

#41
Posted 07 May 2014 - 20:30
#42
Posted 07 May 2014 - 21:09
#43
Posted 07 May 2014 - 22:55

#44
Posted 08 May 2014 - 15:30
https://dl.dropboxus.../BOSH-pumps.pdf
Izgledom su identicne.. Samo im se razlikuje oznaka... Protok varira od 8 do 12 L...
#45
Posted 21 May 2014 - 16:17
https://www.facebook...&type=3
Mada se nema sta vidjeti... Opsti haos..
Tako da trenutno ne radim nista na skuteru a i ne planiram u skorije vrijeme... Bitnije mi je od svakog tuninga i skutera da se grad sto prije sredi i vrati na noge, tako da sam ukljucen u akcije ciscenja i sredjivanja... Koliko ce trebati vremena i novca da se sve sredi, ne zna niko...
Poceo sam prije poplava da smirglam deklu i pripremam za poliranje i to je bilo zadnje sto sam radio na skuteru... Skinuo boju sa smirglom 80, ostalo je jos par dijelova dekle da se odrade i onda mogu krenuti sa sitnijim smirglama...





#46
Posted 22 May 2014 - 00:49
#47
Posted 22 May 2014 - 02:31

Sto se tice ovog poliranja , ja sam svoje deklo pokusao 2-3 puta ispolirat i svaki put dodjem do pola , mrsko mi dalje i samo prefarbam sprejem ...bit ce posla i sam znas.. al ne odustaj

#49
Posted 03 June 2014 - 04:50

#50
Posted 03 June 2014 - 17:45


#51
Posted 04 June 2014 - 01:01

#52
Posted 07 June 2014 - 20:18

Evo i kako su izgledali:



Sve sam pocistio i vratio nazad...




Samo jedna napomena:
Nikad ne pokusavajte drzati u ruci namotaje i onda okretati magnet oko njih... Nije bas ugodan osjecaj

Edited by sinisa93, 07 June 2014 - 20:22.
#53
Posted 21 June 2014 - 01:24

U pitanju je Dellorto PHVA 12 QD... Unutra je sledece:
Glavna dizna 72, Ler dizna 36, Igla A29, Kosina klipica 30, tezina plovka 3.8 gr. Osiguraca na igli nije bilo, ali je tu nesto improvizovano, uglavnom igla je na 3 podioku...



Kad je stigao odma sam se bacio na posao... Kako nije paljen sigurno pola godine, a u njemu je bilo nekakvog goriva, prvo sam to istocio i ocistio vakum pumpu i crijeva... Evo kako je izgledala kad sam skinuo..

Sve ocistio, vratio nazad, postavio karb i krenuo u kurblanje... Medjutim ni da se javi... Varnica je uredna... Vakum pumpa radi... Skidao sam karb nakon par kurblanja, u casici ima goriva... A svjecicu nekad pokvasi, nekad ne... Pokusavao sam i spricati gorivo direktno u cilindar... Tad se javi mozda na 2-3 sekunde, zacuje se par taktova i to je sve... Posumnjao sam i na svjecicu, pa sam ubacio staru F100 koja je uredna 100%, i opet se javio na par sekundi i poslije nista...

E sad, sta gledati dalje... Mogu li problem praviti semerinzi, ili na mozda cak kompresija, i da li je problem sto ga pokusavam paliti bez filtera? Sutra ga spajam na akumulator da mogu verglati normalno, jer nogu vise ne osjecam

#54
Posted 21 June 2014 - 03:56
#55
Posted 21 June 2014 - 11:44
#56
Posted 21 June 2014 - 15:02
Evo snimak kako radi bez airbox-a, mada i sa njim nije nista bolja situacija, samo jos manje ide u obrtaje... (Cekam da mi stigne sajla gasa, za sad je ovako improvizovano sa nekom starom od Tomosa.. Inace napravljena je mjesavina pa je sipana u rezervoar)
U par navrata sam dao pun gas, i vidi se da to nije ni blizu dobrog... Na leru ne moze da radi, cak i sa zavrnutim srafom do kraja, a na auspuh izbacuje bas dosta goriva, nebitno da li stavio filter ili palio bez njega... Da li je moguce da je prevelika dizna 72 cak i bez airboxa?
#57
Posted 21 June 2014 - 15:54
Inace na leru je samo vazna pilot dizna a to sto izbacuje na auspuh je verovatno previse ulja u mesavini..
Edited by bojan681, 21 June 2014 - 15:55.
#58
Posted 21 June 2014 - 17:41
E sad, pretpostavljam da nesto nije uredno sa plovkom?
I kako sam istocio ulje iz prenosa prije par dana, a nisam jos nasuo novo, tokom ovih par paljenja mi se poceo cuti nekakav cudan zvuk iz zadnjeg dijela prenosa... Da napomenem da skuter nisam vozio, samo 4-5 paljenja u mjestu.. Da li je moguce da sam zeznuo lezajeve na osovinama, ili mozda osovine?
#59
Posted 21 June 2014 - 17:56
#60
Posted 21 June 2014 - 18:21
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users