Jump to content


Sprint Exactly 70



  • This topic is locked This topic is locked
921 replies to this topic

#881 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 11 July 2017 - 17:27

Krenuo danas da postavim nove rolnice i remen i ajde da provjerim sta kaze vagica za nove Polini 4.7 gr. Kad ono, laze citavih 0.2 gr. i pokazuje 4.9 gr. Sad ispade da su iste kao i stare rolnice. Ali ajde ove su barem nove.

Probao sam ih, vrte iste obrtaje pa sam uzeo stare da ih olaksavam i da vidim koja gramaza mi je potrebna. Za pocetak sam ih skinuo na 4.6 po kineskoj vagici, odnosno 4.4 gr. kad odbijem gresku. Testiracu ih pa ako bude potrebe mogu se jos skinuti.

Attached File  20170711_172416.jpg   1.1MB   43 downloads

Drugi problem je remen, evo kako stoji nazad sa sajbicama od ukupno 2.4mm. Djeluje mi da jos nije na bolcni a nemam prostora da dodajem jos sajbica jer onda ne mogu nabaciti onaj zupcanik kurble. Ostaje mi jos da pokusam ubaciti nesto tanju podlosku koja ide iza variomata koja mi simulira debljinu bendiksa pa da tako dobijem prostora za jos sajbica naprijed.

Attached File  20170711_164514.jpg   1.47MB   39 downloads Attached File  20170711_164527.jpg   1.3MB   39 downloads Attached File  20170711_164716.jpg   1.58MB   38 downloads

#882 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 11 July 2017 - 17:34

Ja sam kod mene ostavio samo ovu debelu cauru sto ide kod bendiksa, a tu manju sam izbacio i dosta sam mesta dobio za stelovanje varija, posle sam gledao u kakvom je stanju ta siroka caura i nije pojedena uopste tako da moze bez te platne da idePosted Image

Sent from my SM-G920F using Tapatalk



#883 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 11 July 2017 - 18:56

Evo probao sam sad bez te podloske skroz iza. I naravno dobio sam mjesta koliko je debela ta podloska. Tako da sam dodao jos podloski na bolcnu. Sad ukupno imam 4.5mm. Nekako mi to djeluje previse, moguce da bolcna nije odgovarajuca i da treba duza. Ova je 32mm.

Evo kako sad stoji remen, vislji je sigurno 5mm u odnosu na maloprije. Start je neuporedivo bolji ali ima jos oko 5mm od vrha. Vjerovatno cu morati traziti drugu bolcnu.

Attached File  3.jpg   1.41MB   41 downloads

Primijetio sam jos jedan ogroman problem, ne znam kako prije nisam skontao. Ove podloske Naraku su u precniku 21.8mm, dok je bolcna 21mm i one ne mogu da prodju kroz rupu na variomatu a samim tim se ne moze sklopiti do kraja tako da sam vjerovatno tu gubio dosta na krajnjoj brzini. Moracu naci ili druge podloske koje su bas 21mm ili da ove nekako pokusam obraditi.

#884 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 11 July 2017 - 19:24

I kod mene je isti slucaj, sad sam bas gledao, samo sto ja do sada nisam imao podloske, na multivaru je bolcna ravno 20mm a te naraku podloske 21.8mm, kod mene je jos veca razlika... jedino da prvo namestis da kajis lepo stoji na bolcni i onda tih par komada ostrugati nekako, koji varijator imas?

#885 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 11 July 2017 - 19:26

Trenutno vozim Top Performance TPR. Evo stegao sam sajbice u stegu i turpijam lagano, skidaju se lako.
Posted Image

Послато са SM-G920F уз помоћ Тапатока



#886 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 11 July 2017 - 19:30

A da probas u busilicu da stegnes, npr na sraf stavis malo stegnes maticom i da vrtis na njoj i turpiju od gore, ravnomernije ces skidati

Sent from my SM-G920F using Tapatalk



#887 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 11 July 2017 - 19:34

Upravo to i pokusavam :)Posted Image

Послато са SM-G920F уз помоћ Тапатока



#888 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 11 July 2017 - 19:35

E to to :)

#889 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 11 July 2017 - 20:38

Ovako stoji na kraju sa ukupno 5mm podloski. Mjesta ima za jos nekih 0.5mm sa cim bi trebao doci na vrh. To cu isprobati sutra, dok napravim jos jednu podlosku.

Imam osjecaj da su i obrtaji u ubrzanju nesto porasli pa sad drzi otprilike na 7800-7900 i da kvacilo nesto vislje hvata. Sutra cu isprobati i maksimalnu brzinu da vidim ima li kakvog efekta ovo turpijanje podloski i da li je smetalo to sto su bile vece. Inace maksimalna je bila nesto preko 80, po satu odnosno 78 gps-a ako se sjecam dobro.

Attached Files

  • Attached File  3.jpg   1.82MB   46 downloads


#890 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 11 July 2017 - 23:20

Vidi se da kajs jos nije lego kako treba,kad legne on se i malo istegne pa malo bolje lezi,a za dobar polozaj pozadi i napred moras da modificiras ventivar,odnesi na strugara neka ga skine kosinski za 0.7mm od dole prema gore na 0.

#891 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 11 September 2017 - 22:32

Nisam dugo nista radio na skuteru, zadnjih mjesec-dva se uglavnom radilo na Tomosu. Kako se sezona privodi kraju treba na vrijeme poceti sa spremanjem dijelova za novu sezonu. Glavna promjena ce biti termogrupa. Airsal Sport je otisao novom vlasniku a na njegovo mjesto ce doci Airsal T6 Racing. Uz njega ce vjerovatno ici i druga HPC radilica jer vjerujem da ova serijska ne bi dugo izdrzala.

Attached File  20170910_180204.jpg   1.73MB   56 downloads Attached File  20170910_183152.jpg   1.37MB   54 downloads

Mijenjace se i komplet lezajevi u prenosu, kao i semerinzi jer mi malo pusta ulje na strani do remenica a imam osjecaj i da se tocak malo teze vrti, kao da ga nesto malo koci, smatram da bi se to moralo mnogo ljepse okretati kad ga zavrtim rukom.

E sad imam jedan problem sa strujom koji vucem odavno. Iz nekog razloga mi se konstantno prazni akumulator. Napunim ga, drzi nekih 12.6 V, postavim na skuter i cim dam kontakt napon padne na 8.5-9 V. Nemam nekih potrosaca kojima bi to smetalo, ali eto htio bi da rijesim taj problem. Da li moze biti problem neka ogoljena zica koja spaja na masu ili nesto drugo?

#892 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 11 September 2017 - 23:19

Zakaci ampermetar seriski na plus ili minus klemu uz akumuator i vidi koju cifru izbaci,kratak spoj moze da ti upropasti akumulator u vrlo kratko vreme.

#893 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 12 September 2017 - 20:00

Da, ovo sto Vlatko kaze ...i ja bi tako ...ali prvo ispitaj stanje samog accua ..kad ga napunis , najbolje bi bi;o da ga drzis bar jedan dan tako , a onda premeris napon , da li drzi struju , morao bi posle 24 sata da pokazuje oko12, 6 V ...ja bi ga onda postavio na skuta i opet ga ostavio bar jedan dan i morao bi da pokazuje isto ...tako eliminises accu i scut bez kontakta...ne vidim razloga zasto ima pad napona sa kontaktom , da je neka zica ogoljena vrlo brzo bi ga ispraznio ( i upropastio ) , ako ne i zapalio , jer struja kratke veze je jaka i uvek ostavlja posledice po instalaciju ...topljenje , nagorevanje i slicno ...kreni metodom eliminacije ...

#894 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 12 September 2017 - 20:16

Pokusacu tako, nema mi druge, a probacu i akumulator od auta. Samo da napomenem, kad dam kontakt napon padne na 9v, cim vratim kontakt, vrati se i napon na 12.6v

Послато са SM-G920F уз помоћ Тапатока



#895 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 12 September 2017 - 21:47

To znaci da je negde definitivno kratak spoj,ja se vec 2 dana mucim sa instalacijom I sve probleme koje sam imao,pravile su mi 2 zice ogoljene.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk



#896 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 22 October 2017 - 15:07

Bice ipak da je problem do akumulatora. Probao sam drugi od auta i on se ponasa normalno, nakon davanja kontakta napon ostaje 12.6 V. Na starom nakon punjenja za nekih sat vremena napon padne na 5-6 V, tako da od njega nema nista. Sacekacu proljece za kupovinu novog.

Sto se tice potrosnje i struje, sa ispravnim akumulatorom imam struju od oko 80-90 mA. Da li je to ok, s obzirom da nemam nekih potrosaca?

#897 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 29 October 2017 - 09:50

Na red je doslo i rjesavanje prednje kocnice. Stari disk je vec odavno za zamjenu, potrosen je do nekih 2.5mm. Novi disk nije nov ali gotovo da nema tragova korsitenja.

Attached File  20171028_150741.jpg   2.58MB   46 downloads Attached File  20171028_151231.jpg   5.63MB   40 downloads Attached File  20171028_151917.jpg   3.36MB   45 downloads

Zajedno sa novim diskom cu preraditi i nosac klijesta tako da se mogu postaviti Brembo kociona klijesta koja sam uzeo u kompletu sa zadnjim. Bice potrebno samo izbusiti dvije dodatne rupe na postojecem nosacu i u njima narezati navoj. Cekam tokara da zavrsi nosac pa nastavljam sa radovima.

Attached File  20171028_164416.jpg   4.29MB   49 downloads Attached File  20171028_164440.jpg   3.22MB   45 downloads

#898 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 30 October 2017 - 10:44

obrati molim te pažnju da li dobijaš oscilacije pri kočenju, ja se borim već jedno vreme sa tim problemom, te lovim sve moguće i potencijalne razloge.. za sada sam ustanovio da mi disk 1/100 osciluje, i to se neće, kako vidim, nikad utrošiti...

#899 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 30 October 2017 - 12:50

Oscilacije se moze resit sa plivajuci disk ali znak pitanje je dali neko proizvodi to za kineski tocak.

#900 sinisa93

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,551 posts
  • MestoPrnjavor
  • VozimPiaggio NRG Power DT

Posted 13 November 2017 - 19:45

Nakon vise od godinu dana pracenja oglasa svaki dan, naletim opet na Keeway Fact 100ccm u dijelovima i pazarim kompletan prenos koji je 25% duzi u odnosu na onaj od 50ccm a odgovara bez prepravki. Primar 16/49, sekundar 13/43.
Taman ce se uklopiti uz novi cilindar koji bi trebao stici poslije nove godine jer mi je i na ovom slabijem stock prenos bio prekratak.

Posted ImagePosted Image

Послато са SM-G920F уз помоћ Тапатока







2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users