestoTravnik (BiH)
  • VozimGilera Runner SP50 LC

Posted 15 September 2014 - 15:08



#122 Johny

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 473 posts
  • MestoSarajevo
  • VozimHurricane

Posted 15 September 2014 - 15:31

I meni su dali 20x42x7 ...pola grada obisao nigdje onog od 8mm..dzaba sto pricaju po radnjama da odgovara ,dok cvele nije potvrdio nisam ni uzimao :2i8d4ao:
Sretno sa radovima ! :P

Poslano sa brda koristeci Tapa-nesta

#123 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 17 September 2014 - 14:58

Kod postavljanja ovih lezaja na radilicu, koja strana ide prema polutkama? Ova "zatvorena" ili ova na kojoj se vide kuglice?

I u kakvom ulju se trebaju grijati?

EDIT:

Evo nadjoh kod Cveleta u temi, da zatvorena strana ide do polutki...

Edited by sinisa93, 17 September 2014 - 15:20.


#124 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 17 September 2014 - 15:47

Nema to veze lezajevi su prozracni inace ako mene pitas prema polutkama ima vise povrsine za podmazivanje nego prema bloku gde je ona rupica..

Sinclair research 1981 ©

#125 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 17 September 2014 - 15:49

Znaci da okrenem tako?

A sto se tice ulja u kojem se griju lezajevi, moze li tu obicno motorno ulje ili ono za mjesavinu? I smije li se ona mast u lezajevima isprati, jer ce to prije ili kasnije isprati gorivo...

#126 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 17 September 2014 - 15:57

Grejes u ulju za mesavinu i mast mozes ali i ne moras da ispiras.

#127 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 17 September 2014 - 19:28

Isperi mast jer ce da dimi ko parnjaca kad ga upalis,a i trebace dosta dok sagori....

#128 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 18 September 2014 - 00:04

Danas skinuo sve plastike, ocistio ram i sve instalacije, rezervoar dobro isprao benzinom jer je bio malo hrdjav... Onaj mali filter na vakum pumpi je bio ispao pa sam njega vratio na mjesto... Na kraju svega sam odvojio masinu, pa bi sutra trebao lagano krenuti u otvaranje

Posted Image Posted Image Posted Image


Posted Image Posted Image


Posted Image Posted Image


Na ona dva srafa koji drze masinu povezanu sa ramom uopste nije bilo matica, nego su bili samo onako ubaceni kroz rupe... A ja sam tako vozio mozda nekih 60-ak km... Ne smijem ni da pomislim sta bi se desilo da je jedan od njih iskocio van :)

Bilo je malo gimnastike oko skidanja, jer sam prvo izvadio ta dva srafa, pa sam pokusao odvojiti masinu ali nije islo, pa sam tad skontao da treba skinuti i amortizer i iskljuciti kablove od namotaja i alnasera :) Nakon drugog pokusaja opet nije islo, jer nebi bilo lose skinuti i sajlu zadnje kocnice :D Na kraju iz treceg puta sam uspio, masina je na stolu, sutra nastavljam....

Posted Image

#129 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 18 September 2014 - 17:02

Kako si ocistio ram, jesi polivao preko kablova? Ja sam hteo da ocisti kod mene, imam jako dobar odmascivac al se bojim da prskam preko kablova?

#130 EmirSpahic

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 2,040 posts
  • MestoTravnik (BiH)
  • VozimGilera Runner SP50 LC

Posted 18 September 2014 - 17:21

Krpicu i laganica haha :P

#131 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 18 September 2014 - 17:46

Cistio sam malom cetkicom i benzinom... I nakon toga sve prebrisao krpom :P Skida masnocu isto kao i odmascivac...

#132 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 18 September 2014 - 22:05

Nastavio jutros sa rasklapanjem... Sve je islo zacudjujuce lako :P

Posted Image

Posted Image Posted Image Posted Image


Posted Image Posted Image

Malo sam ocistio blokove...

Posted Image Posted Image Posted Image


Kad sam sve skinuo, ostalo je na kraju da skinem nosac masine, ali da sve nebi bilo tako lako, uspio sam polomiti vrh onih klijesta za skidanje osiguraca, tako da to nisam uspio da skinem.. Moracu sutra otici negdje pa kupiti nova klijesta...

I usput da pitam, ima li kakva posebna metoda odvrtanja srafova koji drze mali i veliki blok? Jer sam pokusao odvrnuti jedan, ali ne mice ni milimetar...

#133 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 18 September 2014 - 22:46

Sreca pa su sa sestougaonom glavom pa je ipak bolje nego kod mene gde su bili za krstak. Mali cekic i lagano kuckanje po glavi srafa. Kucnes desetak puta pa probas, ako nece ponovo kuckanje. Naoruzaj se strpljenjem i obavezno radi sa gedorom i to sestougaonom da ne pokvaris glavu.

#134 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 18 September 2014 - 22:50

Vidjecu sutra kako ce ici...

A da li bi bilo pametnije, kad budem sklapao, da umjesto njih ubacim imbus srafove od Aeroxovih blokova, ili da vratim serijske?

#135 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 September 2014 - 23:20

Ja vise volim imbuse.

#136 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 18 September 2014 - 23:24

grejanje pomaže mnooooogooo ne zaboravi.....po meni ako su već tako zapekli kuckanje uz zagrevanje popušta 100%

#137 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 18 September 2014 - 23:37

View PostPita, on 18 September 2014 - 23:24, said:

grejanje pomaže mnooooogooo ne zaboravi.....po meni ako su već tako zapekli kuckanje uz zagrevanje popušta 100%
:P

Stavi te od roxa jer su sigurno napravljeni od kvalitetnijeg materijala.

#138 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 19 September 2014 - 00:08

Inace evo jedan tekst sa Scooter-Attacka za ove TN9 C4 HLHT23 lezajeve: (Mario je gore bio u pravu za okretanje, otvorena strana ide do polutki)


"According to SKF, can be used up to 20,000rpm and have of course the necessary bearing clearance (C4). Sufficient lubrication and proper installation of crankshaft and bearings are of course essential for long life. The version with polymer plastics cage has higher elasticity and a reduced friction coefficient as compared to the metal ball cage. This is also the type of bearing that we prefer for our racing engines. What is important for these bearings is the right ignition timing and carburettor settings, since bearings should not be subjected to more than 120° for a longer time in order to prevent damage. This is also the reason why the TN9 bearings should not be used in engines with catalytic converters. Please keep in mind that the half-open cage must be inserted so that it faces the crank webs. This metal cage bearing on the other hand is more resistant than the polymer version, but unfortunately it also generates more friction and hence more heat, which results in a shorter life expectancy. Attention! The polymer cage bearings can only be used in conjunction with tuning exhausts or original exhausts without catalytic converters."

#139 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 19 September 2014 - 11:25

Sad nesto bas razmisljam, pa ako sam dobro skontao, ja uopste ne moram vaditi one osigurace i skidati nosac da bi rastavio blokove? Samo odvrnem srafove koji drze mali i veliki blok i rastavim ih, jer onaj nosac nista ne drzi sa vanjskih strana...

#140 Johny

    Član

  • Start Members
  • PipPipPip
  • 473 posts
  • MestoSarajevo
  • VozimHurricane

Posted 19 September 2014 - 11:50

Moze i tako..ako si ranije skinuo seger kod magneta

Poslano sa brda koristeci Tapa-nesta

Edited by Johny, 19 September 2014 - 11:51.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users